Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Superb Combi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tjeu
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
    Wat ik me afvraag: wordt de positie van de achteruitkijkspiegels dan ook aangepast?
    Ik heb er nooit aandacht aan besteed, aan die zetelpositie: eens goed, bleef die goed. Maar nu mijn vrouw er af en toe mee rijdt, zou ik dat in de toekomst wel aanvinken op de optielijst. Nu moeten we telkens de zetel verzetten, maar bijgevolg ook de achteruitkijkspiegels (vooral deze binnen).

Bij de meeste wel. Was toch alleszins zelf al zo destijds bij onze Safrane (1993), ook de stand van de spiegels bij achteruit rijden (klapt neer). Bij onze Range worden ook de voorkeursposten van de radio onthouden en mijn Avalanche gaat zelf nog een stapje verder en onthoudt ook jouw voorkeur setting (of laatste setting) van de klimatisatie, ventilatie en boordcomputer.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
    ikzelf rij al drie jaar met een superb, wat ik zeker niet meer kan missen: electrische zetel met geheugenfunctie. Nooit meer sukkelen met het correct zetten van je zetel wanneer er iemand anders heeft in gereden. Mijn zetelpositie zit zelfs geprogammeerd in mijn sleutel. Van zodra ik de wagen open, zal de zetel steeds naar mijn positie terugkeren.
    Wat ik me afvraag: wordt de positie van de achteruitkijkspiegels dan ook aangepast?
    Ik heb er nooit aandacht aan besteed, aan die zetelpositie: eens goed, bleef die goed. Maar nu mijn vrouw er af en toe mee rijdt, zou ik dat in de toekomst wel aanvinken op de optielijst. Nu moeten we telkens de zetel verzetten, maar bijgevolg ook de achteruitkijkspiegels (vooral deze binnen).

Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk Berichten
    Wat ik ook niet wil missen is de dubbele bodem en de rubberen mat. Dubbele bodem is geen laadrempel en onderaan kan men er nog wat spullen in kwijt.
    Inderdaad. Ik heb dat op mijn huidige Octavia en dat komt er zeker weer in in de volgende (Octavia of iets anders).

Leave a comment:

• Snelle
    replied
    Denk er volledig hetzelfde over

Wat ik ook niet wil missen is de dubbele bodem en de rubberen mat. Dubbele bodem is geen laadrempel en onderaan kan men er nog wat spullen in kwijt. Bv op reis hebben wij daar onze schoenen en strandhanddoeken in ondergebracht.
    Het afdekzeil kan men er ook in kwijt dat is wel effekes prutsen maar het lukt.
    Ligt er achteraan wat materiaal men kan de bodem ongeveer een halve meter naar u trekken, kan men ook gebruiken om op te zitten. Het deel kan men ook vouwen zodat kleinere onderdelen vast liggen.
    De rubberen mat is van goede kwaliteit men kan zwaardere voorwerpen er makkelijk over schuiven en als er vloeistof wordt gemorst zit het niet op het tapijt.

Leave a comment:

• Leoncupra
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door superbcombi Bekijk Berichten
    hallo
    ik moet mijn nieuwe auto ook bestellen en ben zeer geneigd om de nieuwe superb combi te bestellen. Welke combi zouden jullie aanraden? de Superb Style?
    Het enige waar ik voor vrees is 120pk voor 1.6 automaat.
    Zijn er bepaalde opties die jullie mij zeker aanraden, dit is de eerste keer dat ik een skoda gaat bestellen!
    ikzelf rij al drie jaar met een superb, wat ik zeker niet meer kan missen: electrische zetel met geheugenfunctie. Nooit meer sukkelen met het correct zetten van je zetel wanneer er iemand anders heeft in gereden. Mijn zetelpositie zit zelfs geprogammeerd in mijn sleutel. Van zodra ik de wagen open, zal de zetel steeds naar mijn positie terugkeren. Zaken die ik niet meer zal bijbestellen: navigatiesysteem. Tomtom werkt nog steeds beter en stukken goedkoper. Als je het dagelijks moet gebruiken blijft een origineel systeem wel handiger, maar in mijn geval (sporadisch gebruik) zal ik het niet meer origineel bestellen.

Moest er binnen afzienbare tijd een nieuwe superb op de oprit komen zouden volgende zaken zeker op de optielijst moeten komen bij mij: ACC. Mijn ouders hebben dit op hun nieuwe golf. Werkt perfect en superhandig. En automatische kofferklep. Die van de superb is redelijk zwaar en sommige personene hebben er last mee om ze toe te gooien. Nog getwijfeld om dit op onze nieuwe octavia combi te bestellen, niet gedaan en heb er nu enorm veel spijt van. (Vrouw, geen macht, moeten dan aan het kofferdeksel zelfs trekken, nagels, krassen, zot komen :-))

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Ook al gezien, tenminste eens geen model overladen aan opties.. die van Carbuyer vind ik wel altijd goed!
    Komt al wat meer in de buurt van de Superb zoals hij het vaakst gaat rond rijden.

Leave a comment:

• David67
    replied

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
    Proficiat !
    Thanks!

Leave a comment:

• Speedhunter
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
    Het is dus business grey geworden.
    Vandaag de skoda Superb combi besteld. Ik denk dat ik bij de eerst zal zijn?
    Proficiat !

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Iemand die weet wat de standaard lichten zijn op een Ambition uitvoering zonder de xénons of led pakket.
    Vooraan waarschijnlijk halogeenlampen maar achteraan? Blijft de fijne ledstreep op de niet led achterlichten ook of wordt dat halogeen zoals bij de octavia er een verschil is?

Leave a comment:

• Snelle
    replied
    Heb zelf de "oudere" versie ondertussen een drie jaar.
    Wat ik nu nog zou nemen als optie is zeker de automatische kofferklep. De dubbele bodem heb ik en deze is handig omdat er geen laadrempel meer is.
    Een diesel wou ik niet omdat er maar korte ritten mee worden gereden dus is het een 1.4TSI 122Pk geworden.
    Nu zou ik voor de 150pk versie gaan al ben ik tevreden met de 122pk.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    hallo
    ik moet mijn nieuwe auto ook bestellen en ben zeer geneigd om de nieuwe superb combi te bestellen. Welke combi zouden jullie aanraden? de Superb Style?
    Het enige waar ik voor vrees is 120pk voor 1.6 automaat.
    Zijn er bepaalde opties die jullie mij zeker aanraden, dit is de eerste keer dat ik een skoda gaat bestellen!

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    Wat is de leveringstermijn?
    De garage kan er geen exacte datum op plakken momenteel maar het ging wel richting december gaan blijkbaar omdat hij pas vanaf september beschikbaar is.

Leave a comment:

• Ugeken
    replied
    Wat is de leveringstermijn?

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk Berichten
    Een prachtige keuze
    Thanks!

Leave a comment:

• Snelle
    replied
    Een prachtige keuze

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Het is dus business grey geworden.
    Vandaag de skoda Superb combi besteld. Ik denk dat ik bij de eerst zal zijn?

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
    Opgepast, op die foto kun je nog veel minder afgaan. Die foto is genomen onder een bepaald omgevingslicht dat niet neutraal is, daarna is de foto bewerkt in photoshop en krijgt die nog een hoop filters mee. Uiteindelijk ziet diezelfde foto er zelfs verschillend uit afhankelijk van op welke pc je die bekijkt. Ga dus nooit puur af op wat je op een foto ziet.
    Nee op foto's is het inderdaad moeilijk te oordelen. Deze is een printscreen van een filmpje. Ik ben vandaag langs geweest en in de garage stond een business grey versie. Niet slecht!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
    Thanks! Ik dacht het al wel dat het Business Grey was maar zie het verschil tussen de configurator en de werkelijkheid. Daar kan je dus echt niet vanop afgaan...
    Opgepast, op die foto kun je nog veel minder afgaan. Die foto is genomen onder een bepaald omgevingslicht dat niet neutraal is, daarna is de foto bewerkt in photoshop en krijgt die nog een hoop filters mee. Uiteindelijk ziet diezelfde foto er zelfs verschillend uit afhankelijk van op welke pc je die bekijkt. Ga dus nooit puur af op wat je op een foto ziet.

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
    Business Grey

Lava Blue staat em prachtig trouwens

Ergens vanachter vind je de kleuren
    Thanks! Ik dacht het al wel dat het Business Grey was maar zie het verschil tussen de configurator en de werkelijkheid. Daar kan je dus echt niet vanop afgaan...

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
    http://www.autozine.nl/text/1282.html

Maar eigenlijk mag jij die kleur niet nemen, want ik ga em bestellen in die kleur in februari
    Bij mij gaat het tussen Business Grey en Lava Blue. Maar omdat ik LB dus niet mag kiezen van u is de keuze dus al gemaakt...

Leave a comment:

• B4_avant
    Guest replied
    Ruimte en comfort uit een klasse hoger. Een prijs van een klasse lager. De Skoda Superb is de slimste keuze in het zakelijke segment en dat geldt des te meer voor generatie 2015.

Maar eigenlijk mag jij die kleur niet nemen, want ik ga em bestellen in die kleur in februari

Leave a comment:

Working...
X