Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TopGear-magazine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beta
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
    Mocht je nog geen abonnement hebben, of mocht het op haar einde lopen, check ZEKER:

enorm knap en exclusief aanbod. Slechts 19,95 voor een half jaar het topgear nederland magazine + de Topgear dvd!!
    Heb zelf een abonnement van twee jaar lopen. Geen idee meer hoeveel het juist was, maar het draaide ronde de 150 €. En ik kreeg er gratis een uurwerk van 200 € bij. Ze hebben alleszins betere aanbiedingen dan AW en AG.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Mocht je nog geen abonnement hebben, of mocht het op haar einde lopen, check ZEKER:

enorm knap en exclusief aanbod. Slechts 19,95 voor een half jaar het topgear nederland magazine + de Topgear dvd!!

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Top Gear nummer 42

december 2008

Top Gear terug op tv - Ferrari California - Renault Laguna Coupé - Ford Ka - BMW X6 vs Porsche Cayenne vs Lexus RX400h vs Land Rover Discovery vs Audi Q7 vs Mercedes GL vs Toyota Land Cruiser - Hammonds boek - Gumpert Apollo - Citroën GT - Subaru vs Saker

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    De nieuwe Top Gear magazine is weer zalig!

Leave a comment:

• EricV
    Guest replied
    Morgen even de krantenwinkel binnenspringen.

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Top Gear nummer 41

november 2008

Lamborghini Estoque - Aston Martin One-77 - BMW 7 vs Benz S vs Jag XJ - Renault Twingo RS - Volvo XC60 - de 12 gecrashte DBS'en van James Bond - Caterham Levante - Lexus IS F vs Toyota Prius (op de Ring) - nieuwe VW Golf - horlogespecial - Hammond schijft columns
    In principe ligt die morgen in mijn bus.

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Top Gear nummer 40

oktober 2008

Alles over The Stig (behalve wie hij is natuurlijk). Verder: Mazda Furai - Bugatti Veyron Cabrio - Carver vs Courage - KTM X-Bow vs Caterham R500 vs Ariel Atom - Ferrari 430 Scuderia vs Maserati GT vs Alfa 8C Competizione vs Fiat 500 Abarth vs Lancia Delta vs Alfa MiTo (alle nieuwe Italianen) - en meer...
    Het is weer in orde.

Leave a comment:

• Br3cht
    replied
    Ik heb hem gekocht!
    Die boek is echt

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
    Dat gaat een zalig boekske zijn
    Is ook zo. Geen technische uitleg, maar een korte voorstelling van al die wagens, en een hele discussie tussen de testrijders van welke wagen het leukst rijdt.
    Ik ga al verklappen welke wagen het pleit gewonnen heeft: de Mini Cooper S JCW. Gewoon omdat die uiteindelijk niet zó veel minder rijplezier biedt dan de rest, maar toch een pak minder kost.

Edit:
    Die Mini deed dus ook mee in die test van supercars. Het is denk ik de enige die in dat lijstje ontbreekt.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Top Gear nummer 39 september 2008

Supercars op het eiland Man: KTM X-Bow, Lambo Gallardo LP560, Porsche 911 GT2, Benz CLK Black, Audi RS6, Nissan GT-R, Aston DBS, Corvette Z06, Lexus IS-F en meer. Ook nog: Opel Insignia (gereden!), Mercedes GLK, Audi Q5 en multitest met de Scirocco
    Dat gaat een zalig boekske zijn

Leave a comment:

• Br3cht
    replied
    Ga ik zeker kopen overovermorgen

Leave a comment:

• Alexx
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten

Supercars op het eiland Man: KTM X-Bow, Lambo Gallardo LP560, Porsche 911 GT2, Benz CLK Black, Audi RS6, Nissan GT-R, Aston DBS, Corvette Z06, Lexus IS-F en meer. Ook nog: Opel Insignia (gereden!), Mercedes GLK, Audi Q5 en multitest met de Scirocco
    Zalig boekje

Leave a comment:

• Beta
    replied
    In het huidige nummer staat een artikel over een dagje met Amerikaanse wagens rijden op Zandvoort. Als ik het goed heb, heeft een Nederlands acteur het geschreven en er staan een paar ergerlijke fouten in.
    Er wordt in de eerste persoon enkelvoud drie keer een werkwoord gebruikt dat eindigt op d. Guess what. Die oen voegde er nog een t aan toe.
    En nog een fout volgens mij: mijnheer heeft het over een slip van 360°. Volgens mij bedoelt hij een slip van 180°. Hoe kan iemand nu zulke dingen schrijven? En die van Top Gear hebben het blijkbaar niet eens opgemerkt. Ik had het artikel nog niet uit of het was me zo beu dat ik een mailtje naar de redactie heb gestuurd.

Leave a comment:

• Beta
    replied

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
    Natuurlijk worden er Engelse artikels vertaald. Van niet allemaal maar toch van verschillende.
    Idd. De meeste artikels zullen wel uit de Engelse editie komen, maar er zitten ook een hoop artikels van de Nederlanders zelf bij.
    Het zou in feite stom zijn om niets te vertalen uit "het origineel."

Leave a comment:

• massy
    replied
    De Nederlandse versie vind ik afgrijselijk om te lezen. Het is veel te duidelijk vertaald. de moppen zijn rechtstreeks overgenomen en zijn daardoor meestal neit meer grappig, sommige zinnen trekken op niet veel meer doordat ze in het Nederlands heel anders klinken dan in't Engels.

Als ik aan een Engelse versie geraak, koop ik het. Toevallig heb ik die van augustus liggen en zat er een gratis boek bij van James May (ook in't Engels), mooi meegenomen voor de liefhebbers.

Leave a comment:

• EricV
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
    Ik heb de engelse July 2008 hier liggen.
    Als ik dat lijstje bekijk, merk ik toch dat ze blijkbaar gewoon de engelse artikels vertalen.
    Natuurlijk worden er Engelse artikels vertaald. Van niet allemaal maar toch van verschillende.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
    Als ik dat lijstje bekijk, merk ik toch dat ze blijkbaar gewoon de engelse artikels vertalen.
    Meestal wel ja. Ze gebruiken ook soms de engelse foto's gewoon (te zien aan de platen).

Ik koop het ook vrij geregeld. Vroeger in het Engels, nu hangt het er vanaf.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    augustus 2008

Drie Bugatti's tegen elkaar - Bugatti Veyron vs Koenigsegg CCX - Alfa MiTo - Volkswagen Scirocco - KO7 (wat?) - Volvo Hotrod - Ferrari 430 Scuderia in de F1 - Lamborghini Gallardo LP560-4 - Morgan Aeromax - Subaru Impreza STi - Jaguar XKR-S - Merlin - Ford Focus ST - Porsche 911

Leave a comment:

• Beta
    replied
    augustus 2008

Drie Bugatti's tegen elkaar - Bugatti Veyron vs Koenigsegg CCX - Alfa MiTo - Volkswagen Scirocco - KO7 (wat?) - Volvo Hotrod - Ferrari 430 Scuderia in de F1 - Lamborghini Gallardo LP560-4 - Morgan Aeromax - Subaru Impreza STi - Jaguar XKR-S - Merlin - Ford Focus ST - Porsche 911

Leave a comment:

Working...
X