Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tracer
    replied
    alé vooruit Lorenzo heeft zijn eerste zege binnen, Pedrosa tweede en Rossi derde.

Rossi heeft een tijd vooraan gereden maar na een propere inhaalactie van Lorenzo zakte hij een plaats, en dan ging Pedrosa em nog voorbij.

btw 'Hopper' 5de

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    Dit weekend is het MotoGP op het circuit van Estoril in Portugal, straks de kwalificatie eens bekijken ze

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    op 2x OK duwen, dan "taal wijzigen".

Ook pas vandaag ontdekt ze
    Wist ik ook niet...
    Op BBC wordt alles heel goed omkadert vind ik, je ziet dat die mannen en vrouw echt van moto's houden.

Heb pas gisteren naar de GP kunnen kijken:
    Pedrosa verdiende winnaar, Rossi en Lorenzo verdiende op het podium. Stoner had een rare dag zeker, hij ging paar keer serieus in de fout. Het zou dit seizoen wel een spannend kunnen worden voor de titel.

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
    Echt?? Op Eurosport??
    BSB rules zoveel meer dan WSB!!!!!
    jup eurosport zendt alle races uit dacht ik en ook nog omliggende races van het kampioenschap races op Cadwell Park

Leave a comment:

• Vanni
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
    btw BSB zenden ze ook uit hé, begin april is de eerste race
    Echt?? Op Eurosport??
    BSB rules zoveel meer dan WSB!!!!!

Leave a comment:

• Tracer
    replied

aha ideaal, volgende week eens proberen tijdens het WSB

btw BSB zenden ze ook uit hé, begin april is de eerste race

Leave a comment:

• Tjeu
    replied

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    Mee nen digibox kunde zelf uw taal kiezen ik zet dus altijd de Engelse commentaar aan

BTW, van de 250 race, de eerste was zijnen achterkant kwijt, heeft de gas dicht gedraaid en daardoor is den 2de der op gevlogen.
    Dermee da ze achteraf nog vriendelijk tegen elkaar waren, ze hadden beide een foutje gemaakt. Wel knappe race

De motoGP daar en tegen, da viel toch maar wat tegen... begon goed en de laatste halve min was ook spannend, maar voor de rest ni veel spanning...
    ja? hoe kunt ge die taal kiezen? dus eurosport live in het engels dan?

idd ik had het ook gezien dat er iets mis ging in die bocht, hij hield plots in, en na de crash waren ze nog vriendelijk tegen elkaar, als ze mij in de laatste ronde gewoon in mijn gat reden in de bocht zonder reden zou ik wel nie zo vriendelijk zijn

ik heb hier dus thuis toch gelijk

Leave a comment:

• Tjeu
    replied
    op bbc 2 zenden ze het toch ook uit? ik heb de kwalificaties en de 125 en 250 races gezien op eurosport, maar motogp bekeken op bbc 2 veel betere commentaar dan die Nederlander van eurosport en ook geen 'commerciele onderbreking' om de 5 min
    Mee nen digibox kunde zelf uw taal kiezen ik zet dus altijd de Engelse commentaar aan

BTW, van de 250 race, de eerste was zijnen achterkant kwijt, heeft de gas dicht gedraaid en daardoor is den 2de der op gevlogen.
    Dermee da ze achteraf nog vriendelijk tegen elkaar waren, ze hadden beide een foutje gemaakt. Wel knappe race

De motoGP daar en tegen, da viel toch maar wat tegen... begon goed en de laatste halve min was ook spannend, maar voor de rest ni veel spanning...

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
    Da's zo kak da'k geen Eurosport kan ontvangen hier hè
    op bbc 2 zenden ze het toch ook uit? ik heb de kwalificaties en de 125 en 250 races gezien op eurosport, maar motogp bekeken op bbc 2 veel betere commentaar dan die Nederlander van eurosport en ook geen 'commerciele onderbreking' om de 5 min

Leave a comment:

• Astian
    replied
    Da's zo kak da'k geen Eurosport kan ontvangen hier hè

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    Ik kan geen eurosport ontvangen

Ik weet wel dat Hayden met 8 seconde voorsprong eerste is geëindigd op Rossi, als mijn bron correct is tenminste

't Schijnt was het in de 125cc ook de moeite. Laatste ronde wilt er éne iemand voorbij gaan langsbinnen en kon er eigenlijk niet tussen. Met 2 onderuit dan maar
    Incorrecte bron dan nee Pedrosa voor Rossi, dan Lorenzo en dan Hayden

dat incident was in de 250cc race, maar thuis nog zware discussie tussen mij en mijn pa, volgens mij hield Bauptista in (volgens mij schoof hij even met de achterband) en daardoor kwam Simoncelli snel dichterbij en kon hij Bauptista niet meer ontwijken

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
    Dat heb ik gezien! Wat een spannende race! Echt jammer van dat incident in de laatste ronde, want ze hebben allebei heel goed gereden. Maar je weet wat ze zeggen, als 2 honden vechten om een been...
    ... gaat Kallio er mee lopen

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Nicky Hayden vandaag net hetzelfde en dan Lorenzo, een tankslappende wheelie

Stoner kwam er echt niet aan te pas vandaag, had het vorig jaar ook al wat moeilijker ginds aan Pedrosa was niks te doen, verdiende winnaar

btw iemand de 250cc race gezien? Simoncelli kegetl Bauptista er efkes af in de laatste ronde

Dat heb ik gezien! Wat een spannende race! Echt jammer van dat incident in de laatste ronde, want ze hebben allebei heel goed gereden. Maar je weet wat ze zeggen, als 2 honden vechten om een been...

Leave a comment:

• Astian
    replied

Stoner kwam er echt niet aan te pas vandaag, had het vorig jaar ook al wat moeilijker ginds aan Pedrosa was niks te doen, verdiende winnaar

btw iemand de 250cc race gezien? Simoncelli kegetl Bauptista er efkes af in de laatste ronde
    Ik kan geen eurosport ontvangen

Ik weet wel dat Hayden met 8 seconde voorsprong eerste is geëindigd op Rossi, als mijn bron correct is tenminste

't Schijnt was het in de 125cc ook de moeite. Laatste ronde wilt er éne iemand voorbij gaan langsbinnen en kon er eigenlijk niet tussen. Met 2 onderuit dan maar

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    Faaaaaaak

Amai, da's toch wel een fameus chance'ke ze

Leave a comment:

• Astian
    replied
    Faaaaaaak

Amai, da's toch wel een fameus chance'ke ze

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    iemand nog de save van Edwards gezien in bocht 1? pffff

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leave a comment:

• Vanni
    replied
    Lorenzo effe scherpe tijd neerzetten seg
    Bijna een seconde onder het pole-record die Capirex vestigde in 2006
    En Stoner pissed na de laatste bocht, gezien hoe ie een stampbeweging maakte naar die ander??

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    Lorenzo effe scherpe tijd neerzetten seg ben benieuwd naar de race morgen

Leave a comment:

Working...
X