Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• TooTall
    replied
    Mijn madam heeft gisteren ook een uurtje zitten spelen.

1. 30 minuten alle kledingwinkels en kappers aflopen om Franklin "iets fatsoenlijkers" te laten uitzien;
    2. 30 minuten met een gekaapte bus zitten rondrijden, braafjes de verkeersregels volgend.

Dat laatste ging goed tot ze ergens op een modderige bergweg uit de bocht ging en haar bus (passagiers inclusief) een ravijn in donderde.

Gevolg was gekrijs vanuit de bus; "YOU MANIAC!"

"Ah alst zo zit dan stop ik met spelen!"

Leave a comment:

• Gixxer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
    7 DVD's.. :p
    Lol, toch niet allemaal tegelijk.

Sent from here

Leave a comment:

• Tomskii
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Amai, ben benieuwd hoeveel de dvd gaat opslorpen.

Sent from here
    7 DVD's.. :p

Leave a comment:

• TooTall
    replied
    Zolang je bij 1080p blijft zal dat wel lukken denk ik...misschien dat je wat settings zal moeten verlagen (de "tweakguides" zijn nog niet uit) maar er zijn berichten dat zowel AA als gras op high/ultra grote slokoppen zijn.

Hier gameplay met een 780M;

Leave a comment:

• Tomskii
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Dit zijn mijn specs.
    Moet ik problemen verwachten?

3,5-GHz quad-core Intel Core i7, Turbo Boost tot 3,9 GHz
    16 GB 1600-MHz DDR3 SDRAM - 2x 8 GB
    NVIDIA GeForce GTX 780M 4 GB GDDR5

Sent from here
    Neen hoor

Leave a comment:

• Gixxer
    replied
    Dit zijn mijn specs.
    Moet ik problemen verwachten?

3,5-GHz quad-core Intel Core i7, Turbo Boost tot 3,9 GHz
    16 GB 1600-MHz DDR3 SDRAM - 2x 8 GB
    NVIDIA GeForce GTX 780M 4 GB GDDR5

Sent from here

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
    de 780ti is een beest van een kaart, kan je echt nog wel enkele jaren mee doen hoor.

Volgens GPUboss is het verschil niet noemenswaardig...

http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-...rce-GTX-780-Ti
    Is idd een beest, maar bij Dragon Age Inquisition had ik wel al last om een stabiele framerate te houden. Ligt waarschijnlijk ook aan de engine, maar toch. Ik hou m'n games graag op een stabiele 60FPS. Drops naar 40 in dergelijke games zijn op zich totaal niet erg (in tegenstelling tot shooters), maar ik krijg er grijs haar van.

Leave a comment:

• TooTall
    replied
    de 780ti is een beest van een kaart, kan je echt nog wel enkele jaren mee doen hoor.

Volgens GPUboss is het verschil niet noemenswaardig...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik zit met een GTX780ti en die is in sommige games tot maximaal 10% trager dan de nieuwste 980. Voor die 10% ga ik weer niet 600+ sleuro uitgeven.

Leave a comment:

• TooTall
    replied
    is inderdaad. Ik zeg bespaar nooit op moederbord/CPU, dat is veel moeilijker te upgraden dan een grafische kaart. Koop gewoon het beste (of wat je je kan veroorloven/eraan uit wil geven) qua mobo / CPU en dan kan je best een aantal jaar verder. Denk dat mijn mobo / CPU ondertussen ook al 4+ jaar meegaan, dit is de eerste upgrade (grafische kaart en SSD erin) die ik doe en meteen ook de laatste. Wanneer GTA VI uitkomt op PC zal het een nieuwe worden!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    De ruk met updaten van een CPU is dat ze om de haverklap die Socket wijzigen.

Leave a comment:

• TooTall
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Azgard Bekijk Berichten
    Ik vind t verrassend goed draaien op een middelmatig systeem.
    Het is inderdaad serieus goed geoptimaliseerd. Dacht dat mijn CPU misschien problemen ging geven maar uiteindelijk merk ik er niet veel van, dankzij de grafische kaart denk ik...

ASUS P6T WS Pro
    Intel i7-920 @ 3.2GHz
    Crucial 16GB
    ASUS Strix 980 4GB
    Samsung Evo 250GB SSD

Moederbord en CPU zijn ondertussen al 4 jaar oud, SSD en grafische kaart 1 maand geleden vervangen.

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Na het gespeeld te hebben op PS3, voelt de PC versie als een totaal nieuw spel aan! Graphics zijn 100 keer beter, het spel draait veel vlotter (hapert niet als je bv met een snelle auto aan het rijden bent), en dingen zoals opslaan, en menus openen gaat veel vlotter dan op PS3.

Ik draai helaas op High ipv Ultra (heeft ongeveer 2,2GB grafisch geheugen nodig, en mn videokaart heeft er maar 2 )
    i5-4570 3.2Ghz
    8GB DDR3
    GTX770 2GB
    Samsung Evo 250GB SSD
    Windows 7 SP1 (pas mn W8.1 eraf gedaan omdat mn controller niet werkte in Arma3 :p )

Leave a comment:

• Azgard
    replied
    Ik vind t verrassend goed draaien op een middelmatig systeem. Ok, ge kunt niet alle toeters en bellen op very high zetten, maar op high ziet het er ook goed uit en vlot te spelen.

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Dat is wel knudde. Welke specs heeft je PC?
    Dit zijn de specs:

AMD Phenom(tm) 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs), ~2.5GHz
    4096MB RAM
    500 GB
    ASUS GTX560 Ti DirectCU II
    Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)
    GA-MA790FX-DS5

Leave a comment:

• TooTall
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Na veel zoeken gevonden dat het mss door die 'speciaal uitgebrachte gfx driver voor GTA 5' kwam. Oudere driver gedownload en geïnstalleerd en kon terug spelen, oef. Maar het spel (geluid) lagt wel veel helaas.. De fps is niet zo hoog denk ik.
    Dat is wel knudde. Welke specs heeft je PC?

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    die herten zijn wel snel!
    Gisteren ook meegemaakt, was volle pees aan het snorren met de Smart-clone in het spel (gaat best wel vooruit!). Ineens een bruine schicht uit een bosje langs de weg, en patat. Maar gewoon doorgereden, ineens vanachter de TV (waar mijn vriendin aan het meevolgen was)

"wat was dat?"
    Oh niets
    "GE HEBT TOCH GEEN DIER DOODGEREDEN HE??"

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Gisteren weer hele tijd zitten sukkelen.. Spel crashtte de hele tijd na 2 seconden ingame.. Na veel zoeken gevonden dat het mss door die 'speciaal uitgebrachte gfx driver voor GTA 5' kwam. Oudere driver gedownload en geïnstalleerd en kon terug spelen, oef. Maar het spel (geluid) lagt wel veel helaas.. De fps is niet zo hoog denk ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Zo games zijn gemaakt om met een controller te spelen. Niet met muis en keyboard. Ik plug dan gewoon een Xbox controller in de USB en speel zo. Veel beter.
    Ik heb een Logitech Rumble Pad II, maar vind die controlls nogal omslachtig; gas geven en remmen met die triggers, ipv (zoals ik gewoon was) met X en vierkantje of bolleke, à la PlayStation. De controller keybinds kan je precies niet aanpassen? Voor langere ritjes switch ik naar de controller, maar voor korte en achtervolgingen naar toetsenbord, zeker als er moet geschoten worden.

En van de auto's doelde ik idd op de physics. In IV was het precies meer 'ragdoll' effect, meer kracht = meer extreme schade etc, terwijl het in V wat krampachtig en geforceerd aanvoelt. Je mag met een vrachtwagen met hoge snelheid tegen een auto knallen, maar die auto beweegt dan amper.. En sommige auto's voelen frustrerend traag aan.

Dat geluid dat een konijn maakt als je erop schiet.. En die herten zijn wel snel!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Tis nu niet dat de gunplay in GTA te vergelijken is met een fps en je zonder problemen overal headshots doet Zenne. Voelt wat laggy aan vergeleken met een echte fps

Leave a comment:

• TooTall
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Spelletjes zoals GTA, AC, Batman, etc etc spelen veel vlotter met controller.
    Hangt voor mij van spel tot spel af. Ik weet nog dat ik op de PS3 ooit AC heb zitten spelen, en dat vond ik veel handiger met een controller. Daarna op de PC was dat dramatisch slecht, zo'n verschil.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ah neen dat kan ik niet. Van zodra dat er geschoten moet worden ben ik hopeloos met een controller.

Denk dat ik ergens een joystick op de kop ga moeten tikken voor de Flight School, geen zin om daar met muis/kb te zitten klooien.

Did I mention, there are bunnies?
    Je hebt een soort hulp voor met controllers. Dan lock je sneller op de vijand z'n torso en door dan iets naar boven te mikken kan je headshotten. Is dat voor noobs? Weet het niet. Met een muis is GTA gewoon te easy om te mikken. Pop headshot pop headshot.

Echter, om te vliegen, rijden etc is een controller zoveel beter.

Spelletjes zoals GTA, AC, Batman, etc etc spelen veel vlotter met controller.

First person shooters en tactiek natuurlijk met muis en keyboard.

Leave a comment:

Working...
X