Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest repliedEn dan zit je met zo'n hok achter weer één van die f*cking golfkarrekes....
-
Guest repliedNaar wat ik gehoord heb is dat een groep vrienden uit Knokke die allemaal dezelfde plaat aangevraagd hebbenOorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenEentje van dezelfde familie?

Leave a comment:
-
Guest repliedWss een autoliefhebber SEA-012 is een Bentley Azure 2006Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenEentje van dezelfde familie?

Leave a comment:
-
Guest repliedEentje van dezelfde familie?Oorspronkelijk geplaatst door Turbofles Bekijk Berichten
Gisteren gespot op de E17...
Leave a comment:
-
Guest repliedIs een Techart Magnum zoals die van hierboven in die schijtkleur.Oorspronkelijk geplaatst door RamesDacht die op autogespot ook al eens gezien te hebben.
Iemand een idee of die cayenne iets speciaal is, of gewoon wat paarse details?
Leave a comment:
-
Guest repliedFieuw...Knap! (foto & auto)Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Guest repliedmet trekhaak?Oorspronkelijk geplaatst door Turbofles Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Guest repliedLol, EU vs US spec?Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenKnappe S-klasse's

Leave a comment:
-
ier in Schoten bolt er ook zo ene rond maar dan in het grijs. die gast zei da hij die bumper zelf had ontworpen, pcies nie waar danOorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
Kijk wie ik in Leuven tegengekomen was. Het bastaardkind van een Porsche en een getunede Seat Ibiza.
Leave a comment:
-
Guest repliedOp de Legend Boucles de Spa stond daar ook opeens 'n R8 in de sneeuw geparkeerd.Oorspronkelijk geplaatst door RamesLet op de parkeerkaart

Leave a comment:
-
Guest repliedschwule PorscheOorspronkelijk geplaatst door Rames

Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door RamesLet op de parkeerkaart

Leave a comment:
-
Guest replieddie m6
Leave a comment:
-
S8 met RS6 velgen. Had hem al eens een paar maand geleden zien staan met originele velgen. Misschien zijn dit zijn wintervelgen.

M6 passeerde ondertussen. Jammergenoeg waren mijn batterijen net bij de S8 op. Vlug mijn batterij er eens in en uit gehaald om toch nog 2 platen te schieten.
Leave a comment:
-
Dan toch van die chocolade die half gesmolten is en al lichtjes begint te schimmelen. Mensen, wat een gedrochtOorspronkelijk geplaatst door sarnath Bekijk Berichtenhet eerste wat in mij opkwam was chocolade
.
Leave a comment:

Leave a comment: