Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Skoda Superb Combi
Collapse
X
-
Guest replied
-
Guest repliedHopelijk kunnen ze de levertermijn aanhouden, want er komt soms weinigs positief uit tsjechie hierover. De mijne staat in bestelling sinds begin januari. Moet er tenlaatste 04/06/2016 staan om de huidige octavia op te volgen.
Leave a comment:
-
ik vind de superb razend knap, jammer van de hetze tegen diesel maar voor mij een 16 crtdidsg7 pls, moest ik nieuw verplicht zijn van te leasen en budget op te maken
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenAls je het er voor over hebt, no problem natuurlijk, maar ik vind 3md al zo'n killer om te wachten.
Kan je even zeggen wat de V40 in dat rijtje staat te doen, of is dat een type foutje? ;-)
Wat de kleur betreft, zou ik voor de L&K ook zeker voor het Bussiness grijs gaan.
Ik heb begin deze week in Duitsland een zwarte en een zilvergrijze gezien...konden me beiden niet bekoren.
Leave a comment:
-
Als je het er voor over hebt, no problem natuurlijk, maar ik vind 3md al zo'n killer om te wachten.
Kan je even zeggen wat de V40 in dat rijtje staat te doen, of is dat een type foutje? ;-)
Wat de kleur betreft, zou ik voor de L&K ook zeker voor het Bussiness grijs gaan.
Ik heb begin deze week in Duitsland een zwarte en een zilvergrijze gezien...konden me beiden niet bekoren.
Leave a comment:
-
Guest repliedEr zijn blijkbaar problemen met de panoramische daken (en de 230V-stopcontacten) waardoor die gereserveerd worden voor de L&K-versies. Vandaar de lange wachttijd.
Wij hebben getwijfeld tussen Business Grey, Brilliant Silver en Lava Blue. Lava Blue viel af omdat we die nergens konden zien (zegt al wel iets...) en dan was het kiezen tussen stijlvol (business grey) of moderner (brilliant silver)...
Het interieur was ik overtuigd van het beige, tot ik op het autosalon auto's zag met een beige interieur dat een paar dagen intensief gebruikt wordtSerieuze Eye-opener. En het bruin bij Skoda vind ik ook wel veel knapper dan in de meeste andere merken.
Het gaat om een bedrijfswagen en het heeft lang gespannen tussen verschillende wagens (Volvo V40, Jaguar XE, Ford Mondeo, Skoda Octavia RS, ...) Maar uiteindelijk toch maar voor ruimte en luxe gekozen.
Leave a comment:
-
Lange levertijden, idd.
Mooie configuratie, L&K + L&K-pack is een supercomplete auto.
Ik vind het wel een moeilijke auto om een kleur op te kiezen. In het zwart is het precies een lijkwagen, in het wit is zo 2004, de bruine kleuren vind ik net niet dat.
Ik zou ook voor businessgrey gaan, denk ik. Donkergrijs buiten/bruin leder binnen vind ik top, doet me een beetje denken aan de kleurcombinaties die vaak gekozen worden voor de scrambler-motos.
Leave a comment:
-
Guest repliedMijn nieuwe Superb Combi is besteld.
150 PK, L&K + L&K pack + geventileerde zetels. Kleur: Business Grey, interieur: Bruin.
Ik ben benieuwd, maar levertijd is september (dan heb ik wel ineens wireless charging ingebouwd, denk ik).
Leave a comment:
-
Guest repliedIk heb ACC is ongeveer hetzelfde auto vertraagt idd en versnelt automatisch bij file zelfs tot 1km/h dan krijg ik melding dat ik rempedaal moet indrukken...
Leave a comment:
-
Guest repliedHeeft er iemand al ervaring met de Traffic Jam Assist?
Stopt de auto vanzelf als de file nadert? En vertrekt hij ook weer vanzelf als er beweging komt in de voorligger?
Leave a comment:
-
Guest repliedHeb me uiteindelijk een Oktavia rs 230 gekocht levering begin januari wss
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk BerichtenSerieus ? In de configurator kom ik op 51000 voor de 280pk met echt wel alle opties behalve de trekhaak... Zou wel heel veel korting zijn voor het nieuwe model en dan zal ik ook nie langer twijfelen...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenIn Lux is de Style zo goed uitgerust dan het geen optie is om een Ambition in lease te nemen. Standaard Xenon, Navi, Elektrische kofferklep, Alcantare, parkeersensoren voor-achter. Via de lease krijg je dan nog de metaalkleur en de winterbanden. Dus in principe kan je door een style nemen zonder opties aan te vinken.
Ik heb momenteel op mijn optielijst staan:
* Lava Blue
* Sunset
* Reservewiel
* Panodak
* Sportchassis
* Velgen 18duims Modus
* Maxi dot in kleur
Perfect binnen budget en zelfs 8 euro goedkoper dan de refentie bij ons (Passat Variant CL 2.0TDI met metaalkleur, donker getinte ruiten, business pack - ACC, mistlichten vooraan en Climatronic, navi media, reservewiel en winterpakket).
Leave a comment:
-
Guest repliedIn Lux is de Style zo goed uitgerust dan het geen optie is om een Ambition in lease te nemen. Standaard Xenon, Navi, Elektrische kofferklep, Alcantare, parkeersensoren voor-achter. Via de lease krijg je dan nog de metaalkleur en de winterbanden. Dus in principe kan je door een style nemen zonder opties aan te vinken.
Ik heb momenteel op mijn optielijst staan:
* Lava Blue
* Sunset
* Reservewiel
* Panodak
* Sportchassis
* Velgen 18duims Modus
* Maxi dot in kleur
Perfect binnen budget en zelfs 8 euro goedkoper dan de refentie bij ons (Passat Variant CL 2.0TDI met metaalkleur, donker getinte ruiten, business pack - ACC, mistlichten vooraan en Climatronic, navi media, reservewiel en winterpakket).
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenIk hoop tegen dan mijn Combi Style 2.0 tdi besteld te hebben1.6tdi...
De style uitvoering was niet beschikbaar. Dus heb voor de ambition gekozen. Vooral voor de zaken als automatische lichten en ruitenwissers.
Zo'n dingen vind ik echt dat standaard moeten zijn...
Leave a comment:
-
Guest repliedIk hoop tegen dan mijn Combi Style 2.0 tdi besteld te hebben
Leave a comment:
-
Wel er in nu toch een leveringsdata dat is goed nieuws, en stja kan nooit vlug genoeg zijn natuurlijk
Leave a comment:
-
Vandaag een mail gekregen van Arval.
Na het lange wachten op de nodige handtekeningen (is iets wat altijd lang duurt bij ons aangezien er 4-5 handtekeningen nodig zijn) de melding gekregen dat hij besteld is!
Vermoedelijke leverdatum: 29 januari...
Wachten is een schone deugd zeker...
Hopelijk is hem hier sneller al is de kans klein waarschijnlijk.
Leave a comment:
-
Guest repliedDe op de IAA nieuw voorgestelde Sportline versie met verlaagd Chasis, donkere velgen en spiegels en sportinterieur... Benieuwd wat deze pack gaat kosten... Mijn keuze staat al vast dat ik deze wagen ga bestellen met de 280pk TFSI, ben ook aan het zien naar een Octavia RS 230 maar vind deze mooier, sneller en ruimer... Mss eens testritje proberen boeken met de 2 om de rijervaring te vergelijken maar denk nu in deze sportline versie dat de wegligging niet veel zal verschillen... Zou ook graag het geluid willen horen om te weten of er een andere uitlaat op moet komen, de madam wil de ze haar horen afkomen net zoals met onze moto's lol :-)
Leave a comment:
Leave a comment: