Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII
Collapse
X
-
In de ondergrondse parking van het Hyatt Regency Amsterdam.
Prachtig interieur ook.
Op straat in A'dam ook nog een prachtige Huracan gezien. Jammer genoeg te druk met rijden om fotootje te nemen. Wel allerminst makkelijke auto voor in de stad lol
Verstuurd vanaf mijn SM-G780G met Tapatalk
Leave a comment:
-
Setje van 3 waren Porsches, maar zie ik nu ook niet meer...raar
foto's al gewist
Leave a comment:
-
Ik zie ze niet op laptop en ook niet op smartphone. Kan ook aan mijn apparaten liggen uiteraard.
Nu ok, deze laatste kan ik zien!
Leave a comment:
-
Ff via tapatalk proberen
Leave a comment:
-
-
Geel blijft toch dé Ferrari kleur voor mij
Leave a comment:
-
10 jaar geleden hadden we hier in het dorp een huisarts met een Wiesmann in de garage. Die rondingen
Leave a comment:
-
Yep, maar het was geen cabrio
Zwart koetswerk, met zo'n cognac interieur, zoals de laatste foto.
Beetje oudere Johnny, met een Aziatisch vrouwtje langs 'm
Zoiets dus :
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenJammer genoeg geen foto kunnen maken, maar prachtige zwarte Wiesmann gezien in't weekend, ergens tussen Diepenbeek en Hoeselt.
Is toch ook zo'n tijdloos design, en wat een interieur
Leave a comment:
-
Jammer genoeg geen foto kunnen maken, maar prachtige zwarte Wiesmann gezien in't weekend, ergens tussen Diepenbeek en Hoeselt.
Is toch ook zo'n tijdloos design, en wat een interieur
Tweedehands prijzen eens gecheckt...hallowkesLast edited by Bud Wijzer; 11/07/2022, 13:34.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenJa en met een grote air ook.
Heb compassie met hun landgenoten die niet de middelen hebben en wel in hun land blijven om te vechten (uit eigenwil of van moeten)
Het zijn eigenlijk ook gewoon harde boerse Russen.
Zeker diegene die iets hogerop in the food chain staan idd.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenArme vluchteling duidelijk
Heb compassie met hun landgenoten die niet de middelen hebben en wel in hun land blijven om te vechten (uit eigenwil of van moeten)
Leave a comment:
Leave a comment: