Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII
Collapse
X
-
-
die mehari's zijn (en blijven wrs, die oude electro-ombouw-mehari's worden vlg mij bij st trop gefabriceerd) daar ook graag gezien...past perfect naast een mulsanne
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenrond mijn 12de zaten we een paar jaar s'zomers in st tropez, die moke was daar op dat moment een echte hit
Leave a comment:
-
rond mijn 12de zaten we een paar jaar s'zomers in st tropez, die moke was daar op dat moment een echte hit
Leave a comment:
-
Toffe spot
Die Moke is wel leuk.
Bugatti lijkt me wel fake.
Ooit zo eens één echte gezien van een Franse graaf, die hem ook nog gebruikte waarvoor hij gemaakt was.
De manier, waarop die bediening van remmen ed met open kabels werd over gebracht. Prachtig gewoon.
Opvallendste detail vond ik de achteruitkijk spiegel wat nog een echt kwik exemplaar was, met de nodige wear and tear.
Last edited by Bud Wijzer; 07/10/2021, 11:05.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenTrouwens die volledige aanduiding van de motorisatie én de 4 matic, achter op zo'n S, staat als een tang op een varken, vind ik persoonlijk.
Maar de heer achter het stuur, zal het waarschijnlijk worst wezen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Iemand die in alle luxe véél km's aan een stuk wil afmalen en niet gezien wil worden in een halve camion... SUV dus.
Los daarvan, zal zo'n 400d, best wel een dijk van een motor zijn.
Trouwens die volledige aanduiding van de motorisatie én de 4 matic, achter op zo'n S, staat als een tang op een varken, vind ik persoonlijk.
Maar de heer achter het stuur, zal het waarschijnlijk worst wezen.
Voor de rest blijft het toch wel een héél knappe limo zo IRL.
Perfecte classy line, zonder veel tirlantijntjes.Last edited by Bud Wijzer; 30/09/2021, 10:14.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenS400d. Je vraagt je toch af wie voor zo'n budget nu nog een nieuwe diesel koopt. Crappy pictures wel[
Iemand die in alle luxe véél km's aan een stuk wil afmalen en niet gezien wil worden in een halve camion... SUV dus.
Leave a comment:
-
S400d. Je vraagt je toch af wie voor zo'n budget nu nog een nieuwe diesel koopt. Crappy pictures wel
Verstuurd vanaf mijn SM-G780G met Tapatalk
Leave a comment:
-
Deze deed ook minstens 150 lol.
Leave a comment:
-
Eergisteren dagje naar Zeeland geweest. 100km/h rijden de meeste toch niet op de autosnelweg.
Leave a comment:
-
Terwijl ze tegen 100 km/h met zo'n onbetaalbaar PK-monster verder tuffen
Leave a comment:
-
Nederland begint steeds meer autogek te worden
Leave a comment:
Leave a comment: