Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    Mensen die op ps3 mee online heists en jobs willen doen? Altijd moeilijk om aan de 4 personen te komen voor een Heist..
    Ik zou wel willen ja, binnen 2 maand Zelf heb ik er al 3 gespeeld. De laatste die ik binnen haalde was fleeca job denk Ik. Die met die hydra en die gepantserde jeeps.

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Idd jammer dat multiplayer niet cross-platform is..

Leave a comment:

• CaliforniaDream
    replied
    Ik heb 174 miljard in single player door de beurstips te volgen ( voor bepaalde missies aandelen kopen, erna verkopen)
    PS gamers kunnen niet samen spelen met PC gamers helaas.

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Tot nu toe nog geen enkele keer online gespeeld.. 9/10 dat het spel crasht dus ja... (eergisteren nog wat gespeeld, en 't spel crashte weer elke keer na 5 à 10 min spelen.. Begin het ook wat beu te worden om altijd een driver-reinstall te moeten doen.. )

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
    Er is ook een bepaalde missie waarbij je moet investeren, alé missies. Dat zijn er waar je 5 mensen moet vermoorden. Zijn er van Lester, zo word je snel rijk. Je kan ook op de online beurs spelen, zoeken naar dingen die super goedkoop staan en dan gewoon in de gaten houden. Als ze ferm gestegen zijn verkopen. Een iets gekocht aan 0,2 per aandeel en dan verkocht voor 10 ofzo
    Helaas had ik pas halverwege die missies door dat je moest aandelen kopen voor je die missies speelde..

Heb eigenlijk niet veel zin om me met die beurs bezig te houden (er zou een shortcut moeten zijn naar die webpagina ipv altijd zoveel te moeten klikken op je telefoon tot je op die pagina bent), maar om bepaalde properties te kopen, moet ik wat geld bijeen kunnen sprokkelen.

Leave a comment:

• CaliforniaDream
    replied
    Mensen die op ps3 mee online heists en jobs willen doen? Altijd moeilijk om aan de 4 personen te komen voor een Heist..

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
    Heb sinds donderdag ook een PS3 & GTA, eindelijk.
    Das gelijk bij uw benzen, gij koopt da als het oldtimers zijn

Leave a comment:

• benzfreak
    replied
    Heb sinds donderdag ook een PS3 & GTA, eindelijk.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
    Speel voornamelijk de online eigenlijk, traag vliegtuig is niet echt veilig
    Geen last van online, ik vlieg vaak met die titan Super groot en traag

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Speel voornamelijk de online eigenlijk, traag vliegtuig is niet echt veilig

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    http://cdn2-www.craveonline.com/asse...ots/gta5_1.jpg dit hier, blijkbaar just onder fort zancudo
    Heel veel vliegen, dan kom je dat sneller tegen. Ik hou ervan om zo een traag vliegtuigje te nemen en gewoon dat eiland te verkennen
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Nog niet tegengekomen

Het kerkje:

Weet ik zijn!

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Iemand tips hoe je het best op die BAWSAQ beurs kan 'spelen'?

(als ik nog eens langer dan 5 min kan spelen tenminste)
    Er is ook een bepaalde missie waarbij je moet investeren, alé missies. Dat zijn er waar je 5 mensen moet vermoorden. Zijn er van Lester, zo word je snel rijk. Je kan ook op de online beurs spelen, zoeken naar dingen die super goedkoop staan en dan gewoon in de gaten houden. Als ze ferm gestegen zijn verkopen. Een iets gekocht aan 0,2 per aandeel en dan verkocht voor 10 ofzo

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    Heel eenvoudig. Je zoekt twee concurrenten. Bijvoorbeeld Fly US en het merk van de gele vliegtuigen (de naam ontgaat me). Je investeert in de gele vliegtuigen en dan ga je naar het vliegveld en knal je een kwartiertje alle Fly US vliegtuigen uit de lucht en steek je al hun vliegtuigen op de grond in brand.

Of je investeert in Pisswasser en blaast iedere vrachtwagen van de concurrentie op.

Dus gewoon investeren in het ene en dan de concurrentie den duvel aan doen.
    Inderdaad Maar dat duurt wel even om groot geld te maken

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Ok, thnx

Btw, enig idee of die overdreven hdr/bloom in de cutscenes uitgezet kan worden?

Leave a comment:

• Tjeu
    replied
    Heel eenvoudig. Je zoekt twee concurrenten. Bijvoorbeeld Fly US en het merk van de gele vliegtuigen (de naam ontgaat me). Je investeert in de gele vliegtuigen en dan ga je naar het vliegveld en knal je een kwartiertje alle Fly US vliegtuigen uit de lucht en steek je al hun vliegtuigen op de grond in brand.

Of je investeert in Pisswasser en blaast iedere vrachtwagen van de concurrentie op.

Dus gewoon investeren in het ene en dan de concurrentie den duvel aan doen.

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Iemand tips hoe je het best op die BAWSAQ beurs kan 'spelen'?

(als ik nog eens langer dan 5 min kan spelen tenminste)

Leave a comment:

• Tjeu
    replied
    Trouwens erg leuke website :

Zeker als je de icoontjes aanzet, dan kan je snel vanalles en nog wat terug vinden, zoals speciale voertuigen, waar er geld valt te verdienen, waar de stuntjump en onder de brug vlieg locaties zijn en nog veel meer!

Leave a comment:

• Ian
    replied
    met die wijnranken op die berg, nog nooit gezien
    Onlangs nog doorgeknald. Maar daar valt toch niet echt iets te beleven?

Leave a comment:

• Tjeu
    replied
    Deze moet ik nog ontdekken. Je kan ze blijkbaar ook overvallen.

Deze week daar ergens in de buurt verdwaald geraakt en in een dorpje terecht gekomen waar ze spontaan allemaal op je beginnen te schieten. Niet echt vriendelijke mensen. Wss moet er daar ook wel iets te rapen vallen dat ze beschermen...

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Nog niet tegengekomen

Het kerkje:

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    http://cdn2-www.craveonline.com/asse...ots/gta5_1.jpg dit hier, blijkbaar just onder fort zancudo

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Wijnranken? Nog niet tegengekomen.
    Die kerk waar ik over spreek staat op een heuveltje met bomen een paar grafzerken. Omringd door bossen en weides. Loopt een asfalt baan naast.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Dat met die kerk op dat heuveltje?
    Dat heb ik pas ook maar ontdekt.
    met die wijnranken op die berg, nog nooit gezien

Leave a comment:

Working...
X