Oorspronkelijk geplaatst door iricky
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chemical Guys - Extreme metal shine
Collapse
X
-
-
Guest repliedHeb die opmerking ook al gekregen
Leave a comment:
-
Guest repliedNice! Ik vind het idd ook beter en efficiënter werken dan andere o.a. de Megiuars...
K'zit bij een nieuwe dealer voor m'n C70 en die mannen merkten ook op dat ik alles wel goed onderhoud, dus dat spreekt boekdelen...
Leave a comment:
-
Guest repliedVan de metal shine ook zeer tevreden van. ik gebruik het op m'n uitlaten en op de randen van m'n velgen. Echt goed spul.
De korrel is fijner dan die van meguiars waardoor hij sneller breekt en dus beter openwrijft.
een kleine voor
En na
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenDe Gamma is voor jeanetten.Praxis ken ik niet... Maar dat zal ook wel ongeveer zoiets zijn zeker? Hubo, Brico-achtig ?!
Je shopt niet in de juiste winkels.Ik zal s googlen
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenBij een goede ijzerwarenhandelaar.
bijvoorbeeld... In het verre limburg zullen ze ook wel zoiets hebben ?!Misschien ook niet...
Crollet is fucking duur, maar ze hebben wel echt alles en goed spul
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenThanks Sega. Dus niet te verkrijgen bij bijvoorbeeld een Gamma of Praxis?Praxis ken ik niet... Maar dat zal ook wel ongeveer zoiets zijn zeker? Hubo, Brico-achtig ?!
Je shopt niet in de juiste winkels.
Leave a comment:
-
Thanks Sega. Dus niet te verkrijgen bij bijvoorbeeld een Gamma of Praxis?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenMisschien een vreemde vraag maar waar krijg je staalwol 00?
bijvoorbeeld... In het verre limburg zullen ze ook wel zoiets hebben ?!Misschien ook niet...
Leave a comment:
-
Guest repliedIk vind dat de chemical Guys beter z'n werk doet en volgens mij ook fijner werkt. Tevens laat het een mooie glans achter en zijn de uitlaten beter te reinigen na een 2-tal weken rondrijden...
Leave a comment:
-
Ziet er mooi uit. Gebruikte je vroeger dan Meg's All Metal Polish? In welke maten is die van CG beter?
Leave a comment:
-
Chemical Guys - Extreme metal shine
Dit weekend weer eens vlot in de weer geweest en m'n uitlaten o.a. ook een goed onder handen genomen.
Chemical Guys - Extreme metal shine ( adviesverkoopprijs 20.95 euro = nl shop )
Gebruik:
- uitlaten eerst goed poetsen samen met de rest van de wagen, met autoshampoo en drogen
- dan met behulp van microvezeldoek de uitlaten oppoetsen met de metal shine
- product meermaals goed inwerken en met een propere doek schoonvegen erna
- ik poets ze een kwartiertje later nog eens op met een propere doek en dan je zonnebril bovenhalen
Al bij al ben je een goeie 5 a 10min bezig als je alles wat onderhoud...
Ik heb ook de tegenhanger van Meguiars, dewelke ik vroeger gebruikte maar ik vind deze merkbaar beter!
Op deze S2000 heb ik op de zeer zwarte stukken van de demper zelf wel eerst wat staalwol 00 gebruikt aangezien ze in 9j nooit gekuist waren, maar de chrome tips werden binnen en buiten enkel met de Metal Shine opgepoetst en werden helemaal nieuw! Ik was begonnen zoals je op de VOOR foto kan zien met enkel de tips binnen en buiten met de metal polish, maar kon het niet zien en laten dat de dempers zichtbaar waren en zo vervuild...
VOOR
SIDE BY SIDE
NA
Mijn Volvo (3j oud 100.000 diesel km's)
Hier kan je het product bestellen = http://www.chemicalguys.nl/index.php...tal-shine.htmlLabels: Geen
Leave a comment: