Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TopGear-magazine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beta
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
    Ik heb een proefabonnement op dit tijdschrift voor 3 maanden, heel leuk een veel leesvoer! Maar ik zal toch proberen een jaarabonnementje voor de Engelse versie onder de kerstboom te krijgen.
    Check het abonnement voor twee jaar. Je krijgt er een uurwerk bij t.w.v. 250 €. En je betaalt maar de helft voor je abonnement. Cool!
    Ik heb ook zo'n abonnement van twee jaar en kreeg eveneens een uurwerk, maar eentje van slechts 200 € waarde (Nautica).

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik koop elke maand Top Gear Magazine, maar dan wel de originele Engelse editie. Goed magazine, maar EVO & CAR schat ik wel hoger in. De Nederlandse versie heb ik al wel eens bekeken in de dagbladhandel, maar aangezien de beste artikels uit de UK editie komen heb ik die toch maar laten liggen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik heb een proefabonnement op dit tijdschrift voor 3 maanden, heel leuk een veel leesvoer! Maar ik zal toch proberen een jaarabonnementje voor de Engelse versie onder de kerstboom te krijgen.

Leave a comment:

• Beta
    replied
    De Lambo Reventón staat in de huidige TG.

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door NiSSan&iNFiNiTi
    Ik heb de laatste 3 nummers gekocht, en ik ben er zeer tevreden over .
    Je hebt altijd veel leesvoer en het leest ook 'plezant' .
    Het laatste nummer trouwens is ook erg goed .
    Niet beter dan de rest.

Zalig vond ik die reportage over de 100 beste wagens ooit. En op één stond ... de huurwagen in het algemeen. Omdat je die kan afraggen. Het is immers toch de jouwe niet.
    Ik herken dat eigenlijk wel. Als ik een wagen in bruikleen krijg, zonder dat die van een specifieke particuliere persoon is, durf ik er ook al eens zaken mee doen die ik met een andere wagen niet zou doen. Geen extreme dingen, maar toch: zaken om het rijden leuker te maken.

Leave a comment:

• Beta
    started a topic TopGear-magazine

TopGear-magazine

Zijn er nog mensen die dit blad lezen? Ik koop het al een hele tijd, en sinds een paar maand, heb ik een abonnement voor twee jaar.
    Het is redelijk ludiek geschreven, niet al te veel technische informatie ook. Zeer leuke lectuur. Met al te veel technische informatie, ben ik toch niets, want ik ben helemaal niet geschoold in automechanica.

Edit:
    Mss even de webstek in de openingspost zetten: http://www.topgearmagazine.nl/
    Last edited by Beta; 26/11/2007, 23:05.
Working...
X