Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nog niet. Wss zal het ook eerder een 400-500cc segment worden aangezien 600 te veel op de SS trekt en een te groot snelheidsverschil met de huidige 250 zou geven.
De constructuurs van hun zijde zouden wel liever 600cc hebben, aangezien die techniek het meest bruikbaar en ook reeds gekend is voor hen.
wel ja ik had ondertussen ergens een bericht gezien dat er bijna een nieuwe 599cc viertakt klaar was voor dat 250cc kampioenschap...blijkbaar zit dat allemaal nog in zijn beginfase of misschien waren het allemaal maar speculaties...
weet er eigenlijk iemand of het 250cc kampioenschap nu omgevormd wordt naar een 600cc prototype kampioenschap? heb daar nog maar één bericht ofzo van terug gezien van zo'n 600 vier-takt
Nog niet. Wss zal het ook eerder een 400-500cc segment worden aangezien 600 te veel op de SS trekt en een te groot snelheidsverschil met de huidige 250 zou geven.
De constructuurs van hun zijde zouden wel liever 600cc hebben, aangezien die techniek het meest bruikbaar en ook reeds gekend is voor hen.
weet er eigenlijk iemand of het 250cc kampioenschap nu omgevormd wordt naar een 600cc prototype kampioenschap? heb daar nog maar één bericht ofzo van terug gezien van zo'n 600 vier-takt
MotoGP verliest veel populariteit aan WSBK.. Ook geen licentie meer bij Eurosport zeker?
inderdaad, Dorna heeft beslist om de tv-rechten niet meer te verkopen aan Eurosport maar aan de lokale zenders in het bepaalde land waar ze dan de gp's rijden. Precies of die zenders hebben geld genoeg om dat uit te zenden BBC blijft wel nog steeds het recht behouden om de gp's uit te zenden
Leave a comment:
Guest replied
MotoGP verliest veel populariteit aan WSBK.. Ook geen licentie meer bij Eurosport zeker?
zeer jammer vind ik het, zeker als Kawa fan en eigenaar nu ja de resultaten vielen wel tegen maar dit jaar met Melandri en Hopkins en een nieuwe moto kon het misschien wel eens een beter jaar worden. Nu kijk ik zeker uit naar het WSBK en WSSP kampioenschap aangezien Kawasaki daar nog teams inzet
Leave a comment:
Guest replied
dit zonet nog tegengekomen op http://moto.gpupdate.net, zou een goede zaak zijn dat het team nog blijft verderbestaan als klantenteam zeker als Kawasaki ondersteuning blijft geven aan de raceteams
Aspar bevestigt gesprekken met Kawasaki
Jorge Martinez, de teambaas van Aspar, heeft laten weten in gesprek te zijn met Kawasaki over de overname van het MotoGP-team. Kawasaki stopt waarschijnlijk als fabrieksteam, maar zou door kunnen gaan als privéteam, als Kawasaki en Aspar, dat reeds actief is in de 125cc en de 250cc, er samen uit komen.
"Ik heb mijn hulp aangeboden om een oplossing te zoeken voor Kawasaki, maar tot op heden zijn ze nog niet met een gedetailleerd voorstel bij mij teruggekomen", vertelde Martinez aan het Italiaanse Gazzetta dello Sport. "Ik zou komend seizoen graag twee rijders inzetten, maar als het er maar één wordt, zou ik daar ook vrede mee hebben. Ik ben namelijk niet geïnteresseerd in een project voor één jaar. Ik wil een programma neerzetten waarmee we minimaal drie jaar vooruit kunnen."
Aspar voerde eerder nog gesprekken met Kawasaki over het opzetten van een satellietteam. Deze onderhandelingen liepen nog op niets uit.
Friday, 09 January 2009 Kawasaki Heavy Industries, Ltd. announced today that it has decided to suspend its factory MotoGP racing activities from 2009 season.
Amid quickly changing business environment, Kawasaki has been promptly taking countermeasures to cope with the situation. As the world economy is not likely to recover in a short period due to the major impact of the financial crisis, Kawasaki decided to suspend its MotoGP racing activities from 2009 season onward and reallocate management resources more efficiently.
Kawasaki will continue racing activities using mass-produced motorcycles as well as supporting general race-oriented customers.
Kawasaki would like to thank all the fans and all those who have forwarded us great help.
Press release courtesy of Kawasaki Heavy Industries
Hayden lijkt zich wel volop te amuseren bij ducati
Leave a comment:
Guest replied
Heb maar gisteren gekeken. Saaie race, verdiende winnaar.
Stoner heeft talent genoeg om wereldkampioen te worden, en ook de moto. Alleen die verdomde Italiaan hé
Mooi om te zien hoe Rossi na al die jaren echt nog kan vechten, elke race opnieuw.
Ik hoop volgend jaar Hayden te zien raggen op die Duacti, lekker sideways
On-topic: Perfecte race voor Stoner. Spijtig dat hij dit seizoen enkele DNF's had & zijn polsblessure. Anders zag ik hem toch wereldkampioen worden.
De livery vd Honda's, was dat 1-malig of zijn dit de nieuwe 2009-colors. Wel knap na 13j het zwart-oranje
On-topic: Perfecte race voor Stoner. Spijtig dat hij dit seizoen enkele DNF's had & zijn polsblessure. Anders zag ik hem toch wereldkampioen worden.
De livery vd Honda's, was dat 1-malig of zijn dit de nieuwe 2009-colors. Wel knap na 13j het zwart-oranje
Stoner kampioen? Het was wel dik zijn eigen schuld dat hij telkens weer onderuit schoof.
De livery was ter ere van 40jaar Repsol, éénmalig dus
jah k vind da wel en goed spel.
alleen ik vind persoonlijk de besturing nogal lastig maarjaa k denk dat as ge daar tegen zon snelheid opzit bochten nemen ook niet zo simpel zal zijn.
wrong topic I guess ?
Leave a comment:
Guest replied
jah k vind da wel en goed spel.
alleen ik vind persoonlijk de besturing nogal lastig maarjaa k denk dat as ge daar tegen zon snelheid opzit bochten nemen ook niet zo simpel zal zijn.
Leave a comment: