Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat betaal jij aan autoverzekering
Collapse
X
-
Guest replied
-
Dat vond ik ook. Standaard was het ook 24 maanden bij Baloise, maar voor ongeveer €10/jaar extra werd het uitgebreid tot 36 maanden. Amper een meerprijs dus, daarom ook niet getwijfeld.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenVoor de Peugeot Partner betalen we €649 (BA + full omnium + uitgebreide rechtsbijstand) bij Baloise. 36 maanden geen waardeverlies en een franchise van €500 die onder bepaalde voorwaarden nog kan wegvallen. BM is -2. Zeer schappelijk vind ik!
Leave a comment:
-
Voor de Peugeot Partner betalen we €649 (BA + full omnium + uitgebreide rechtsbijstand) bij Baloise. 36 maanden geen waardeverlies en een franchise van €500 die onder bepaalde voorwaarden nog kan wegvallen. BM is -2. Zeer schappelijk vind ik!
Leave a comment:
-
Guest repliedToevallig vorige week gehoord dat ING momenteel vrij scherpe prijzen hanteert, aangezien ik sowieso door al zit met de lening voor mijn huis eens gekeken.
Toch wel een serieus verschil, hoor.
Voor een Octavia 1.9 TDi van 2007 (BA + rechtsbijstand) betaal ik momenteel bij Optimco € 670/jaar.
Een offerte aangevraagd bij ING, daar kunnen ze hetzelfde voor € 455/jaar.
Dan maar direct de overstap aangevraagd, je moet blijkbaar wel wachten tot je contract bij je huidige maatschappij afloopt, dus de overstap zal maar voor mei volgend jaar zijn...
Leave a comment:
-
BMW 320D 163PK 2013 F31 - BA: 800 + Volledige omnium +-2000, bonus malus 5 denk ik, 9 jaar mijn rijbewijs. Woon wel in centrum brussel, auto slaapt op straat, zelfstandige.
Leave a comment:
-
Guest repliedFord Focus ST 250pk
Volledige omnium alles inbegrepen op cataloguswaarde(+-38k) en afschrijving na 6 maand kost mij €2067 jaarlijks
BM4
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAudi A4 2.0tdi 143pk -> Mini omnium (glasbreuk, brand, diefstal, schade door dieren, hagelschade) + RB+ behoud van BM na ongeval -> 820EUR
8 jaar rijbewijs.
Heb het eens gevraagd aan mijn makelaar voor een Q7. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven
Leave a comment:
-
Audi A4 2.0tdi 143pk -> Mini omnium (glasbreuk, brand, diefstal, schade door dieren, hagelschade) + RB+ behoud van BM na ongeval -> 820EUR
8 jaar rijbewijs.
Leave a comment:
-
Guest repliedMx5 nbfl 1.8 146pk
Ba+rb+bestuurder 272eu (4000km) bij corona direct
Of 220vast + 1.3/100km
(nooit ongevallen in fout, rijbewijs sinds 97)
Sent from my D5803 using Tapatalk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenZie mijn bericht een paar posts terug, ik betaal voor dezelfde Astra ongeveer €800
Dik 200eu en wie weet hoeveel voor de D22 is een ritje naar Roeselare waard, mijn gedacht
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door jacothom Bekijk BerichtenNope enkel BA+RB... Beide bij DVV. Daar ik daar met de 4x4 al verzekerd was had ik gehoopt dat ze toch een zekere toegeving zouden doen, niet dus.
Ik had toen niet echt de luxe om weken alle verzekeringen af te wegen en te onderhandelen, het moest wat vooruit gaan.
Nu dat ik bijna terug voor de 4x4 moet betalen kan ik dat wel daar ik de astra gebruik voor het werk en ik zonder problemen de D22 even in de garage kan laten staan.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenTommie1
Moet nu net lukken dat mijn autoverzekering steeg tov vorig jaar (alleen gaan wonen, auto volledig op mijn naam, ...).
Momenteel sinds alleen wonen betaal ik als volgt:
Motorfiets: 392 euro (98 Kw), goeie 2 jaar motorrijbewijs
Auto: 535 als ik me niet vergis (75 KW), goeie 7 jaar autorijbewijs.
RB: 100 euro
Ik ben reeds sinds mijn 17 jaar verzekerd als sporadisch bestuurder.
Heb nu nieuwe offerte binnen, ben nu ah kijken om huidige verzekering op te zeggen:
Moto: 202 euro
Auto: 370 euro
hopelijk ben je hiermee wat geholpen.
Ik ben 24
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten1020 voor 110pk, das toch met een mini omnium dan ofzo? Enkel BA is dat wel veel geld anders.
Ik had toen niet echt de luxe om weken alle verzekeringen af te wegen en te onderhandelen, het moest wat vooruit gaan.
Nu dat ik bijna terug voor de 4x4 moet betalen kan ik dat wel daar ik de astra gebruik voor het werk en ik zonder problemen de D22 even in de garage kan laten staan.
Leave a comment:
-
1020 voor 110pk, das toch met een mini omnium dan ofzo? Enkel BA is dat wel veel geld anders.
Leave a comment:
-
ik betaal:
1300eu voor de D22, 133pk
1020eu voor de astra sports tourer, 110pk.
net geen 22 jaar, 3,5 jaar mijn rijbewijs.
Eind oktober zou ik terug de rekening voor de D22 moeten krijgen.
Aangezien deze een hobbywagen is ga ik deze voor het strikte minimum laten verzekeren.
Moest dit toch tegenslaan zal deze tijdelijk uitgeschreven worden.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk ga dan eens een concrete vraag stellen.
Mijn zoon zoekt een tweedehandse Skoda Octavia, Seat Leon of VW Golf met 105 pk of 77 kW.
Hij is 23 jaar, en rijdt al 4 jaar schadevrij (staat als medebestuurder op onze auto).
Is er hier een -26jarige (of iemand met een zoon/dochter van die leeftijd) die met een vergelijkbare auto rijdt?
Wat betaal je voor BA + RB?
Moet nu net lukken dat mijn autoverzekering steeg tov vorig jaar (alleen gaan wonen, auto volledig op mijn naam, ...).
Momenteel sinds alleen wonen betaal ik als volgt:
Motorfiets: 392 euro (98 Kw), goeie 2 jaar motorrijbewijs
Auto: 535 als ik me niet vergis (75 KW), goeie 7 jaar autorijbewijs.
Ik ben reeds sinds mijn 17 jaar verzekerd als sporadisch bestuurder.
Heb nu nieuwe offerte binnen, ben nu ah kijken om huidige verzekering op te zeggen:
Moto: 202 euro
Auto: 370 euro
hopelijk ben je hiermee wat geholpen.
Ik ben 24
Leave a comment:
-
Ik ga dan eens een concrete vraag stellen.
Mijn zoon zoekt een tweedehandse Skoda Octavia, Seat Leon of VW Golf met 105 pk of 77 kW.
Hij is 23 jaar, en rijdt al 4 jaar schadevrij (staat als medebestuurder op onze auto).
Is er hier een -26jarige (of iemand met een zoon/dochter van die leeftijd) die met een vergelijkbare auto rijdt?
Wat betaal je voor BA + RB?
Leave a comment:
-
M'n zoon kon op z'n 19de zonder probleem 110kw (150pk) verzekeren, heeft wel een prijs natuurlijk.
Leave a comment:
Leave a comment: