Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
geweldig gedaan van Rossi, hij is gewoon de grootste ooit
op dit moment is hij volgens mij de sterkste, zeker met het spelen van psychologische spelletjes (vroeger strijd tussen Biaggi en Rossi )
mooi begin van de gp met een leuk gevecht tussen Stoner - Pedrosa - Rossi maar toen Rossi het heft in handen nam was de lol er een beetje af, jammer maar de overwinning en de vreugdetafferelen achteraf maakten veel goed
op naar Phillip Island
Leave a comment:
Guest replied
geweldig gedaan van Rossi, hij is gewoon de grootste ooit
Derjust live gekeken naar de GP Japan.
Saaie race gezien,enkel de eerste 10 ronden waren kijkbaar.
Overwinning voor Rossi,die daarmee zijn 8ste titel binnenrijft.
Nochtans reed de GP op Franco zé. Ik heb de tape van 1990 in mijn bezit met oa Capirossi als 15 jarige op een 125cc.
BTW:Rijdt het WK Endurance daar nog??
op zolder rijden die wel, maar op Franco daar heb ik eigenlijk geen idee van, maar ik vermoed van wel. Tzit zo dat Francorchamps een aantal keuringen moet ondergaan en dan krijgen ze een attest welke reeksen er mogen komen rijden. Voor WSB zouden er nog een aantal dingen moeten aangepast worden wat wel wat geld gaat kosten en voor motogp ja...dan zou het serieus aangepast mogen worden, vooral richting radillion zou een pijnpunt zijn schijnt het.
ze zijn wel al bezig met zo'n soort keuring zodat de WorldSuperbikes ginds mogen komen rijden er moeten dan wel nog tal van aanpassingen gebeuren aan een aantal stukken als radillion (dat bos en huis dat in de uitloopzone ligt zou moeten afgebroken worden) de eerste linker na Bruxelles etc. Alé ik heb dat "van horen zeggen hé"
Nochtans reed de GP op Franco zé. Ik heb de tape van 1990 in mijn bezit met oa Capirossi als 15 jarige op een 125cc.
BTW:Rijdt het WK Endurance daar nog??
sorry, maar motogp en indianapolis gaat niet samen vind ik, wat was me dat voor een regenrace een saai bedoeling.
Ze hebben Laguna Seca toch al, waarom dan naar zo'n vern**kt circuit gaan
inderdaad, dat ze Francorchamps eens nemen ipv Indianapolis
ze zijn wel al bezig met zo'n soort keuring zodat de WorldSuperbikes ginds mogen komen rijden er moeten dan wel nog tal van aanpassingen gebeuren aan een aantal stukken als radillion (dat bos en huis dat in de uitloopzone ligt zou moeten afgebroken worden) de eerste linker na Bruxelles etc. Alé ik heb dat "van horen zeggen hé"
sorry, maar motogp en indianapolis gaat niet samen vind ik, wat was me dat voor een regenrace een saai bedoeling.
Ze hebben Laguna Seca toch al, waarom dan naar zo'n vern**kt circuit gaan
Leave a comment:
Guest replied
En zo moeide Ike zich ook met de moto GP...
Nog 4 races en Rossi 87 punten los.
I think we have a winner! (as Vale would say: "Yeees, I am very 'appy of course")
Nu zou de 250cc van start moeten gaan, maar de start is uitgesteld. 't Regent er nl ouw wijven.
De 125cc is 6 ronden vh einde afgevlagd. Reden is dat het begon regenen terwijl alle piloten op slicks vertrokken waren.
*update*: de 250cc wordt na de MotoGP gereden. Wss na 22h dus
Leave a comment: