Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
    36maand geen waardeverlies is wel interessant. Ik zat laatste keer bij KBC, daar was het 24maanden en bij al de rest dat ik keek was het steeds minder. Was zelfs voor 110% gedekt + biv dacht ik. Anyway, ik moet ook nog eens rondkijken, zit momenteel bij Axa, maar met nieuwe die er nog bij komt in februari kan het eens lonen om rond te luisteren, zeker met het salon zijn ze altijd happig.
    Ook altijd bij KBC geweest.. Ik betaal 1560, heb een joker, full omnium, BA en rechtsbijstand. Catalogusprijs 49k, wel franchise van 1250 Euro

Leave a comment:

• Kartfreak
    replied
    Dat vond ik ook. Standaard was het ook 24 maanden bij Baloise, maar voor ongeveer €10/jaar extra werd het uitgebreid tot 36 maanden. Amper een meerprijs dus, daarom ook niet getwijfeld.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
    Voor de Peugeot Partner betalen we €649 (BA + full omnium + uitgebreide rechtsbijstand) bij Baloise. 36 maanden geen waardeverlies en een franchise van €500 die onder bepaalde voorwaarden nog kan wegvallen. BM is -2. Zeer schappelijk vind ik!
    36maand geen waardeverlies is wel interessant. Ik zat laatste keer bij KBC, daar was het 24maanden en bij al de rest dat ik keek was het steeds minder. Was zelfs voor 110% gedekt + biv dacht ik. Anyway, ik moet ook nog eens rondkijken, zit momenteel bij Axa, maar met nieuwe die er nog bij komt in februari kan het eens lonen om rond te luisteren, zeker met het salon zijn ze altijd happig.

Leave a comment:

• Kartfreak
    replied
    Voor de Peugeot Partner betalen we €649 (BA + full omnium + uitgebreide rechtsbijstand) bij Baloise. 36 maanden geen waardeverlies en een franchise van €500 die onder bepaalde voorwaarden nog kan wegvallen. BM is -2. Zeer schappelijk vind ik!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Toevallig vorige week gehoord dat ING momenteel vrij scherpe prijzen hanteert, aangezien ik sowieso door al zit met de lening voor mijn huis eens gekeken.
    Toch wel een serieus verschil, hoor.
    Voor een Octavia 1.9 TDi van 2007 (BA + rechtsbijstand) betaal ik momenteel bij Optimco € 670/jaar.
    Een offerte aangevraagd bij ING, daar kunnen ze hetzelfde voor € 455/jaar.
    Dan maar direct de overstap aangevraagd, je moet blijkbaar wel wachten tot je contract bij je huidige maatschappij afloopt, dus de overstap zal maar voor mei volgend jaar zijn...

Leave a comment:

• Nicooo
    replied
    BMW 320D 163PK 2013 F31 - BA: 800 + Volledige omnium +-2000, bonus malus 5 denk ik, 9 jaar mijn rijbewijs. Woon wel in centrum brussel, auto slaapt op straat, zelfstandige.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ford Focus ST 250pk

Volledige omnium alles inbegrepen op cataloguswaarde(+-38k) en afschrijving na 6 maand kost mij €2067 jaarlijks

BM4

Leave a comment:

• kefkie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Audi A4 2.0tdi 143pk -> Mini omnium (glasbreuk, brand, diefstal, schade door dieren, hagelschade) + RB+ behoud van BM na ongeval -> 820EUR
    8 jaar rijbewijs.
    Valt goed mee.

Heb het eens gevraagd aan mijn makelaar voor een Q7. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Audi A4 2.0tdi 143pk -> Mini omnium (glasbreuk, brand, diefstal, schade door dieren, hagelschade) + RB+ behoud van BM na ongeval -> 820EUR
    8 jaar rijbewijs.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Mx5 nbfl 1.8 146pk
    Ba+rb+bestuurder 272eu (4000km) bij corona direct

Of 220vast + 1.3/100km
    (nooit ongevallen in fout, rijbewijs sinds 97)

Sent from my D5803 using Tapatalk

Leave a comment:

• jacothom
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
    Zie mijn bericht een paar posts terug, ik betaal voor dezelfde Astra ongeveer €800
    Eens een berichtje sturen naar de firma Nuytten!
    Dik 200eu en wie weet hoeveel voor de D22 is een ritje naar Roeselare waard, mijn gedacht

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door jacothom Bekijk Berichten
    Nope enkel BA+RB... Beide bij DVV. Daar ik daar met de 4x4 al verzekerd was had ik gehoopt dat ze toch een zekere toegeving zouden doen, niet dus.
    Ik had toen niet echt de luxe om weken alle verzekeringen af te wegen en te onderhandelen, het moest wat vooruit gaan.
    Nu dat ik bijna terug voor de 4x4 moet betalen kan ik dat wel daar ik de astra gebruik voor het werk en ik zonder problemen de D22 even in de garage kan laten staan.
    Zie mijn bericht een paar posts terug, ik betaal voor dezelfde Astra ongeveer €800

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
    Tommie1

Moet nu net lukken dat mijn autoverzekering steeg tov vorig jaar (alleen gaan wonen, auto volledig op mijn naam, ...).

Momenteel sinds alleen wonen betaal ik als volgt:
    Motorfiets: 392 euro (98 Kw), goeie 2 jaar motorrijbewijs
    Auto: 535 als ik me niet vergis (75 KW), goeie 7 jaar autorijbewijs.
    RB: 100 euro

Ik ben reeds sinds mijn 17 jaar verzekerd als sporadisch bestuurder.

Heb nu nieuwe offerte binnen, ben nu ah kijken om huidige verzekering op te zeggen:
    Moto: 202 euro
    Auto: 370 euro

hopelijk ben je hiermee wat geholpen.
    Ik ben 24
    Offerte van wie?
    Last edited by ; 26/08/2015, 21:13.

Leave a comment:

• jacothom
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
    1020 voor 110pk, das toch met een mini omnium dan ofzo? Enkel BA is dat wel veel geld anders.
    Nope enkel BA+RB... Beide bij DVV. Daar ik daar met de 4x4 al verzekerd was had ik gehoopt dat ze toch een zekere toegeving zouden doen, niet dus.
    Ik had toen niet echt de luxe om weken alle verzekeringen af te wegen en te onderhandelen, het moest wat vooruit gaan.
    Nu dat ik bijna terug voor de 4x4 moet betalen kan ik dat wel daar ik de astra gebruik voor het werk en ik zonder problemen de D22 even in de garage kan laten staan.

Leave a comment:

• Zwensie
    replied
    Alfa 690€ beperkte omnium icl hagelschade
    BMW 201€ oldtimer met woon-werk incl

7j ervaring en nu 25
    Last edited by Zwensie; 30/08/2015, 17:36.

Leave a comment:

• IbifaHo
    replied
    1020 voor 110pk, das toch met een mini omnium dan ofzo? Enkel BA is dat wel veel geld anders.

Leave a comment:

• jacothom
    replied
    ik betaal:
    1300eu voor de D22, 133pk
    1020eu voor de astra sports tourer, 110pk.

net geen 22 jaar, 3,5 jaar mijn rijbewijs.

Eind oktober zou ik terug de rekening voor de D22 moeten krijgen.
    Aangezien deze een hobbywagen is ga ik deze voor het strikte minimum laten verzekeren.
    Moest dit toch tegenslaan zal deze tijdelijk uitgeschreven worden.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    Ik ga dan eens een concrete vraag stellen.

Mijn zoon zoekt een tweedehandse Skoda Octavia, Seat Leon of VW Golf met 105 pk of 77 kW.
    Hij is 23 jaar, en rijdt al 4 jaar schadevrij (staat als medebestuurder op onze auto).

Is er hier een -26jarige (of iemand met een zoon/dochter van die leeftijd) die met een vergelijkbare auto rijdt?
    Wat betaal je voor BA + RB?
    Tommie1

Moet nu net lukken dat mijn autoverzekering steeg tov vorig jaar (alleen gaan wonen, auto volledig op mijn naam, ...).

Momenteel sinds alleen wonen betaal ik als volgt:
    Motorfiets: 392 euro (98 Kw), goeie 2 jaar motorrijbewijs
    Auto: 535 als ik me niet vergis (75 KW), goeie 7 jaar autorijbewijs.

Ik ben reeds sinds mijn 17 jaar verzekerd als sporadisch bestuurder.

Heb nu nieuwe offerte binnen, ben nu ah kijken om huidige verzekering op te zeggen:
    Moto: 202 euro
    Auto: 370 euro

hopelijk ben je hiermee wat geholpen.
    Ik ben 24

Leave a comment:

• Tommie1
    replied
    Ik ga dan eens een concrete vraag stellen.

Mijn zoon zoekt een tweedehandse Skoda Octavia, Seat Leon of VW Golf met 105 pk of 77 kW.
    Hij is 23 jaar, en rijdt al 4 jaar schadevrij (staat als medebestuurder op onze auto).

Is er hier een -26jarige (of iemand met een zoon/dochter van die leeftijd) die met een vergelijkbare auto rijdt?
    Wat betaal je voor BA + RB?

Leave a comment:

• Vtech™
    replied
    M'n zoon kon op z'n 19de zonder probleem 110kw (150pk) verzekeren, heeft wel een prijs natuurlijk.

Leave a comment:

Working...
X