Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Volgens mij is dat een oude Cadillac (genre Seville / STS)
Vroeger hadden ze daar ook een 550 Maranello, maar 't is al lang geleden dat ik daar nog gepasseerd ben. F40fan kent die mensen, misschien weet hij hier meer van.
die Cadillac heeft hij al een hele tijd niet meer, heeft ie verkocht voor de Quattroporte
en deze in Kortrijk ..
onder het zeil stond een witte op het 1ste gezicht sportauto maar ik kon jammer genoeg geen duidelijkere foto nemen want de eigenaar kwam buiten toen ik deze foto nam en legde het zeil op de auto .
lang geleden dat ie z'n Testarossa nog eens buitenhaalde
onder 't doek staat een witte Corvette btw
Is vriendelijke gast hoor, als je 't vraagt had je wel wa foto's mogen maken.
en deze in Kortrijk ..
onder het zeil stond een witte op het 1ste gezicht sportauto maar ik kon jammer genoeg geen duidelijkere foto nemen want de eigenaar kwam buiten toen ik deze foto nam en legde het zeil op de auto .
Volgens mij is dat een oude Cadillac (genre Seville / STS)
Vroeger hadden ze daar ook een 550 Maranello, maar 't is al lang geleden dat ik daar nog gepasseerd ben. F40fan kent die mensen, misschien weet hij hier meer van.
en deze in Kortrijk ..
Volgens mij dezelfde als die van denniske bij het atomium
Leave a comment:
Guest replied
en deze in Kortrijk ..
Leave a comment:
Guest replied
Ik denk dat ik deze overlaatst ook in Gent gezien heb.
Idd erg knap hé, echt wel geslaagd het nieuwe model.
Leave a comment: