Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII
Collapse
X
-
Nice. Ik denk echter niet dat ik daarmee mijn schoonmoeder naar 't vaccinatiecentrum zou kunnen vervoeren :-P
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenAlpina’s hebben altijd iets gehad.
Ook de enige wagen die wegkomt met zo een groot lettertype op de kont.Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenZe hebben iets sjieks over zich
Ik hou ergens wel van die gouden biezekes over de flanken ook
...en garage du bac in Frankrijk...
Maar... de nieuwe 3-reeks G20/21 is dan wel gebaseerd op een M-sport uitvoering. Ook de uitlaten zijn net iets discreter (minder ver uitstekend). Ze hebben het dus door dat het wat 'fout' was.
Een G21 (Alpina)mogen ze hier dus gerust afzetten, al ben ik geen superfan van het front van de G21.
Leave a comment:
-
maat en buurman zijn vader had - mijn model - s72 was dat zeker...reed er ooit eens toevallig achter in de konijnepijp...zonder extra gas de helling op, das nogal een concert
ik wist tot op dat moment geeneens hoezeer een 12 cylinder scheelt in timbre tov een v8, de 12 cylinders tot dan maakten géén geluid, waren gebouwd voor stilte
Leave a comment:
-
Paar keer per jaar staat er hier zo een G65 Brabus in de straat. Das een zeer apart geluid met die V12 en sportuitlaat.
Leave a comment:
-
Brabus overtreffende trap idd.
Ooit eens achter eentje gereden in Berlijn op de ring... wel bizar om zo'n container op wielen zo vooruit te zien gaan.
Leave a comment:
-
Van de week de Brabus versie ervan tegengekomen. G klasse tout court blijft ferm.
Leave a comment:
-
Blijft dikke snuit
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ze hebben iets sjieks over zich
Ik hou ergens wel van die gouden biezekes over de flanken ook
...en garage du bac in Frankrijk...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Leave a comment:
-
Alpina’s hebben altijd iets gehad.
Ook de enige wagen die wegkomt met zo een groot lettertype op de kont.
Leave a comment:
-
Deze een week of twee geleden zien staan bij een handelaar. Geen superfan van Alpina's, maar 't blijven wel uitzonderlijke verschijningen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKnap! Wel niet zo'n superfan van de M-Performance diffuser.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenToen een 40 nog wat was....nu is’t 40:45e met badge all over
Leave a comment:
-
Toen een 40 nog wat was....nu is’t 40:45e met badge all over
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
Is een mottig hok inderdaad.
Leave a comment:
Leave a comment: