Oorspronkelijk geplaatst door Top Gear Magazine
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TopGear-magazine
Collapse
X
-
De inhoud:
-
Als je nu een abonnement neemt, betaalt TopGear een boete voor je.
Vraag me af of dat ook geldt voor Belgische abonnees.
Leave a comment:
-
Guest repliedDe columns zijn ook goed.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenIk ga hem voor de eerste keer niet kopen. Het nieuw nummer is zijn geld niet waard.
En ik heb nog nooit het idee gehad dat een Top Gear zijn geld niet waard is, eigenlijk ...
Als het abonnement erop zit, neem ik mss wel weer iets anders, want Top Gear leest zeer aangenaam, maar echt objectieve metingen, doen die mensen niet. Gewoon rijden en hun gevoel bij een wagen neerpennen.
Mss eens Autovisie proberen, al moet ik wel nog even wachten, want het huidig abonnement loopt nog een dik jaar verder.
Leave a comment:
-
Guest repliedIk ga hem voor de eerste keer niet kopen. Het nieuw nummer is zijn geld niet waard.
Leave a comment:
-
Nieuwe Top Gear is uit, al zal hij in ons land allicht maar morgen of maandag beschikbaar zijn (in België is hij altijd te laat):
[IMG]http://www.topgearmagazine.nl/image/covers/ZsNTNiTtxsGp1JFT.jpg
[/IMG]
Top Gear nummer 36 - juni 2008
De zomerliefdes van Jeremy Clarkson, James May en Richard Hammond: Mercedes CLK 63 AMG Black Series, Luscombe 8A (echt!) en Land Rover Defender Hammond-spec. Verder: BMW X6 - Ford Kuga - Rolls Drophead - Audi R8 V12 TDI - Morgan LifeCar
Ik verwacht hem maandag in de bus. En geen dag later!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk moest het boekje al dik twee weken geleden gekregen hebben. Nog steeds niets.
Vorige week maandag gemaild, maar nog geen antwoord.
Leave a comment:
-
Ik moest het boekje al dik twee weken geleden gekregen hebben. Nog steeds niets.
Vorige week maandag gemaild, maar nog geen antwoord.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenZitten een paar leuke tests bij!
Leave a comment:
-
Guest repliedZitten een paar leuke tests bij!
Leave a comment:
-
mei 2008
Lamborghini Gallardo LP560-4 - Aston Martin Vantage V12 RS - Westfield Racing Cup - retro met Elle van Rijn: Mini vs Beetle vs Fiat 500 - Bristol Fighter - Toyota Land Cruiser - Mercedes SL AMG - Dodge Challenger - Infinity FX35 vs Mazda CX-7 - Lexus IS F vs BMW M3 vs Mercedes C AMG vs Audi RS4
Normaal moest hij al zeker van gisteren in mijn bus gestoken hebben, maar ik heb nog niets gezien.
Leave a comment:
-
Top Gear nummer 34 april 2008
Supercars op ijs: Ferrari 599 vs Lambo Murciélago LP640 vs Aston Martin DBS - Citroën C5 - Pin-ups van Jeremy, James & Richard - Westfield Racing Cup - Alfa Spider - Aston Martin N400 - Ford Focus RS - Audi R8 V12 TDI - Fiesta ST vs Abarth Punto - Nissan GT-R vs Mitsubishi Evo X
Leave a comment:
-
Guest repliedHet is leuk maar er zijn er betere.
Leave a comment:
-
TG is altijd de moeite om te kopen. Het is eens wat anders dan wat we hier in België gewend zijn. Ik vind het ook goed aansluiten op het TV-programma.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenHet nieuwe nummer en vorig nummer zijn te koop voor €8 samen !
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenHet nieuwe nummer en vorig nummer zijn te koop voor €8 samen !
Leave a comment:
-
Guest repliedHet nieuwe nummer en vorig nummer zijn te koop voor €8 samen !
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenInderdaad een leuke deal, maar da's dan ook wel voor de Nederlandse hé, en niet de originele die ik eigenlijk wil.
De Engelstalige, bedoel je? Doen die geen acties dan? Moet wel hé.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenCheck het abonnement voor twee jaar.Je krijgt er een uurwerk bij t.w.v. 250 €. En je betaalt maar de helft voor je abonnement. Cool!
Ik heb ook zo'n abonnement van twee jaar en kreeg eveneens een uurwerk, maar eentje van slechts 200 € waarde (Nautica).
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk BerichtenIk koop elke maand Top Gear Magazine, maar dan wel de originele Engelse editie. Goed magazine, maar EVO & CAR schat ik wel hoger in. De Nederlandse versie heb ik al wel eens bekeken in de dagbladhandel, maar aangezien de beste artikels uit de UK editie komen heb ik die toch maar laten liggen.
De Engelse heb ik nog niet geprobeerd, maar ik heb hem in feite ook nog niet in de handel gezien. Nu ja, het is ontspannend leesvoer, en dan heb ik mijn tijdschriften liever in het Nederlands. Anders zou ik meer met flarden lezen, denk ik. De Nederlandstalige versie, lees ik echt volledig uit, op die voorwoordjes van de Nederlandse redacteurs, en het artikel over een restaurant in NL na dan.
Leave a comment:
Leave a comment: