Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Schitterende wedstrijd was het!!!!
Rossi heeft nog maar eens bewezen dat hij zijn mederijders tot het uiterste en erover kan drijven, ook al heeft hij niet de snelste machine.
Schitterende duels in de eerste helft van de wedstrijd tussen Rossi en Stoner. Rossi heeft geluk gehad toen die even het gras in ging over de curbstones maar heeft zich goed herpakt.
En Suzuki opnieuw een podiumplaats.....'t is nog te vroeg om Kevin Schwantz tijden te herbeleven
Holy sh*t.
Dat was een mega GP. Stoner en Rossi hebben er een waar spektakel van gemaakt.
Op het randje, heel soms erover. (eigenlijk maar 1 keer, in de Corkscrew, en dat was nog onbedoeld)
Stoner zal weer moeten leren verliezen
Ik ga daar vanavond op m'n gemak nog eens naar kijken...
En nog eens...
Idd, het was geweldig! Spijtig voor de niet Rossi of Stoner fans, want de rest kwam gewoon niet in beeld
Leave a comment:
Guest replied
Holy sh*t.
Dat was een mega GP. Stoner en Rossi hebben er een waar spektakel van gemaakt.
Op het randje, heel soms erover. (eigenlijk maar 1 keer, in de Corkscrew, en dat was nog onbedoeld)
Stoner zal weer moeten leren verliezen
Ik ga daar vanavond op m'n gemak nog eens naar kijken...
En nog eens...
Heb ook gekeken. Man man, Stoner rijdt in een categorie apart. Hopelijk is de race iets spannender...
En doet het nog eens over in de warm-up... Rossi kan nu wel een goede zaak doen, met Pedrosa foetsie, maar zijn voorsprong op Stoner kan ook snel verminderen als Casey zo bezig blijft
Leave a comment:
Guest replied
De wedstrijd wordt uitgezonden vanaf 22h45 op Eurosport.
Ik heb vanmiddag gekeken. Was idd echt wel een kliedernatte race. Best wel schrikken dat Pedrosa onderuitschuift op 't moment dat ze de camera achter op de moto hebben. Hij ging wel héél snel in het begin... Stoner en Rossi echt sterke race. Balen voor Pedrosa, Hayden & Lorenzo.
Spannend kampioenschap
Leave a comment:
Guest replied
Zondag 13 was het de motogp van Duitsland.
Een regenrace en de gekende regenrijders hebben het dus goed gedaan.
Chris Vermeulen heeft eindelijk de Suzuki nog eens op het podium gekregen.
En Valentino heeft een goeie zaak gedaan door het feit dat Pedrosa, de leider op dat moment, onderuit is gegaan.
Vind dat ook wel leuk als kleine mannen zwaaien. Die krijgen dan altijd een duim omhoog of een zwaaitje terug.
En dan zet ik hem op m'n achterwiel, ga op het zadel staan en doe een salto....
en toen werd je wakker
vandeweek ook tijdens het rijden kom ik twee kleine gastjes tegen (hoor mij ik ben zelf maar 20 bijna 21 ) en die mannen zwieren naar mij, ik zwier eens terug, die mannen kweenie hoe content, whaaaa die wuift terug naar mij, neeee jong dat was naar mij
Leave a comment:
Guest replied
Vind dat ook wel leuk als kleine mannen zwaaien. Die krijgen dan altijd een duim omhoog of een zwaaitje terug.
En dan zet ik hem op m'n achterwiel, ga op het zadel staan en doe een salto....
Leave a comment: