Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TopGear-magazine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beta
    replied
    De inhoud:

Oorspronkelijk geplaatst door Top Gear Magazine
    juli 2008

Extra reden om Top Gear deze maand te kopen: de gratis dvd met de drie grootste uitdagingen die de mannen ooit zijn aangegaan! Zondag begint het nieuwe seizoen op tv – wij blikken in het blad vast vooruit. Verder: welke cabrio kun je gerust kopen (en vooral: welke niet), de nieuwe Lancia Delta, Skoda Superb en Seat Ibiza, alles over de Ferrari California en Fiat 500 Abarth, en beuken in een KTM X-Bow en Westfield.
    Er staat ook nog in wat er nog allemaal in het nieuwe seizoen van Top Gear komt. Even meegeven dat de opnames in Zolder gingen om een battle tss een Duits autoprogramma met Sabine (van de Ringtaxi) en de mannen van Top Gear zelf.

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Als je nu een abonnement neemt, betaalt TopGear een boete voor je.
    Vraag me af of dat ook geldt voor Belgische abonnees.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    De columns zijn ook goed.

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
    Ik ga hem voor de eerste keer niet kopen. Het nieuw nummer is zijn geld niet waard.
    Zal ik één van de komende dagen wel merken. Ik heb een abonnement, dus ik krijg hem sowieso.
    En ik heb nog nooit het idee gehad dat een Top Gear zijn geld niet waard is, eigenlijk ...
    Als het abonnement erop zit, neem ik mss wel weer iets anders, want Top Gear leest zeer aangenaam, maar echt objectieve metingen, doen die mensen niet. Gewoon rijden en hun gevoel bij een wagen neerpennen.
    Mss eens Autovisie proberen, al moet ik wel nog even wachten, want het huidig abonnement loopt nog een dik jaar verder.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik ga hem voor de eerste keer niet kopen. Het nieuw nummer is zijn geld niet waard.

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Nieuwe Top Gear is uit, al zal hij in ons land allicht maar morgen of maandag beschikbaar zijn (in België is hij altijd te laat):

[IMG]http://www.topgearmagazine.nl/image/covers/ZsNTNiTtxsGp1JFT.jpg
    [/IMG]

Top Gear nummer 36 - juni 2008

De zomerliefdes van Jeremy Clarkson, James May en Richard Hammond: Mercedes CLK 63 AMG Black Series, Luscombe 8A (echt!) en Land Rover Defender Hammond-spec. Verder: BMW X6 - Ford Kuga - Rolls Drophead - Audi R8 V12 TDI - Morgan LifeCar

Ik verwacht hem maandag in de bus. En geen dag later!

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Ik moest het boekje al dik twee weken geleden gekregen hebben. Nog steeds niets.
    Vorige week maandag gemaild, maar nog geen antwoord.
    Gisteren eindelijk aangekomen. De postdatum was van 28 april ongeveer. M.a.w. te laat verzonden én te laat afgeleverd door de post. Het zat wel nog in plastiek, dus het is niet dat de facteurs het al gelezen hadden.

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Ik moest het boekje al dik twee weken geleden gekregen hebben. Nog steeds niets.
    Vorige week maandag gemaild, maar nog geen antwoord.

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
    Zitten een paar leuke tests bij!
    Altijd. En alleszins leuker geschreven dan AW of AG.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Zitten een paar leuke tests bij!

Leave a comment:

• Beta
    replied

mei 2008

Lamborghini Gallardo LP560-4 - Aston Martin Vantage V12 RS - Westfield Racing Cup - retro met Elle van Rijn: Mini vs Beetle vs Fiat 500 - Bristol Fighter - Toyota Land Cruiser - Mercedes SL AMG - Dodge Challenger - Infinity FX35 vs Mazda CX-7 - Lexus IS F vs BMW M3 vs Mercedes C AMG vs Audi RS4

Normaal moest hij al zeker van gisteren in mijn bus gestoken hebben, maar ik heb nog niets gezien.

Leave a comment:

• Beta
    replied

Top Gear nummer 34 april 2008

Supercars op ijs: Ferrari 599 vs Lambo Murciélago LP640 vs Aston Martin DBS - Citroën C5 - Pin-ups van Jeremy, James & Richard - Westfield Racing Cup - Alfa Spider - Aston Martin N400 - Ford Focus RS - Audi R8 V12 TDI - Fiesta ST vs Abarth Punto - Nissan GT-R vs Mitsubishi Evo X

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Het is leuk maar er zijn er betere.

Leave a comment:

• Beta
    replied
    TG is altijd de moeite om te kopen. Het is eens wat anders dan wat we hier in België gewend zijn. Ik vind het ook goed aansluiten op het TV-programma.

Leave a comment:

• EricV
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
    Het nieuwe nummer en vorig nummer zijn te koop voor €8 samen !
    En het is de moeite om dit te kopen: Top Gear Awards in Tokyo met R8, GT-R, 500, XF, ... , XF vs CLS vs GS, IS-F, ...

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
    Er loopt ook een actie om het jaarboek voor slechts één euro meer te hebben met een abonnement van een kwartaal. Voor één euro meer krijg je er dus drie nieuwe nummers bij. Het jaarboek kost los 12 €, geloof ik.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
    Inderdaad een leuke deal, maar da's dan ook wel voor de Nederlandse hé, en niet de originele die ik eigenlijk wil.

De Engelstalige, bedoel je? Doen die geen acties dan? Moet wel hé.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    Check het abonnement voor twee jaar. Je krijgt er een uurwerk bij t.w.v. 250 €. En je betaalt maar de helft voor je abonnement. Cool!
    Ik heb ook zo'n abonnement van twee jaar en kreeg eveneens een uurwerk, maar eentje van slechts 200 € waarde (Nautica).
    Inderdaad een leuke deal, maar da's dan ook wel voor de Nederlandse hé, en niet de originele die ik eigenlijk wil.

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk Berichten
    Ik koop elke maand Top Gear Magazine, maar dan wel de originele Engelse editie. Goed magazine, maar EVO & CAR schat ik wel hoger in. De Nederlandse versie heb ik al wel eens bekeken in de dagbladhandel, maar aangezien de beste artikels uit de UK editie komen heb ik die toch maar laten liggen.

De Engelse heb ik nog niet geprobeerd, maar ik heb hem in feite ook nog niet in de handel gezien. Nu ja, het is ontspannend leesvoer, en dan heb ik mijn tijdschriften liever in het Nederlands. Anders zou ik meer met flarden lezen, denk ik. De Nederlandstalige versie, lees ik echt volledig uit, op die voorwoordjes van de Nederlandse redacteurs, en het artikel over een restaurant in NL na dan.

Leave a comment:

Working...
X