Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wikango One - Millenium

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Mijn pa rijdt er ondertussen een paar maanden mee rond. Ik denk dat het zo'n wikango Max is, alleszins heeft hij een onbeperkt abonnement. Heb de indruk dat hij alle vaste flitspalen wel weet staan, alsook de trajectcontroles. Bij een trajectcontrole geeft hij ook jouw gemiddelde snelheid weer, wel handig vind ik. Je hebt bijna direct ontvangst en de batterij gaat ettelijke uren mee. Overdag heb je op de autostrade meestal wel een verkenner op 30 in jouw richting, maar op hoeveel afstand en welke tijdspanne dat is weet ik niet. Heb al 1 keer gehad dat er een mobiele stond en die wist hij netjes staan (zag later wel op politiecontrole dat hij er al bijna 2 uur stond ). Enige nadeel dat ik tot nu toe heb ondervonden is dat als je bv op de Antwerpse ring rijdt, hij telkens piept voor de flitspalen op de bruggen dwars over de ring (50 per uur op die banen).

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Hallo,

Iemand die wat meer nieuws weet over de Wikango? heb al heel wat forums opgezocht maar voor het jaar 2013 en 2014 heb ik niet veel informatie gevonden.
    Hoeveel gebruikers hebben ze nu effectief, wat is beter, de nieuwere producten(zijn die goed?)

Leave a comment:

• Gixxer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door nicknamebelgium Bekijk Berichten
    na veel gelees hier en daar, heb ik vandaag een wikango max millenium gekocht
    in tegenstelling tot wat ik op de meeste plaatsen lees, heb ik hem uit de doos gehaald, aangesloten en na een minuut of twee in de auto, was hij operationeel
    ik moest dus niks speciaals doen, noch wachten op aktivatie door wikango zelf
    als ik hem nu online registreer, zou er 3 jaar waarborg op zijn ipv 1
    ondertussen heb ik er nog maar 25 km mee gereden, dus ik kan nog niet veel zinnigs vertellen, tenzij dat hij de 2 vaste radars die ik tegenkwam, meldde
    ik hoop maar dat er, door de betere prijs, snel evenveel of meer wikango-rijders gaan zijn dan coyote-rijders
    volgens de winkelier waar ik het kocht (ars, brusselsesteenweg 444, overijse) zou het aantal nu al quasi gelijk zijn
    ik heb daar twijfels bij omdat ik bijna geen mensen met wikango ken en veel met coyote, maar een inhaalbeweging lijkt me logisch

wees gerust, er zijn er al heel veel.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    na veel gelees hier en daar, heb ik vandaag een wikango max millenium gekocht
    in tegenstelling tot wat ik op de meeste plaatsen lees, heb ik hem uit de doos gehaald, aangesloten en na een minuut of twee in de auto, was hij operationeel
    ik moest dus niks speciaals doen, noch wachten op aktivatie door wikango zelf
    als ik hem nu online registreer, zou er 3 jaar waarborg op zijn ipv 1
    ondertussen heb ik er nog maar 25 km mee gereden, dus ik kan nog niet veel zinnigs vertellen, tenzij dat hij de 2 vaste radars die ik tegenkwam, meldde
    ik hoop maar dat er, door de betere prijs, snel evenveel of meer wikango-rijders gaan zijn dan coyote-rijders
    volgens de winkelier waar ik het kocht (ars, brusselsesteenweg 444, overijse) zou het aantal nu al quasi gelijk zijn
    ik heb daar twijfels bij omdat ik bijna geen mensen met wikango ken en veel met coyote, maar een inhaalbeweging lijkt me logisch

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
    Ik heb even gekeken & abbo kost 200 euro. Voor een pauver studentenloontje... Al jeukt het wel om dat te kopen. Dus ik pas voorlopig. Sorry toere.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
    No problem

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Ja , maar weet niet hoeveel dit kost .

Had deze gekocht met 3 maand abonnement gratis , maar toen ik mijn M3 kocht liet de vorige eigenaar zijn Coyote erbij dus Wikango nu te koop.
    Ik heb even gekeken & abbo kost 200 euro. Voor een pauver studentenloontje... Al jeukt het wel om dat te kopen. Dus ik pas voorlopig. Sorry toere.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Moet je daar nogceen abbonement nog voor kopen?

Ja , maar weet niet hoeveel dit kost .

Had deze gekocht met 3 maand abonnement gratis , maar toen ik mijn M3 kocht liet de vorige eigenaar zijn Coyote erbij dus Wikango nu te koop.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Moet je daar nogceen abbonement nog voor kopen?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Wat vraag je ervoor?

Heb hem op Kapaza geplaatst daarstraks voor 75€

60€ forumprijs

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Wat vraag je ervoor?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik heb hier een Wikango Max liggen , amper gebruikt die ik verkoop ... iemand interesse?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    hallo
    ik heb me hier net geregistreerd omdat ik ook een radarmelder wil kopen
    als ik hier en elders lees, denk ik dat ik een wikango max millenium voor 259 € ga kiezen (299 € - 40 € cashback tot 31/10/2012)
    volgens deze site (maar internet is gewillig: we lezen wat ze erop gepost hebben) http://www.caraudio.be/caraudio2005/ producten-diensten/radarverklikkers
    zouden er op 06/2012 280.000 coyotes in belgië zijn en 180.000 wikango's (zie vergelijkende tabel)
    ik zou gedacht hebben dat het verschil veel groter was: ik ken 2 mensen met wikango en een 15tal met coyote)
    ik schat dat er overdag +- 2% daarvan effektief op de baan zijn en tijdens de piekuren het dubbele?
    maakt niet uit, zolang de mobiele maar gemeld worden....
    het kan toch niet anders dat wikango coyote gaat inhalen, door hun betere voorwaarden?
    dus, niet alleen uit financiële overwegingen, maar ook om het netwerk uit te breiden, geef ik voorkeur aan wikango
    wie iemand wat er met het levenslang abonnement gebeurt als je toestel stuk gaat of gestolen wordt?
    mvg

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Dag allemaal,

Ik sta ook voor de keuze om te kiezen voor Coyote of Wikango. Ik begrijp dat Coyote meer verkenners heeft, maar dat Wikango eigenlijk net zo goed werkt. Althans, dat lees ik uit info van verschillende forums.. maar dat is ook alweer info van minimaal een jaar geleden.
    Wikango heeft toch een uniek concept dat je maar 1 keer betaald als je dat wenst. Het produkt is alleen minder gekend dat zijn Coyote broer. Daarnaast kun je de Coyote natuurlijk gewoon overal kopen.

Wilt iemand nog wat ervaringen delen?

Ik heb laatst met een Coyote v2 gereden en was daarover best te spreken. Kwaliteit van dat toestel was alleen erg brak. Ook ben ik niet te spreken over de kwaliteit van de nieuwe Coyote met touch screen. Maar aan de andere kant, als Coyote vele malen beter is. Dan kan ik daar mee leven.

Op de Franse Wikango site zie ik trouwens dat de nieuwe MAX 2.0 sinds juni beschikbaar is. Heeft iemand deze hier al gevonden? Ik snap ook niet het verschil met de huidige Wikango MAX.

Bij deze een oproep aan alle Coyote en Wikango gebruikers om je ervaringen weer te posten. Hoe meer ervaringen, des te groter de kans dat een persoon ook zo'n toestel koopt en dat is weer in het voordeel van alle andere WIkango of Coyote gebruikers.

Leave a comment:

• Gixxer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk Berichten
    Inderdaad, en blijkbaar moet je hem ook afleggen.

Leave a comment:

• deten
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Opladen via stopcontact.
    Inderdaad, en blijkbaar moet je hem ook afleggen.

Leave a comment:

• deten
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Opladen via stopcontact.
    Inderdaad zo is het gelukt, en blijkbaar moet je hem ook afleggen.

Leave a comment:

• Gixxer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk Berichten
    Heb mij ook enen aangeschaft, ma als ik hem aan de pc aansluit om op te laden.
    Dan blijft het op usb-verbinding even geduld staan ma wil dan niet opladen.
    Iemand die weet wat ik moet doen?
    Opladen via stopcontact.

Leave a comment:

• deten
    replied
    Heb mij ook enen aangeschaft, ma als ik hem aan de pc aansluit om op te laden.
    Dan blijft het op usb-verbinding even geduld staan ma wil dan niet opladen.
    Iemand die weet wat ik moet doen?

Leave a comment:

• Rennfox
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    In Duitsland 0 verkenners op de Wikango

Ik voorspel dat er in Zwitserland ook 0 zullen zijn

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    rij ook met BMW en geen probs met de navi of bluetooth , wikango werkt perfect

Leave a comment:

Working...
X