Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII
Daar aan die blauwe auto begint de berm en is er geen uitweg meer.
Daar gebeurt er vaker eens iets maar ofwel door te zitten slapen of door te hoge snelheid.
Al de winkels waar we moeten zijn liggen in dat deel en heb echt nog nooit een probleem gehad of een ongeval gezien.
Ze rijden daar meest van de tijd ook maar 35 per uur.
Als er ongevallen zijn is het meestal in het deel om Lochristi binnen te rijden daar waar de middenberm begint.
Het deel vanaf Sleepy (Volvo Trucks) richting Gent wordt wel aangepakt wegens gevaarlijke situaties en veel ongevallen maar het deel waar jij over spreekt zijn ze tevreden van.
Er mogen wel geen mega grote winkels meer bijkomen.
Juist voorbij de dreamland -> Lochristi.
Agent rijdt die parking af en wil nog vlot over maar had niet door dat wij aan de overkant al stilstonden.
Onder de auto was de schade het grootst.
Al de winkels waar we moeten zijn liggen in dat deel en heb echt nog nooit een probleem gehad of een ongeval gezien.
Ze rijden daar meest van de tijd ook maar 35 per uur.
Als er ongevallen zijn is het meestal in het deel om Lochristi binnen te rijden daar waar de middenberm begint.
Het deel vanaf Sleepy (Volvo Trucks) richting Gent wordt wel aangepakt wegens gevaarlijke situaties en veel ongevallen maar het deel waar jij over spreekt zijn ze tevreden van.
Er mogen wel geen mega grote winkels meer bijkomen.
?
Al een paar duizend keer afgereden en nog nooit dat gevoel gehad.
Duizend keer ben ik er nog niet af gereden, maar van 100de keren dat ik er gepasseerd ben heb ik al minsten 5 perto's daar zien gebeuren.
Waaronder de onze door een onoplettende achterligger (was zware schade maar niet perto).
Heel die steenweg is onveilig en zou dringend eens mogen herzien worden.
Een Ferrari, Porsche of Lamborghini valt daar echt niet op. Je ziet er te veel. Wil je exclusief zijn dan moet je een Cullinan hebben blijkbaar. Met onze Escalade vielen we daar echt niet op. Poor mans car.
Was van een bezoekje aan California. De G klasse was een 6.3 waar de meeste 5.5 waren die we daar zagen. De witte is ook een witte raaf. De SUV van RR. Never seen again daarna. De enige die ik ooit heb gezien.
Een RR Cullinan, ook nog nooit IRL gezien. Jij zat daar op de juiste plaats precies voor zo'n spots
Was van een bezoekje aan California. De G klasse was een 6.3 waar de meeste 5.5 waren die we daar zagen. De witte is ook een witte raaf. De SUV van RR. Never seen again daarna. De enige die ik ooit heb gezien.
Leave a comment: