Ik rij al een tijdje met deze Wiki rond, en ik ben daar ook tevreden van. Aantal verkenners, daar kijk ik zelfs niet naar, zowel bij Coyote, bij Garmin als bij de Wiki kunt ge daar toch geen touw aan vastknopen, wat telt is "komt de mobiele melding binnen?" Op autosnelwegen 100% bij alle toestellen, op lokale wegen is dat 80% Coyote en 60% Wiki. Nog dieper in het onderliggende wegennet zijn beide toestellen gebuisd.
Ik heb weinig ervaring in Frankrijk met de Wiki, afgelopen zomer naar Italië geweest, de Coyote is heer en meester in Frankrijk, maar eenmaal over de Italiaanse grens nemen de Wikianen de trofee weer over, want in Italië reed er deze zomer slechts hier en daar een enkele prairiehond.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wikango One - Millenium
Collapse
X
-
Guest replied
-
Eerste indrukken bij het uitpakken, de opties 's doorscrollen in 't menu en de demo laten afspelen zijn iig positief:
- Zeer degelijke bouwkwaliteit itt de Coyote die daar toch wat steken laat vallen
- Gebruiksvriendelijk & logisch menu
- Helder, duidelijk afleesbaar kleurenscherm
- Je kan als waarschuwing zowel kiezen tussen gepiep of een stem (bij elk verschillend type waarschuwing zoals je wenst), de stem is duidelijk en helder, lijkt me interessanter dan gepiep omdat je daadwerkelijk luistert naar wat er gezegd wordt (mobiele flitser, vaste paal, gevaar op de weg enz.) en je dus direct weet waar je op moet letten
- sattellietontvangst kan iig al niet slecht zijn gezien ik zelfs goede ontvangst kreeg hier binnenshuis..
Ik heb me dit vooral laten aanpraten door een Franse collega op 't werk die dus ook vaak in België rijdt. Hij is zeer tevreden van 't product en zegt dat 't qua verkenners in België aan 't groeien is, en de Wikango One in Frankrijk al énorm populair is (heeft soms wel 80+ verkenners dichtbijzijnd). Ik weet niet hoe dat gemiddelde bij de Coyote precies ligt (ik vermoed in België nog steeds een pak meer dan de Wikango) maar in 't algemeen klinkt dat iig al niet slecht, hopelijk wordt de community nóg een pak groter.
Idealiter ware natuurlijk dat elk de community zijn bronnen/verkenners "gemerged" worden, maar dan is er geen onderlinge concurrentie meer natuurlijk
Kopen dus die handel iedereen!!
Misschien vanavond nog even in de praktijk wat testen.
To be continued..
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenBij een Millennium hoef je idd. geen code in te geven.
Volgens mij heb je ofwel geen GPS-ontvangst (ga naar buiten!) ofwel heb je de Live optie nog niet geactiveerd in het systeemmenu (dat moet je zelf doen volgens mij).
FAQ Problemen AlerteGPS / Wikango (aug 2010)
Hierbij beschrijven wij een aantal veel voorkomende problemen / foutmeldingen voor AlerteGPS & Wikango
1. Geen GPS ontvangst:
Start het apparaat op (zonder 12 Volt aansluiting), wacht 5 seconden verwijder de batterij en plaats deze na 10 seconde weer terug. Het systeem is nu gereset! Start het apparaat opnieuw op en binnen 60 seconde zal deze weer GPS ontvangst hebben. (gelieve stilstaand te doen en buiten!)
2. Invoeren Live activering code
Bij een Wikango One of Pro dient u de live code in te voeren. Zorg voor eerst een GPS ontvangst. Ga daarna in het menu naar “systeem” daarna naar “Live Activering” voer hier de code in. Bij een Wikano Lifetime Millennium hoeft u GEEN code in te voeren. Het Millennium systeem is namelijk direct gekoppeld met lifetime sevices.. Zou dus al automatisch moeten geactiveerd zijn m.a.w. bij mijn Millenium ?
Leave a comment:
-
Vandaag de Wikango One Millenium aangekocht, dus met levenslang abo. Ik zal later eens een verslagje uitbrengen.
Leave a comment:
-
Ik snap niet goed waarom ze die iPhone app. gratis aanbieden. Zo snijden ze toch in hun eigen vel. Waarom moet je dan nog een apart toestel kopen voor 249 euro?
Zelfde opm. voor de Coyote trouwens.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenBij een Millennium hoef je idd. geen code in te geven.
Volgens mij heb je ofwel geen GPS-ontvangst (ga naar buiten!) ofwel heb je de Live optie nog niet geactiveerd in het systeemmenu (dat moet je zelf doen volgens mij).
Hierbij beschrijven wij een aantal veel voorkomende problemen / foutmeldingen voor AlerteGPS & Wikango
1. Geen GPS ontvangst:
Start het apparaat op (zonder 12 Volt aansluiting), wacht 5 seconden verwijder de batterij en plaats deze na 10 seconde weer terug. Het systeem is nu gereset! Start het apparaat opnieuw op en binnen 60 seconde zal deze weer GPS ontvangst hebben. (gelieve stilstaand te doen en buiten!)
Bij een Wikango One of Pro dient u de live code in te voeren. Zorg voor eerst een GPS ontvangst. Ga daarna in het menu naar “systeem” daarna naar “Live Activering” voer hier de code in. Bij een Wikano Lifetime Millennium hoeft u GEEN code in te voeren. Het Millennium systeem is namelijk direct gekoppeld met lifetime sevices.
Zal wachten tegen morgen en dan zie ik wel, anders terug richting winkel
Leave a comment:
-
Bij een Millennium hoef je idd. geen code in te geven.
1. Geen GPS ontvangst:
Bij een Wikango One of Pro dient u de live code in te voeren. Zorg voor eerst een GPS ontvangst. Ga daarna in het menu naar “systeem” daarna naar “Live Activering” voer hier de code in. Bij een Wikano Lifetime Millennium hoeft u GEEN code in te voeren. Het Millennium systeem is namelijk direct gekoppeld met lifetime sevices.
Leave a comment:
-
Guest repliedSite AlerteGPS
Nog een vraagje voor de kenners hier,
als ik nu op de site alertegps wil inloggen, krijg ik de melding : dienst niet beschikbaar, probeer het later opnieuw.
Is dit gekoppeld aan die live account misschien ? en eenmaal actief terug in orde ?
Sorry voor die vragen, maar vind er nergens meer info van terug, op dit punt kon hun uitleg/service wel wat beter denk ik
MVG
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenIs normaal dat het niet direct werkt.
Activering gebeurt binnen de 24 uur.
http://www.alertegps.nl/images/Handleiding%20W1.pdf (zie p.15)
Dus na registratie op alertegps.com gebeurt de registratie dus van daaruit , als ik het goed begrijp ?
MVG
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenWat is "beter" of effectiever, Mini Coyote of Wikango One Millenium ?
Wikango is wel steviger gebouwd en imho ook gebruiksvriendelijker.
Coyote komt ook pakken duurder uit met die 12 eur/maand abonnementskost
Leave a comment:
-
Is normaal dat het niet direct werkt.
Activering gebeurt binnen de 24 uur.
http://www.alertegps.nl/images/Handleiding%20W1.pdf (zie p.15)
Leave a comment:
-
Guest repliedone millenium
Beste leden,
Na aankoop van een wikango one Millenium, werkt de live functe dan meteen vanuit de doos ? direct of moet men wachten op een activatie ?
Die van mij werkt niet direct , normaal of terug dragen ?
MVG
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenIs in solden bij de Krefel nu
249 euro met levenslang abonnement
Ik was al efkes aan 't twijfelen voor een Mini Coyote, maar die Wikango One met levenslang abonnement is toch interessanter, denk ik.
Wat is "beter" of effectiever, Mini Coyote of Wikango One Millenium ?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenKan er niet op antwoorden, ik heb geen Iphone noch die app.
Leave a comment:
-
Juist nog een nadeel ondervonden aan de iPhone app.
De app blijft niet draaien in de achtergrond. Als je dus je scherm wilt afzetten om de batterij een beetje te sparen krijg je geen waarschuwingen meer!
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
Leave a comment: