Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers topic Volume 2

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hartslag en cadans interesseren me niet (ebike). Als ik zin heb om te zweten, dan trap ik wel wat door. Ik weet (van het spelen op een hometrainer) dat bij hartslag 140-150 het zweet overal begint te stromen.
    Nog even wachten op de ecocheques, en dan haal ik die Garmin Edge Explore. Heb er al wat YT video's over gekeken, en in combinatie met komoot zou ik wel wat mooie routes moeten kunnen maken. (en dan zijn we van die onnozele ecocheques af)

Comment

• _________________________________

My Dacia Logan 1.0 SCe 'Red Danger 335 Look'

Comment

• Vette velo!
        Wat voor wielen zitten daar in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
          Vette velo!
          Wat voor wielen zitten daar in?
          Spinergy Rev-X, zijn wielen uit de beginperiode van carbon wielen (jaren '90). Cipollini reed ermee bij Cannondale Saeco. Wielen zijn vrij zwaar, spaken scherp als een mes en ze zijn ook niet zo betrouwbaar (implosies).
          Maar ze zijn wel mooi, en tegenwoordig zijn de goede (niet ingesleten) 26" exemplaren vrij zeldzaam.

Last edited by Jakkel; 4 Weken Geleden.

Comment

• Ik heb m'n op Ali een statiefje met afstandsbediening gekocht voor de gsm.
            Leuk om mee te spelen. En zo sta ik zelf ook eens op een fietsfoto.

M'n beste Instagram pose

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Ne pro is er niks tegen.

Comment

• Leuke foto’s.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Merci.
                  Maar altijd die buik moeten intrekken hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                    Merci.
                    Maar altijd die buik moeten intrekken hé...
                    Bij schuin frontale foto's zie je dat buikje niet, zeker niet met een loshangend windstoppertje.

Comment

• Bam, nog eens een ekskuus om deze meneer online te zwieren

Ik raak m'n zomerkilo's (ja, zomer, geen winterkiloos) van vorig jaar niet meer kwijt. Zat al jaren rond 81-82. Nu al een jaar op 85. En met alle shit van het laatste jaar (corona, overleden vader, dochter op de dool/sukkel,...) vind ik de motivatie niet. Ik fiets nochtans geen km minder, maar compenseer het meer met (al dan niet vloeibaar) voedsel.

Soit, het fietst even vlot. Alleen bergop ging het deze zomer toch écht lastig
                      Last edited by Hayes; 1 Week Geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Heel eerlijk, ik zou hem niet moeten hebben. Maar wel een foto waar je minutenlang kan naar kijken en nog details ontdekken die je niet gezien had.

Comment

Bam, nog eens een ekskuus om deze meneer online te zwieren

Ik raak m'n zomerkilo's (ja, zomer, geen winterkiloos) van vorig jaar niet meer kwijt. Zat al jaren rond 81-82. Nu al een jaar op 85. En met alle shit van het laatste jaar (corona, overleden vader, dochter op de dool/sukkel,...) vind ik de motivatie niet. Ik fiets nochtans geen km minder, maar compenseer het meer met (al dan niet vloeibaar) voedsel.

Soit, het fietst even vlot. Alleen bergop ging het deze zomer toch écht lastig
                          Ik zit ook op zo'n 77 momenteel (71/72 is ideaal voor me), nochtans voor mijn doen veel gefietst. Maar ik eet en drink ook graag. En met een metabolisme dat trager wordt (volgend jaar 50) is dat geen goede combinatie. Enkel bergop last van, op 't vlakke ondervind ik er niks van.

Comment

Heel eerlijk, ik zou hem niet moeten hebben. Maar wel een foto waar je minutenlang kan naar kijken en nog details ontdekken die je niet gezien had.
                            Meningen zijn verdeeld. Vooral in 't buitenland op specifieke fora scoort ie heel hoog qua 'wauw gehalte'. Maar ik begrijp je volledig. Ik hou van aparte en unieke dingen, overal genoeg eenheidsworst.

Comment

• Volledig mee akkoord. We moeten écht niet allemaal hetzelfde willen.
                              Dus laat je volledig gaan

Gisteren besteld:

SUP X-Road Team Comp.
                              SUP bouwt hetzelfde frame op 4 of 5 manieren op. Van gravel tot cross tot endurance bike.
                              Helaas onmogelijk om er van af te wijken. Gelukkig kwam er vorige week een dealer bij op 10 min van mijn deur en die wil hem ombouwen voor mij (2xgrx ipv 1x, geen gravel stuur.
                              Ik wil de fiets als endurance wegfiets gebruiken & als gravelbike. Twee wielsetjes.
                              Levering half oktober. Da's lang wachten...
                              Last edited by Hayes; 2 Dagen Geleden.

Comment

• Mooi, alhoewel het kleurtje niet helemaal m'n ding is. En de Topstone, gaat die weg?

Ondertussen heb ik ongelooflijk veel zin in dit, om te knallen langs de jaagpaden. SystemSix 2021 in candy red. Frame met een dikke drop, helemaal m'n ding.

Comment

• Zo'n fiets die er stilstaand al snel uitziet
                                  Mooie fiets. Maar weer niets voor mij Ik ben meer en meer een kilometer verslinder aan het worden. De snelheid is leuk, maar bijkomstig.

Pas op, ik kan ook heel hard genieten van mooie weggetjes, lichte wind in de rug en kilometers lang knallen aan 40 per uur. De wieltjes die een heerlijk swoesj swoesj geluid maken, het geluid van de bandjes op het asfalt of het geratel van de naaf als je even je benen stilhoudt.

'Voor de gein' eens filmpje gemaakt van mezelve. Ik klink alvast snel
                                  https://i.vgy.me/b8E3Op.mp4
                                  Last edited by Hayes; 5 Uren Geleden.

Comment

• Vandaag 120, gisteren 100, eergisteren 85, de dag ervoor 80. Ik rij ook wel wat km's tegenwoordig. Ik rij veel jaagpaden, ongehinderd knallen, ideaal zo'n aerofiets met korte balhoofdbuis. Maar... ik heb nog een goede snelle fiets.

Comment

Working...
                                    X