Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Parkeersensoren inbouwen best via officiële dealer?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Parkeersensoren inbouwen best via officiële dealer?

Ik zou graag parkeersensoren laten installeren in mijn wagen. Via de officële fiat-dealer kost het 350 euro, wat mij toch nog veel lijkt.

Maar als ik naar een goedkoper alternatief wil gaan, gaat het niet via de officiële weg, maar deugt dat dan eigenlijk wel? Omdat ik ervan uit ga dat een officiële dealer mijn wagen goed kent en dus niet per ongeluk gaten zal boren waar er geen hoeven te zijn... Bovendien vrees ik wat voor eventuele garantieproblemen als een derde zomaar moet beginnen boren in die bumper...

Kennen jullie nog betrouwbare garages die parkeersensoren kunnen inbouwen voor een schappelijke prijs?

als je geen garages vertrouwd doe het dan zelf. als het dan niet werkt an je het alleen maar aan jezelf verwijten.

Comment

alarm/audio installateur

daar bouwen ze zulke zaken ook in.

ik heb er zulke gehad op mijn 156 (dus niet fabrieksaf) en werkte perfect...

autoparts ternat ofzo

Comment

Ik hen een nieuwe c klasse (Mercedes) gekocht en toch willen 75€ door niet bij een officieele dealer te gaan ,wat niet zo'n goed idee was . De sensoren flipten (geen origineel mercedes onderdeel).Alles er laten uitgooien bij Mercedes en nu heb ik voor 344€ een originele pakeersensor die perfect werkt.Geef
        beter iets meer uit dan ben je zeker.
        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Ik zou zoiezo wel sensoren in een merkgarage voor je auto kopen.
          Universele setjes ben ik niet zo voor te vinden...

Moet dit geregeld doen op het werk (Renault garage), we gebruiken dan ook originele setjes van Renault (die wel op meerdere modellen passen) maar dan heb je een systeem dat in principe hetzelfde is als een origineel, al is het origineel mooier ingewerkt in de bumper.

Als er ooit problemen mee komen is het ook des te makkelijker voor de garage omdat ze zo'n systeemen dan ook kennen. Laat je dit elder doen zal de garage je doorverwijzen naar de plaatser of toch zeker meer werk hebben om te zoeken.

Comment

Working...
          X