Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Rossi redelijk spannende race, vele inhaalpogingen, vooral in de eerste 2 ronden, daarna was Rossi niet meer te stoppen.
Het is toch wel opmerkelijk hoe Ducati is teruggevallen tegenover vorig jaar en hoe Honda dit jaar wel een kampioensmotor heeft gemaakt. Het wordt nog een spannend seizoen, zeker nu blijkt dat Bridgestone terug een goede vorm te pakken heeft.
inderdaad maar heb je gezien hoeveel toeschouwers er maar waren 21000 ... dat ze maar snel weggaan uit China en ergens anders een GP organiseren...Francorchamps bijvoorbeeld
Leave a comment:
Guest replied
Rossi redelijk spannende race, vele inhaalpogingen, vooral in de eerste 2 ronden, daarna was Rossi niet meer te stoppen.
Het is toch wel opmerkelijk hoe Ducati is teruggevallen tegenover vorig jaar en hoe Honda dit jaar wel een kampioensmotor heeft gemaakt. Het wordt nog een spannend seizoen, zeker nu blijkt dat Bridgestone terug een goede vorm te pakken heeft.
Wat een commotie rond die GP van China. China kreeg hoogte van eventuele acties ivm Tibet van o.a. Rossi en i snot amused. Ze zouden ook willen dat bv KTM met andere kleuren rijdt omdat oranje hét kleur van de Tibetaanse monikken is
Er rijzen zelfs vragen of de race zou doorgaan.
Ze zouden allemaal in het oranje moeten gaan rijden vrdmme
Aangezien ik paar weken terug nog naar 7 years in Tibet gekeken heb zeg ik amen.
Leave a comment:
Guest replied
Wat een commotie rond die GP van China. China kreeg hoogte van eventuele acties ivm Tibet van o.a. Rossi en i snot amused. Ze zouden ook willen dat bv KTM met andere kleuren rijdt omdat oranje hét kleur van de Tibetaanse monikken is
Er rijzen zelfs vragen of de race zou doorgaan.
Ze zouden allemaal in het oranje moeten gaan rijden vrdmme
Leave a comment:
Guest replied
Die vernieuwde website van de GP is echt ***
Leave a comment:
Guest replied
Als Stoner z'n electrowinkel kan "herstellen" aan 200 per uur, kan hij zeker zo'n teken verzinnen ook
Heb gisteren naar de race gekeken. Het begin van de race was echt super. Lorenzo en Pedrosa gaan het dit seizoen uitvechten denk ik. Rossi ook goeie race gereden, maar het was geen Bridgestone circuit.
En wat is er in hemelsnaam aan de hand met die Ducati??
ik denk het ook, de drie race zijn ze vrij constant wat hun eindplaatsen betreft, maar seizoen is nog lang hé
Ducati stukgaati? ik vind het wel zonde voor die 3 andere ducati rijders een Melandri die daar maar rond de 14-15de plaats circuleert en echt niet sneller kan naar het schijnt is de ducati echt een beest..maar welke motogp is dat niet?
Zoals reeds eerder gezegd, tis écht het jaar van de spectaculaire laatste rondes
ja amai die Simoncelli verdedigt zijn lijnen wel graag zene
Leave a comment:
Guest replied
Heb gisteren naar de race gekeken. Het begin van de race was echt super.
Lorenzo en Pedrosa gaan het dit seizoen uitvechten denk ik. Rossi ook goeie race gereden, maar het was geen Bridgestone circuit.
En wat is er in hemelsnaam aan de hand met die Ducati??
Leave a comment: