Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weet niet wat boordcomputer bedoelt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet niet wat boordcomputer bedoelt

Hallo,

Als ik in mijn A4 op 'CHECK' druk tijdens het rijden, dan verschijnt meermaals dit icoontje met waarschuwingsgeluid. Heb snel ff instr.boekje gebladerd ma niet gevonden wat de betekenis ervan is.

12.7l /100 km mmm tdi power??

Comment

hoedanook

jij moet schakelen!

die waarschuwing is de speedwarning

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moyaert Bekijk Berichten
        12.7l /100 km mmm tdi power??
        is typerend aan mijn rijstijl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          hoedanook

jij moet schakelen!

die waarschuwing is de speedwarning
          Hehe, nee maar ik kan geen twee dingen tegelijk. Met mijn ene hand hield ik het stuur vast, en met de andere het fototoestel.

But m'n auto heeft geen snelheidswaarschuwing en ook geen cruise-control

Comment

gok: dat je die "check" niet mag uitvoeren tijdens het rijden? of niet kan uitvoeren / mag uitvoeren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomClaessens Bekijk Berichten
              gok: dat je die "check" niet mag uitvoeren tijdens het rijden? of niet kan uitvoeren / mag uitvoeren?
              denk niet dat dat daaraan ligt. Je kan het in alle omstandigheden uitvoeren.

Heeft het iets te maken met tellerafwijking, want ik heb een serieuze tellerafwijking.

Comment

Dat icoontje doet me denken aan iets dat te maken heeft met een snelheids'gens' dat je kon inzetten ofzo. En telkens je over die snelheid gaat, piept er iets.

Ben dat ooit eens toevallig tegengekomen toen ik aan het bladeren was in het instructieboekje. Maar als je wil kijk ik morgen wel nog eens even hoe het nu precies zat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                  Dat icoontje doet me denken aan iets dat te maken heeft met een snelheids'gens' dat je kon inzetten ofzo. En telkens je over die snelheid gaat, piept er iets.

Ben dat ooit eens toevallig tegengekomen toen ik aan het bladeren was in het instructieboekje. Maar als je wil kijk ik morgen wel nog eens even hoe het nu precies zat.
                  ah ja je hebt dezelfde wagen. Als het kan, mag je dat wel eens ff opzoeken ja.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                    ah ja je hebt dezelfde wagen. Als het kan, mag je dat wel eens ff opzoeken ja.
                    Tegen morgen heb je een antwoord.

Comment

Bij mij verschijnt dat als ik een vooraf ingestelde snelheid overschreid. Je hebt er zo'n 2 die je kan instellen, op de foto is het duidelijk snelheid 1 zoals je linksboven ziet. Staat bij mij gewoon in het menu om alles in te stellen net zoals de taal e.d.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk Berichten
                        Bij mij verschijnt dat als ik een vooraf ingestelde snelheid overschreid. Je hebt er zo'n 2 die je kan instellen, op de foto is het duidelijk snelheid 1 zoals je linksboven ziet. Staat bij mij gewoon in het menu om alles in te stellen net zoals de taal e.d.
                        morgen eens uitproberen of ik zoiets kan instellen,

maar ik heb totaal geen menu's of zo is maar een heel simpele boordcomputertje.

Morgen toch eens grondig boekje lezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomClaessens Bekijk Berichten
                          Ik denk ook dat dit gewoon een melding is dat je deze 'check' niet mag uitvoeren om veiligheidsredenen als je aan het rijden bent.

Comment

Zoals Quattro DT en Pieters terecht opmerken: het is een snelheidswaarschuwing. Je kunt bv. een waarschuwing instellen op 120 km/h. Dat icoon zal dan verschijnen incl een toon.

Zal zeker en vast ergens in je instructieboekje staan.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

na 9 seconden

Comment

das idd wel noodzakelijk hoor biep biep u rijd nu sneller dan 300

Comment

staat op 159 hier

Comment

dat hij de eerste keer moet waarschuwen zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Zoals Quattro DT en Pieters terecht opmerken: het is een snelheidswaarschuwing. Je kunt bv. een waarschuwing instellen op 120 km/h. Dat icoon zal dan verschijnen incl een toon.

Zal zeker en vast ergens in je instructieboekje staan.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

na 9 seconden

Dat is het, ik heb dat ook maar gebruik het nooit.

Comment

jij zou niet te snel durven rijden zeker?

Comment

Ik zou dat inderdaad nooit durven Snel rijden is voor gekken.

Comment

Working...
                                        X