Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E92/E93 Coupé & Cabrio Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
    Is een handbak hoor, wouden we ook het liefst en raadde ik hem ook aan.
    Op Autoblog.nl stond op 17/01 volgende te lezen:

"Standaard zijn de motoren gekoppeld aan een handbediende zesbak, uitgezonderd de 325d met zestrapsautomaat"...

Goed dat je blijkbaar toch nog de keuze hebt...
    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Algemeen blijft het een knappe verschijning, al vind ik het nu ook niet echt een vooruitgang en zou ik nu wel een m-pakket nemen. Het wordt nog een moeilijke keuze binnen 1,5 jaar: 3 coupé, 3 break of 5 berline?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
        klopt niet echt hè

intercooler is al groter en men heeft nog enkele aanpassingen gemaakt.

Wel akkoord dat je via het Performance accessories programma uw eigen touch / 335is kunt samenstellen
        Waar haal jij dat over die intercooler?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          in het dagelijkse verkeer zeker wel, op circuit of op zeer sportieve ritten ga ik akkoord met u
          Ik vind van niet. Maar da's mijn mening.

Bij "lui" rijden rijdt een 335i van een M3 weg, zelfs, maar dan nog vind ik een M3 op alle vlak specialer, en zeker ook leuker rijden dan een 335i. De V8 is uitermate soepel, laat zich zonder schokken hernemen vanaf 800 omw./min, en alhoewel een 335i voor een turbo-motor een erg lineair karakter heeft, is de lineariteit ervan hoogstens matig vergeleken met een grootvolumig(er) atmosferische motor.

Of heb ik 't hier mis en ging het bij jullie meer om één specifieke karaktereigenschap van die beide auto's?

Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
          klopt niet echt hè

intercooler is al groter en men heeft nog enkele aanpassingen gemaakt.

Wel akkoord dat je via het Performance accessories programma uw eigen touch / 335is kunt samenstellen
          De intercooler is - zover ik weet - gelijk qua grootte. De oliekoeler is wel groter, maar die krijg je bij de BMW Performance tuning ook erbij. Of ik moet me vergissen en 't is nog 'es apart, maar 't is zeker ook beschikbaar.

Ik heb nog niet op optische mini-details gelet, maar met een snelle blik kon ik niks ontwaren dat bij die 335is "anders" is dan de items die in Europa via BMW Performance beschikbaar zijn.

Comment

Waar haal jij dat over die intercooler?

Bij officiËle specs;

Wat amerikanen charge-aircooler noemen is dus intercooler; Deze is op de 335is groter.

Ja de intake kan je via performance onderdelen ook verbeteren, maar olie en of intercooler heb ik nog niet gehoord, let wel alles is mogelijk.

Puur naar vermogen kijken kan je even goed je geljke halen met het performance programma.

Ik denk voor ons contintent een 335 sd eerder interessant zou zijn.

Comment

• Ok.. wist ik niet !

Comment

• Op welke motorisaties zal de X drive beschikbaar zijn ?
                Thnx

Comment

• De nieuwe 325d valt met een remap veilig zeer ver te tunen.. nice. Toch leuk die moderne duitse diesels

Comment

• BMW M3 Coupé doet alleen van achter mee

Stop de persen! Hier rijdt de gefacelifte BMW M3 Coupé! Wat er nieuw is? Bijna niets…alleen met de achterlichten doet de M3 mee met zijn mindere coupébroers, die binnenkort met een opgewaardeerd front en nieuwe achterlichten leverbaar wordt.

De BMW 3-serie Coupé en Cabriolet krijgen een facelift, de achterlichten worden anders van vorm en ook de voorkant ziet er weer fris uit met andere koplampen, gewijzigde nieren en andere bumpers. Zoals in het verleden wel vaker met M3’s gebeurde, de E30 M3 kreeg eind jaren tachtig bijvoorbeeld niet de grote achterlichten, doet ook de huidige M3 Coupé niet helemaal mee met de facelift.
                    Alleen de achterlichten worden vervangen door nieuwe units met LED-techniek. Geen belangrijk nieuws, maar omdat het een M3 betreft wel lekker om de laatste werkdag van de week mee in te luiden!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Goed nieuws!

Comment

• Is nu ook beschikbaar op de Belgische configurator.

Aan de motor van de 335d is niks veranderd, dus geen 306 pk, geen achttrapsautomaat noch dubbele koppeling... (had ik wel verwacht)

Comment

• Live @ Salon van Genève:

[www.omniauto.it]
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• [news.auto.cz]

Comment

• wat is dat knopje op de stuurkolom?

Comment

wat is dat knopje op de stuurkolom?
                                  stuurverwarming??
                                  My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Heb gisteren een facelift 320d zien rijden. Ik reed erachter en op het eerste zicht zag ik het verschil niet. Ik zag het aan de die lelijke grote spiegels.

Comment

• BMW 335i SE Coupe

Comment

• Should I buy one?
                                        The 335i is quick, focused and well balanced. However, the age of the basic E90 3-series is beginning to show through.

Our car suffered from quite a bit of wind noise around the pillars and the overly heavy controls (especially the steering) made rowing the car along a tiny bit of a chore.

New, smoother-reacting, dampers were generally impressive, though they were unexpectedly caught out on one stretch of concrete autobahn, resulting in jerky vertical reactions. However, it's worth noting that the test car was running on soft-compound winter tyres.

Overall, what the rapid 335i Coupe delivers in easy performance it loses in the chassis' slightly wooden reactions.

Complete rij-impressie: [www.autocar.co.uk]

Comment

• Over de nieuwe N55 motor:

While the former twin-turbo 335i had a relatively big voice and the new twin-turbo 335is has a charming burliness to its exhaust note, the newly sensible 2011 335i lowers its tone a bit, but without losing performance. To hear the N55 engine's song better, you just have to search out more tunnels and highway underpasses. Again, all numbers for horsepower and torque stay equal in the transition from N54 engine to N55, though launch control in the six-speed automatic enables this 2011 car to get to 60 mph in an estimated 5.4 seconds, BMW says. Seeing as we bettered the estimate for the former 335i by 0.4 second, we boldly expect to do so again, since 295 lb-ft of torque arrives fully at 1,200 rpm.
                                          Fritz Steinparza, BMW's engine leader for the 3 Series, explained the subtleties of all this to us. The new twin-scroll turbo's intake passageway is split in two, organizing the exhaust pulses from three cylinders each, and the result is a turbo that responds quicker and can be tuned to produce a broader band of useful boost. The result is less turbo lag and more efficient use of the available power.
                                          Zou dus iets stiller zijn, wat op zich wel jammer is.. maar ik ben wel benieuwd hoe dat rijdt

Comment

Working...
                                          X