Mededeling

Collapse
No announcement yet.

23ste Rally van Haspengouw - 28-29/02/2020

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Atenza
    started a topic 23ste Rally van Haspengouw - 28-29/02/2020

23ste Rally van Haspengouw - 28-29/02/2020

De Rally van Zuid-Limburg ligt nog maar net achter ons en we zijn al volop bezig met de 23ste editie van de Rally van Haspengouw.
    Traditioneel op het laatste weekend van februari en dit keer het schrikkelweekend 28-29 februari 2020.

Vandaag controle van veiligheidsboek....

Welcome back.... uit vervlogen tijden, KP Kamerijck !!

• bobo
    replied
    ja veel onafhankelijk zit er niet meer in, een regionale of rode/blauwe/groene en oranje saus erover, en allemaal dik gesponsord door de regering, kritisch 0

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Maar eigenlijk maakt het niets uit, want al die gazetten doen toch maar wat copy/paste.
    ´
    HBVL is dat niet GVA maar dan trager geschreven en gedrukt? ( graptjen he Pol )
    GVA voor de dikke nekken, HBvL voor de gewone man he
    Maar ja, dat is tegenwoordig allemaal 1 groep he, daar zit nog veel meer on dan enkel kranten, zelfs Radiozenders 3n regionale tv zenders.

Leave a comment:

• DACIA DUSTER DRIVER
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Maar eigenlijk maakt het niets uit, want al die gazetten doen toch maar wat copy/paste.
    ´
    HBVL is dat niet GVA maar dan trager geschreven en gedrukt? ( graptjen he Pol )
    Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 09/10/2021, 19:56.

Leave a comment:

• Jocar
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

OK, ik kon het niet lezen, want ik heb geen abonnement op het belang van ’de’ limburg.

Leave a comment:

• DACIA DUSTER DRIVER
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Blijkbaar wel he
    >>>>
    OK, ik kon het niet lezen, want ik heb geen abonnement op het belang van ’de’ limburg.

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Blijkbaar wel he
    >>>>
    Vandaag in de krant gelezen dat de Rally dit jaar spijtig genoeg toch niet gaat doorgaan.
    https://www.hbvl.be/cnt/dmf20211006_94865828
    "Het hoofdkwartier van de Brabants/Limburgse BK-manche wordt traditioneel gehuisvest in Domein ’t Park in Landen, maar daar is momenteel een vaccinatie- en testcentrum ingericht. Normaal zou dat dicht gaan op 15 oktober, maar de overheid heeft nu beslist dat het zeker tot het eind van het jaar operationeel moet blijven. Daardoor is er geen plaats voor de rally, die gepland stond voor 26-27 november. Oorspronkelijk had de wedstrijd eind februari moeten doorgaan, maar na het uitstel zorgt corona nu dus ook voor een afgelasting."

Leave a comment:

• DACIA DUSTER DRIVER
    replied
    Vandaag zie ik in de krant staan dat in Limburg verschillende vaccinatiecentra een nieuwe locatie krijgen en in Genk waar het de Limburghal blijft gaan ze het vaccinatiecentrum bij grote evenementen iedere keer ontmantelen en erna opnieuw opbouwen.
    Toch wel heel erg dat ze in Landen die moeite niet willen doen.
    Is dat de reden dat de rally niet doorgaat?

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Vandaag zie ik in de krant staan dat in Limburg verschillende vaccinatiecentra een nieuwe locatie krijgen en in Genk waar het de Limburghal blijft gaan ze het vaccinatiecentrum bij grote evenementen iedere keer ontmantelen en erna opnieuw opbouwen.
    Toch wel heel erg dat ze in Landen die moeite niet willen doen.

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Spijtig dat het niet kan doorgaan.

Leave a comment:

• Atenza
    replied
    Dat heb je dan goed gelezen.

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Vandaag in de krant gelezen dat de Rally dit jaar spijtig genoeg toch niet gaat doorgaan.
    https://www.hbvl.be/cnt/dmf20211006_94865828

Leave a comment:

• Atenza
    replied
    Sporza uitzending...

Leave a comment:

• Atenza
    replied

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Nee, maar die dat er op gezeten hebben, zaten niet op hun gemak heb ik gehoord

Leave a comment:

• Tigra
    replied
    Is die Dixie nu gaan vliegen en te pletter geslagen in de wei, vraag ik mij af?

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Daar staan enkele mooie beelden tussen van hier iets hoger in de straat (finish op kp Kamerijck).
    Last edited by knight-rider; 04/03/2020, 20:55.

Leave a comment:

• Jocar
    replied
    Leuke filmpjes! Zelf ook toevallig nog eentje gevonden

Leave a comment:

• Atenza
    replied

Leave a comment:

• Atenza
    replied
    't Was een beetje vettig....

Leave a comment: