Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nickotje
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door rayder Bekijk Berichten
    Nope de 250 full omnium die 11 pk zal veel doen zeker
    Mijn bedrag kwam ook van KBC, wel in Kapellen. Moet voor u zeker lager kunnen!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Nope de 250 full omnium die 11 pk zal veel doen zeker

Leave a comment:

• nickotje
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door rayder Bekijk Berichten
    Pff ik heb precies een andere agent nodig, betaal 2200 voor mijn a klasse en zit zogenaamd in C tarief met joker bij Kbc. Wel goeie service.
    A klasse, AMG ?! Ik ga -1900 betalen voor +/- 200 pk full omnium en ben 10 jaar jonger dan u.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Pff ik heb precies een andere agent nodig, betaal 2200 voor mijn a klasse en zit zogenaamd in C tarief met joker bij Kbc. Wel goeie service.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
    Even weer wat nieuw leven inblazen.

Net even puur informatief prijs gaan vragen bij andere verzekeraar:

Moto (KTM Superduke R 1000CC 98KW): 670 BA + RB
    Auto (BMW E30 316i, 1600CC 75 KW): 900 BA + RB

Ik heb 7 jaar mijn rijbewijs in november, nooit een ongeval.
    Ongeloofelijk veel toch???

Iemand een goedkopere in de buurt van zuid west vlaanderen?
    Astra 81kw/110pk is voor mij aan bm 9 +/- €800 (BA+RB)

Bij Nuytten langs de rijksweg in Roeselare. Mijn zus en ouders kwamen daar ook het goedkoopst uit als ze vergeleken met andere verzekeraars. Zelf onze Argenta waar mijn ouders met hun geld zitten en zelf met hun brandverzekering zaten kon niet beter.
    Sindsdien zijn ze met alles qua verzekering overgestapt.
    Voor mijn Kever kon hij wel niet beter doen, daar zit ik voor €100 bij Ethias, bij Nuytten ging dit indertijd €150 kosten.

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Momenteel betaal ik voor de C4 591,43 BA en Mini Omnium (BM -5)

Onlangs kreeg ik een mail van Touring dat zij de goedkoopste zijn, heb dan de berekening eens laten doen, zoals ik nu bij Belfius verzekerd ben op max 24.000 km
    kwam uit op 746,18 euro en dat was inclusief korting van 125 euro (met code)
    Als ik op max 15.000 km laat verzekeren kwam het op 682,47 euro inclusief 109 euro korting (met code)
    Touring de goedkoopste, mijn kloten.
    Last edited by knight-rider; 19/08/2015, 21:49.

Leave a comment:

• verbatim2
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
    aha dat is mogelijk ja. niet aan gedacht. nooit van firma gewisseld, noch frequent van voertuig.
    Gohja ik wisseld een keer of 4 schrijf eerst de hoogste pk in daarna de lagere zodoende krijg ik het later terug en komt dat wel van pas voor verkeersbelasting ofzo.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
    Misschien als er veel van auto gewisseld wordt? en/ of maatschappij?
    aha dat is mogelijk ja. niet aan gedacht. nooit van firma gewisseld, noch frequent van voertuig.

Leave a comment:

• Vlammembaareg
    replied
    gewoon uit interesse
    wat is er gemakkelijk aan maandelijks te betalen?
    Misschien als er veel van auto gewisseld wordt? en/ of maatschappij?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    gewoon uit interesse
    Vorig jaar toen ik pas aan het werk was moest ik mijn auto nog afbetalen aan mijn ouders en had ik nog andere kosten (BIV, verkeersbelasting kwam er ook aan). Om nog wat reserve op mijn rekening te houden heb ik gevraagd of ik de verzekering per maand kon betalen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    612€ BA (rechtsbijstand is gemeenschappelijk met de auto's van mijn ouders)
    Omdat ik jaren tweede bestuurder was heb ik BM0. De Volvo, 193 pk, staat dan ook volledig op mijn naam. Mooie prijs vind ik zelf.
    Voor het gemak betaal ik de premie maandelijks
    gewoon uit interesse

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    612€ BA (rechtsbijstand is gemeenschappelijk met de auto's van mijn ouders)
    Omdat ik jaren tweede bestuurder was heb ik BM0. De Volvo, 193 pk, staat dan ook volledig op mijn naam. Mooie prijs vind ik zelf.
    Voor het gemak betaal ik de premie maandelijks

Leave a comment:

• Gere
    replied
    Mijn E coupé 120 kw: €450 bij ING
    Eerste verzekering voor mij: verklaring op eer van schadevrij verleden.

Leave a comment:

• Gere
    replied
    Erard. Da's veel te veel!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Yamaha MT01 1700cc, 66 KW: 260 BA.
    KBC
    Geen wagen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Even weer wat nieuw leven inblazen.

Net even puur informatief prijs gaan vragen bij andere verzekeraar:

Moto (KTM Superduke R 1000CC 98KW): 670 BA + RB
    Auto (BMW E30 316i, 1600CC 75 KW): 900 BA + RB

Ik heb 7 jaar mijn rijbewijs in november, nooit een ongeval.
    Ongeloofelijk veel toch???

Iemand een goedkopere in de buurt van zuid west vlaanderen?

Leave a comment:

• A160
    replied
    Wel, sinds kort is er een reglementering die hier wat duidelijkheid probeert in te scheppen.

Je hebt:
    1) verbonden agenten, die volledig afhankelijk zijn van de verzekeringsmaatschappij waarmee ze verbonden zijn. Een voorbeeld hiervan zijn de KBC-verzekeringsagenten
    2) makelaars: die hebben overeenkomsten met één of verschillende maatschappijen, maar ze hebben meer vrijheid in keuze.
    3) Niet-verbonden agenten: die hebben geen overeenkomsten met een maatschappij, en kunnen dus als het ware met elke maatschappij samen werken.

Iedere categorie heeft dan nog de zn. sub-agenten, die werken onder de verantwoordelijkheid van degene boven hen.

Leave a comment:

• josenjef
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Je moet als consument zelf zorgen dat je sterk staat tov een grote maatschappij. Beste wat je hiervoor kan doen is rechtbijstand nemen bij een onafhankelijke verzekeraar en zeker niet bij de verzekeraar waar je BA loopt. Heb je dan een probleem met je eigen verzekeraar dan gaat je rechtsbijstand er tegen in.

En of een makelaar die aan één bepaalde maatschappij gebonden is zoveel beter is durf ik sterk te betwijfelen. Zoals ik reeds zie duwen die hun klanten altijd naar één bepaalde verzekeraar terwijl er misschien nog veel betere en vooral goedkopere verzekeraars zijn. En als er zich dan een probleem stelt tussen de maatschappij en de verzekerde zal een makelaar misschien sneller de kant van de maatschappij kiezen want daar haalt hij het meest voordeel uit...
    Een makelaar werkt normaal gezien met een paar vaste maatschappijen waar hij goede contacten mee heeft en laat daar de concurrentie tussen spelen. Een makelaar met 1 maatschappij is een agent

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Blijkbaar ligt het niet bij ons alleen gevoelig .......

En ik wil zeker niemand voor z'n voeten schoppen. Maar ik neem nu eenmaal geen blad voor de mond. En de feiten zijn nu eenmaal wat ze zijn en gebeurd is gebeurd .....

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
    Die ziet me niet graag komen, heb ik de indruk

Dat mens van ginder zag niemand graag komen, ook de techniekers niet die haar uit de sh*t moesten helpen..

Leave a comment:

Working...
X