Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Heb GTA V volledig uitgespeeld op m'n ps3. Weet nu niet of het nog de moeite is het op m'n pc te kopen.

Voegt die first person echt iets toe?

Leave a comment:

• TooTall
    replied
    Die 5GB is een aantal DLC's, heists, en wss ook wat last-minute updates.

Zending is onderweg voor uitreiking! Ga wel moeite hebben om tijd te vinden, ben ook bezig met de Closed Beta van World of Warships. FUN!

Leave a comment:

• Liquid Li0n
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Bon, 'Grand Theft Auto V' map na install is 55GB groot, maar voor je het spel kunt opstarten (moet altijd via Social Club), moet je eerst nog eens zo'n 5GB downloaden via Social Club...

Zorg ook dat je C-partitie groot genoeg is. Deze is bij mij maar 43GB, omdat het initieel mijn bedoeling was om die enkel voor de Windows installatie en updates te gebruiken, en de grote partitie voor programma's en games etc. op te installeren. Maar bij de installatie van Social Club kan je niet kiezen op welke schijf dat geïnstalleerd wordt, dus wordt het automatisch op de C-schijf gezet..
    Raar dat ze dan 65gb zeggen als het maar 60 is, dus ze rekenen er al updates en/of mods bij ;-)

Voordeel bij de pc versie is wel dat je ineens alles al hebt en kan. En veel meer grafische instellingen hebt.

Leave a comment:

• IbifaHo
    replied
    Ja was dat wat ik zocht. Vond het niet meteen terug.

Leave a comment:

• Vtech™
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
    Stond in de week op 9gag iets mrt hoeveel tijdbhet zou duren om te downloaden met interbet van de jaren stillekes, hoeveel floppies dat in zou nemen,... Is zien of ik het terug vindt.
    Dit?

Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users like jacky780001.

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Laat je even weten hoeveel G de installatie in beslag neemt.
    Als je er om bent geweest natuurlijk. 😀
    Bon, 'Grand Theft Auto V' map na install is 55GB groot, maar voor je het spel kunt opstarten (moet altijd via Social Club), moet je eerst nog eens zo'n 5GB downloaden via Social Club...

Zorg ook dat je C-partitie groot genoeg is. Deze is bij mij maar 43GB, omdat het initieel mijn bedoeling was om die enkel voor de Windows installatie en updates te gebruiken, en de grote partitie voor programma's en games etc. op te installeren. Maar bij de installatie van Social Club kan je niet kiezen op welke schijf dat geïnstalleerd wordt, dus wordt het automatisch op de C-schijf gezet..

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Installing... (disc 6 atm)

Hoop echt dat m'n pc het nog een beetje deftig aankan. M'n pc processor (AMD Phenom 9850 Quad-core, 2.5GHz) staat nog bij de minimum requirements.. Hoop dat het beter geoptimaliseerd is dan de slappe pc-port van GTA IV indertijd bij release...

Leave a comment:

• Liquid Li0n
    replied
    toch raar dat ze voor PC ook niet, als extra, een blu ray versie uitbrengen, ik ken al veel mensen die een blu-ray lezer of zelfs brander in hun computer hebben zitten.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Draait vree goed eigenlijk, de automatisch ingestelde settings voor de graphics zijn precies geoptimaliseerd dat je mooi 60fps haalt.

Leave a comment:

• Gixxer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
    de dvd? zet dat maar in meervoud...

65gb groot excl toekomstige updates dus reken mss op 100gb vrije ruimte!
    7 stuks, maar dat had hij mij al laten weten. 😃

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Behold..

Leave a comment:

• TooTall
    replied
    Son of a...

Vertrokken in Brussel, naar Charleroi gegaan, nu in Antwerpen...

Precies den tour van België aant doen

Leave a comment:

• Azgard
    replied
    Het is dan te hopen dat t wat beter speelt dan toen GTA IV uitkwam op pc. Als ge toen geen beest van een pc had, was dat niet echt aangenaam spelen.

Leave a comment:

• IbifaHo
    replied
    Stond in de week op 9gag iets mrt hoeveel tijdbhet zou duren om te downloaden met interbet van de jaren stillekes, hoeveel floppies dat in zou nemen,... Is zien of ik het terug vindt.

Leave a comment:

• Tjeu
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

shit zeg, dat zouden 46.223 diskettes geweest zijn...

Leave a comment:

• Liquid Li0n
    replied
    Amai, ben benieuwd hoeveel de dvd gaat opslorpen.

Sent from here

Leave a comment:

• Gixxer
    replied
    Will do. Ik dacht dat de Steam download iets van 62GB is?
    Amai, ben benieuwd hoeveel de dvd gaat opslorpen.

Sent from here

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Als je er om bent geweest natuurlijk. 

Sent from here
    Will do. Ik dacht dat de Steam download iets van 62GB is?

Leave a comment:

• Gixxer
    replied
    Tip: Als je hem in de suprabazar gaat halen, vergeet de dvd's dan niet zelf op te halen in 'het bureel'.. Dankzij de vlotte communicatie* van de al even vlotte* kassierster kwam ik dus met een leeg dvd-doosje thuis... Mag er nu nog eens heen om de 7 (!) dvd's te halen.

*Kan enige vorm van sarcasme bevatten.
    Als je er om bent geweest natuurlijk. 😀

Sent from here

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Tip: Als je hem in de suprabazar gaat halen, vergeet de dvd's dan niet zelf op te halen in 'het bureel'.. Dankzij de vlotte communicatie* van de al even vlotte* kassierster kwam ik dus met een leeg dvd-doosje thuis... Mag er nu nog eens heen om de 7 (!) dvd's te halen.

*Kan enige vorm van sarcasme bevatten.

Leave a comment:

Working...
X