Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tracer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
    Rossi redelijk spannende race, vele inhaalpogingen, vooral in de eerste 2 ronden, daarna was Rossi niet meer te stoppen.
    Het is toch wel opmerkelijk hoe Ducati is teruggevallen tegenover vorig jaar en hoe Honda dit jaar wel een kampioensmotor heeft gemaakt. Het wordt nog een spannend seizoen, zeker nu blijkt dat Bridgestone terug een goede vorm te pakken heeft.
    inderdaad maar heb je gezien hoeveel toeschouwers er maar waren 21000 ... dat ze maar snel weggaan uit China en ergens anders een GP organiseren...Francorchamps bijvoorbeeld

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Rossi redelijk spannende race, vele inhaalpogingen, vooral in de eerste 2 ronden, daarna was Rossi niet meer te stoppen.
    Het is toch wel opmerkelijk hoe Ducati is teruggevallen tegenover vorig jaar en hoe Honda dit jaar wel een kampioensmotor heeft gemaakt. Het wordt nog een spannend seizoen, zeker nu blijkt dat Bridgestone terug een goede vorm te pakken heeft.

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
    Nie normaal, zoals Tjeu zegt: best dat hij niet op zijn rug neerkomt want anders wast heel wat minder
    BTW: welk uur is de race??
    smorgens maar om hoe laat precies weet ik niet, ik had gelezen op Eurosport dat ze het uitzenden om 12u smiddags

Leave a comment:

• Vanni
    replied
    Nie normaal, zoals Tjeu zegt: best dat hij niet op zijn rug neerkomt want anders wast heel wat minder
    BTW: welk uur is de race??

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    djeezus, wat een smak zeg

Leave a comment:

• Tjeu
    replied
    WHAT THE H......

Zo nen vlucht! Heeft die ff geluk dat hij op zijn knie valt en ni plat op zijn rug terecht komt

Chapeau dat die zo snel weer gaat rijden... Da zijn toch echt geen gewone mannen zenne

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    filmpje ervan

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Lorenzo had een serieuze highsider in Shangai, maar zou ondanks een "versplinterd" botje in z'n enkel toch rijden.

Last edited by ; 02/05/2008, 13:53.

Leave a comment:

• Tjeu
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    Wat een commotie rond die GP van China. China kreeg hoogte van eventuele acties ivm Tibet van o.a. Rossi en i snot amused. Ze zouden ook willen dat bv KTM met andere kleuren rijdt omdat oranje hét kleur van de Tibetaanse monikken is

Er rijzen zelfs vragen of de race zou doorgaan.
    Ze zouden allemaal in het oranje moeten gaan rijden vrdmme
    Aangezien ik paar weken terug nog naar 7 years in Tibet gekeken heb zeg ik amen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Wat een commotie rond die GP van China. China kreeg hoogte van eventuele acties ivm Tibet van o.a. Rossi en i snot amused. Ze zouden ook willen dat bv KTM met andere kleuren rijdt omdat oranje hét kleur van de Tibetaanse monikken is

Er rijzen zelfs vragen of de race zou doorgaan.
    Ze zouden allemaal in het oranje moeten gaan rijden vrdmme

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Die vernieuwde website van de GP is echt ***

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Als Stoner z'n electrowinkel kan "herstellen" aan 200 per uur, kan hij zeker zo'n teken verzinnen ook

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    Kunde ff filmke van uzelf maken waarbij dadde het "'tinsturen gevoel is niet goed"-teken doet ?
    ik wist dat die vraag ging komen hé

Leave a comment:

• Tjeu
    replied
    Kunde ff filmke van uzelf maken waarbij dadde het "'tinsturen gevoel is niet goed"-teken doet ?

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    Ducati heeft last van het "ex-Honda syndroom" (500cc 2takten en de eerste 990cc viertakten). Snel rechtdoor, maar ge kunt er gene bocht mee nemen...
    ge zag Stoner veel teken doen (tijdens kwalificatie) nr de mechaniekers dat er iet niet juist was bij het insturen, alé hij deed toch zo teken dus ja

Leave a comment:

• Tjeu
    replied
    Ducati heeft last van het "ex-Honda syndroom" (500cc 2takten en de eerste 990cc viertakten). Snel rechtdoor, maar ge kunt er gene bocht mee nemen...

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    Heb gisteren naar de race gekeken. Het begin van de race was echt super.
    Lorenzo en Pedrosa gaan het dit seizoen uitvechten denk ik. Rossi ook goeie race gereden, maar het was geen Bridgestone circuit.

En wat is er in hemelsnaam aan de hand met die Ducati??

ik denk het ook, de drie race zijn ze vrij constant wat hun eindplaatsen betreft, maar seizoen is nog lang hé

Ducati stukgaati? ik vind het wel zonde voor die 3 andere ducati rijders een Melandri die daar maar rond de 14-15de plaats circuleert en echt niet sneller kan naar het schijnt is de ducati echt een beest..maar welke motogp is dat niet?

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    Finish gezien van de 250cc's?

Zoals reeds eerder gezegd, tis écht het jaar van de spectaculaire laatste rondes
    ja amai die Simoncelli verdedigt zijn lijnen wel graag zene

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Heb gisteren naar de race gekeken. Het begin van de race was echt super.
    Lorenzo en Pedrosa gaan het dit seizoen uitvechten denk ik. Rossi ook goeie race gereden, maar het was geen Bridgestone circuit.

En wat is er in hemelsnaam aan de hand met die Ducati??

Leave a comment:

• Tjeu
    replied
    Finish gezien van de 250cc's?

Zoals reeds eerder gezegd, tis écht het jaar van de spectaculaire laatste rondes

Leave a comment:

Working...
X