Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Showroomfinish
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DFZW Bekijk BerichtenVan harte dank krikkie , wij sturen jou graag een staaltje.
Mvggaat een groepsaankoop via t forum niet?
Zal t product eerst eens testen
Leave a comment:
-
Guest repliedIedereen die hier reageert krijgt gratis zo'n product thuisgestuurd!
Leave a comment:
-
Guest repliedStaaltje om te testen
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIk wil ook wel een staaltje
Mvg
Leave a comment:
-
Guest repliedDank voor uw bijdrage maar BDF maatschappelijke zetel is Tulpendreef Zwevegem . Avelgemstraat 108 is naamgenoot en doch geen familie .
Mvg
Leave a comment:
-
DFZW: D'Haenens Francis uit Zwevegem.
BDF zit op hetzelfde adres, avelgemstraat 108.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door DFZW Bekijk BerichtenProducten van Car star bestaan reeds 30 jaar en hebben al menig auto liefhebbers overtuigd. Wees eens fier dat wij ook in ons eigen land een " merk " hebben. Overtuig u zelf en test de car star producten.
het is hier al lang duidelijk dat jij belang hebt bij de verkoop van dit product.
Leave a comment:
-
Guest repliedAlvast dank om een onafhangkelijke test te willen doen en uw mening te delen. Ik geef het door en vraag jou een staal te bezorgen.
Mvg
Leave a comment:
-
Guest repliedProducten van Car star bestaan reeds 30 jaar en hebben al menig auto liefhebbers overtuigd. Wees eens fier dat wij ook in ons eigen land een " merk " hebben. Overtuig u zelf en test de car star producten.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenKenotek : volgens mij ook een Belgisch product
Showroom-shine , 10 liter , te verdunnen 1/3 en alzo bekomt ge een product dat +- 2 € / liter kost.......en net hetzelfde doet dan dat andere .....
Of koop het in een 1000 ml-verpakking en leng het aan zoals beschreven hierboven : 4 € ......
Maar ...........ieder zijn voorkeur hee !
Alleen laat die een vettige laag achter, heb mijn auto een jaar gewassen met Kenotek en zou het niet meer doen.
Leave a comment:
-
Guest repliedDit lijkt me nu eens echt geen product waarmee je echte autoliefhebbers kan overtuigen.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door DFZW Bekijk Berichten...... , Belgisch product , we mogen toch trots zijn hee op ons landje !
Showroom-shine , 10 liter , te verdunnen 1/3 en alzo bekomt ge een product dat +- 2 € / liter kost.......en net hetzelfde doet dan dat andere .....
Of koop het in een 1000 ml-verpakking en leng het aan zoals beschreven hierboven : 4 € ......
Maar ...........ieder zijn voorkeur hee !
Leave a comment:
-
Als ge een gratis sample kit opstuurt no problemo om is te proberen.
Leave a comment:
-
Guest repliedtoch wel geregistreerd hoor en niets te verbergen,overtuig u zelf van deze kwaliteit.
Groetjes
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenHoe groot was die showroom die je voor 12€ gekuist hebt.
Sent from here
Nogtans, ik ben er zeker van dat deze persoon zich niet geregisteeerd heeft enkel om hier het product te komen promoten? ><
Leave a comment:
-
Hoe groot was die showroom die je voor 12€ gekuist hebt.
Sent from here
Leave a comment:
-
Showroomfinish
Showroomfinish BDF chemicals en microvezeldoek gebruikt , super resultaat en niet duur . Koste mij 12 Euro voor 750 ml.Labels: Geen
Leave a comment: