Hier ook goede herinneringen met de Isabella. Kwalitatief echt top vergeleken met de productie van de jaren ‘50. Maar duur...
Ik heb deze van mijn zus haar vrijer nog regelmatig opgeblonken voor zakgeld.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII
Collapse
X
-
ons vader had nog een borgward isabella, verkocht voor een leica, prioriteiten
- Likes 1
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Al een tijdje geleden. In de buurt van Hasselt
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Kunnen ze de foto's in ieder geval hier niet kopiëren om op een andere nummerplaten site te posten. Nevermind! Ik zie het probleem niet, ben toch niet de eerste die hier een nummerplaat camoufleerd.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtendan moete ze daar ook niet zetten als het uit respect is, want iedereen kan er een login krijgen.
Leave a comment:
-
dan moete ze daar ook niet zetten als het uit respect is, want iedereen kan er een login krijgen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDie tijd ligt al lang achter ons ze, die gast is hier al een heel jaar niet meer geweest.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
espoit :p
- Likes 1
Leave a comment:
-
Die tijd ligt al lang achter ons ze, die gast is hier al een heel jaar niet meer geweest.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenJaja, dat wit vakje wat je zet is écht nuttig
GDPR?Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Ik denk eerder schrik dat ze gekaapt zal worden voor een nummerplaten site.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door kartfreak Bekijk Berichtenjaja, dat wit vakje wat je zet is écht nuttig
Gdpr?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenJaja, dat wit vakje wat je zet is écht nuttig
GDPR?
Leave a comment:
-
Ik moest rap zijn dus niet echt duidelijke foto. 850im met prachtige kleur vond ik
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Leave a comment:
Leave a comment: