Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Schitterend hoe ze hun 5-cilinder heritage uitspelen in de marketing

    Ik kijk écht uit naar deze auto .. eindelijk een MANLY Audi TT

    Comment


    • #42
      xxxxx
      Last edited by Iceman; 09/06/2012, 15:28.

      Comment


      • #43
        Heheh

        Comment


        • #44
          Ik ben echt benieuwd achter het interieur...hopelijk is het madrasbraun lederen bekleding nog verkrijgbaar

          Comment


          • #45




            Soundfile

            Dat klinkt zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig!

            Comment


            • #46
              GVD wat een sound

              plots één van m'n favo (huidige, uiteraard) audi's
              Ich arbeite nur unter Druck, Ladedruck.

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Schitterend hoe ze hun 5-cilinder heritage uitspelen in de marketing

                Ik kijk écht uit naar deze auto .. eindelijk een MANLY Audi TT
                inderdaad, ze weten maar al te goed dat ze nog veel i5 fans hebben.
                Ich arbeite nur unter Druck, Ladedruck.

                Comment


                • #48
                  TT is niet echt m'n ding, de 5-cilinder is eindelijk terug ...
                  http://www.audi.de/de/brand/de.html#...ner=layerModal

                  Comment


                  • #49
                    xxxxx
                    Last edited by Iceman; 09/06/2012, 15:28.

                    Comment


                    • #50
                      Die velg Maar dat kunne we rap regele door er RS4 B7 velgen erop te zwieren
                      Voor de rest

                      Comment


                      • #51
                        5 spaken, analogie met turboschoepen.

                        Comment


                        • #52
                          xxxxx
                          Last edited by Iceman; 09/06/2012, 15:28.

                          Comment


                          • #53
                            Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                            Soundfile

                            Dat klinkt zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig!
                            O-M-G

                            Sound

                            wie had dat ooit gedacht dat Audi opnieuw een 5 cilinder ging maken???

                            en dat is dan nog met de stock uitlaat

                            ik wil dat

                            Comment


                            • #54
                              Klinkt lekker ! En zal wellicht heel goed rijden...
                              Everyone has a dream they must follow. That matters above all else. That must be pursued with care and dedication, until that dream is fulfilled. Without this drive, nothing is possible. Where does it come from? From deep inside.

                              Comment


                              • #55
                                Fak, ik zit al te bedenken hoe dit gaat worden getuned...
                                Zou dit blok even sterk zijn als vroeger?

                                Comment


                                • #56
                                  Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Fak, ik zit al te bedenken hoe dit gaat worden getuned...
                                  Zou dit blok even sterk zijn als vroeger?
                                  Hij is gebaseerd op de 2.0TFSI maar dan met 1 zuiger meer.
                                  500 pk uit een 2.0TFSI is geen probleem dus 625 pk moet mogelijk zijn.
                                  Een ECU Remap, uitlaat en luchtfilter zou al zo'n 410+ pk moeten opleveren.
                                  met een grotere turbo er bij zo'n 475 pk simpel.

                                  Hans.

                                  Comment


                                  • #57
                                    Zalig, dan nog wat aan de internals prullen...

                                    Comment


                                    • #58
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                      500 pk uit een 2.0TFSI is geen probleem

                                      Hans.
                                      echt?????

                                      Comment


                                      • #59
                                        is er nu al meer bekend wat voor type AWD hij krijgt? da's een beetje mijn laatste zorg.. ik hoop dat het geen Haldex zever wordt..

                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          inderdaad, ze weten maar al te goed dat ze nog veel i5 fans hebben.
                                          Der Audi TT RS Leistungssportler mit fünf Zylindern

                                          Audi baut wieder einen bärenstarken Fünfzylinder: Auf dem Genfer Salon feiert der Audi TT RS Weltpremiere. Sein turbogeladener 2,5-Liter Motor leistet weit über 300 PS. Er sorgt für explosive Beschleunigung, pure Faszination und unvergleichlichen Sound.
                                          Die Legende kehrt zurück – leistungsstarke Fünfzylinder-Benziner haben bei Audi eine große Tradition. Der neue Turbo-Direkteinspritzer führt diese dynamische Linie fort. Er sorgt im TT RS für fulminante Fahrleistungen: Der Spurt von null auf 100 km/h ist eine Sache von deutlich weniger als fünf Sekunden, Überholvorgänge werden beiläufig erledigt, und die abgeregelte Höchstgeschwindigkeit von 250 km/h ist bloße Formsache.
                                          Der permanente Allradantrieb quattro, ein hochentwickeltes Fahrwerk und gewaltige Bremsen kontrollieren die Power sicher – der kompakte TT RS mit seiner leichten, überwiegend aus Aluminium bestehenden Karosserie in Audi Space Frame ASF-Bauweise ist eine konsequente Fahrmaschine.

                                          Mehr Informationen gibt es bei der Audi-Pressekonferenz auf dem Genfer Automobilsalon am 3. März 2009 in Halle 1, Stand 1060.
                                          De volgende RS4, RS5 en dit zijn de Audi's waar ik het meest naar uitkijk..

                                          Screw R8

                                          Comment

                                          Working...
                                          X