Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens v.2
Collapse
X
-
Subaru WRX met 1000km op de teller.
Leave a comment:
-
Is wel echt knappe wagen!
Blijft wel 14 jaar oud en niet zo geliefd
Leave a comment:
-
Die is compleet het noorden kwijt, ofwel heeft hij bij het ingeven van de advertentie een verkeerde toets ingedrukt.
Leave a comment:
-
Guest repliedDeze man heeft duidelijk een uitgebreid marktonderzoek gedaan om zijn vraagprijs te bepalen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
Wat is dit? een kit car?
Hoe afgrijselijk.
Leave a comment:
-
wil die oude 911 turbo wel...of die groene sl...of de blauwe maybach...tis gelijk
die mansory 6x6 is ook om te spauwen trouwens (had trouwens altijd gelezen dat een 65 niet kon in de 6x6 door te weinig koeling, maar was ori een blijkbaar een gewone 65 waarvan ze een 6x6 hebben gemaakt)Last edited by bobo; 28/09/2022, 07:34.
Leave a comment:
-
Mijn god, wat een verzameling gatlelijke Rollers staan er momenteel bij www.autoleitner.nl Ik ga u wel ff waarschuwen. Zet een zonnebril op want anders gaat ge pijn krijgen aan uw ogen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWeet niet of deze hier al eens voorbij gekomen is, maar 99k voor dit gedrocht ?
Hoe afgrijselijk.
Leave a comment:
-
Weet niet of deze hier al eens voorbij gekomen is, maar 99k voor dit gedrocht ?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenToch enigszins verrassend dat dergelijke wagens nog gevonden worden in onze contreien : ‘bos’vondst Jaguar e-type
https://www.2dehands.be/v/auto-s/old...uar-type-e-4-2
Leave a comment:
-
Guest repliedToch enigszins verrassend dat dergelijke wagens nog gevonden worden in onze contreien : ‘bos’vondst Jaguar e-type
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenPrijzen zijn het afgelopen jaar compleet los gegaan. Vergelijkbaar met wat er gebeurde na de financiële crisis van 2008.).
Leave a comment:
-
Prijzen zijn het afgelopen jaar compleet los gegaan. Vergelijkbaar met wat er gebeurde na de financiële crisis van 2008.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
Geen idee, kan je trouwens niet vergelijken.
Een 2 PK kost nu ook vééééél meer dan indertijd een nieuw exemplaar.
Ik denk dat de prijzen op 2 jaar toch serieus de hoogte zijn ingegaan. Ik dacht dat een tweetal jaar geleden een proper exemplaar rond de 25-27k zat.
En inflatie over een periode van 50 jaar of 20 jaar is ook niet hetzelfde
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
Wat was de nieuwprijs indertijd voor een S2000 ?
Een 2 PK kost nu ook vééééél meer dan indertijd een nieuw exemplaar.
Leave a comment:
Leave a comment: