Mededeling
Collapse
No announcement yet.
modelbouw of tuning schaalmodellen
Collapse
X
-
Guest replieddank je Bart, binnenkort staat deze te koop maar eerst nog de xenon LED's inbouwen like this
-
Guest repliedPrachtig werk Jochem, echt RS4 staat hier echt te pronken tss de rest , mvg bart
Leave a comment:
-
Guest replied@ jochen:
een aantal die je hier laat zien staan nog niet op modelauto-ombouw,
en over de led tuning, mss interressant voor je, BBfreak heeft ooit een UT gemaakt met 4 ledjes in de koplampen, dat was echt heel gaaf.
Leave a comment:
-
Guest repliedbmw b12 alpina
hallo enkele foto's van mijn b12 alpina de velgen zijn geen alpina velgen maar ik vind ze wel mooi. gtx ik kan ook nog grote fouten maken bij deze was de kofferbak stuk, ik had hem zo gekocht. nu had ik met putty de kofferbak toegemaakt en de auto gespoten. toen hij klaar was bleek dat de verf die erop zat en de verf die ik aanbracht tegen mekaar vechten en bellen vormen. nu heb ik motorkap,dak en koffer met carbonsticker afgewerkt.
volgende project: bmw x5 waarschijnlijk wordt hij wit gespoten met goud accenten.
groeten bart
Leave a comment:
-
Het is dat, ben nog jonk hé. ben wel blij dat het verduisteren van de ramen is gelukt. zal misschien toch maar best weer eens een bouwpakket ineensteken want aar heb ik ook wat problemen mee gehad. Zoals het vergeten vastzetten van de kofferbak. Zit nu nog altijd los
Leave a comment:
-
Guest repliedalle begin is moeilijk ...
Leave a comment:
-
Eigenlijk wel, komt ook wat door de foto. Maar de basis zelf was ook al niet veel soeps. Ik zal peis ik nog wat puntjes moeten bijwerken.
Leave a comment:
-
Guest repliedziet er slecht uit eerlijk gezegd.
Leave a comment:
-
Eindelijk de foto's ervan gemaakt, de eerste waren allemaal mislukt.
Hier en daar is de grondlak er terug door gekomen en de motorkap is beschadigd geraakt toen die eraf viel
Leave a comment:
-
Guest repliedprachtige modellen en ombouw
Leave a comment:
-
Guest repliedMERCEDES-BENZ CLBijgevoegde Bestanden
Leave a comment:
-
Guest repliedVW GOLF V
Leave a comment:
-
Guest repliedHier enkele uit mijn tuning collectie
VW GOLF I GTIBijgevoegde Bestanden
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk BerichtenBMW M3 E30 ....binnen kort BMW 330i coupé E92
Merci
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenhoe heb je dan die Golf gemaakt, die is toch ook herspoten en bumpers.
hier een foto van hij origineel was
ik heb enkel andere wielen gemonteerd
Leave a comment:
-
Guest repliedhoe heb je dan die Golf gemaakt, die is toch ook herspoten en bumpers.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWelke heb je nog te koop staan?
Leave a comment:
Leave a comment: