Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes Claes Tienen mijn nachtmerrie voor de volgende 5 jaar ?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jocar
    replied

Ik betaal uiteraard ook graag voor mijn bestelde abo's maar niet voor iets wat ik niet gevraagd heb, zelfs niet 1 euro. Principe! Ieder zijn ding zeker.
    Ik heb trouwens nog 300 euro te goed van die oplichters

Leave a comment:

• timothy
    replied
    Dat ze het verzwijgen is niet netjes uiteraard, maar dat je moet betalen voor een bepaalde dienst... ik zie er niet echt een probleem in. Doe ik ook voor m’n Coyote, Netflix, Spotify,...

Als die opties zo leuk zijn (geen idee wat ze allemaal inhouden), dan zou ik echt niet inzitten met 16,66 per maand...

Leave a comment:

• Jocar
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Vermits hier al een topic over bestaat zal ik mijn nare ervaring bij deze garage ook maar eens opschrijven, was wel filiaal Sint-Truiden maar dat maakt niet veel uit veronderstel ik.

Na groep Jam de 2de dealer waar ik als privé eigenaar nooit nog een auto van mijn lievelingsmerk zal kopen. De meeste MB dealers zijn enkel nog geïnteresseerd in leaserijders die weinig of geen vragen stellen.

Nieuwe A-klasse in gebruik genomen in augustus in belabberde omstandigheden. Een uur voor aflevering werd mijn auto beschadigd door het verwijderen van hun reclame sticker op de bumper terwijl ik uitdrukkelijk al van bij bestelling en later zeker nog 5X gevraagd had om er geen sticker op te plakken. Gevolg, bumper moest al gespoten worden voor ik de auto in bezit had. Dit is voor mij geen nieuwe auto meer!!

Zelf moeten vragen achter mijn factuur en andere ontbrekende documenten.

Onvoldoende of geen kennis van het Mbux systeem, heb het zelf allemaal mogen uitzoeken.

Bij bestelling in mei werd mij ook niet gezegd dat de essentiële zaken op de Mercedes Me app betalend geworden zijn en dat er na 3 jaar ook voor andere belangrijke dingen (Linguatronic, Live Traffic, kaartupdates enz) een abo zal moeten betaald worden.

Ik heb ook nog altijd recht op 300€ cashback van hun Finance afdeling omdat ik de MB-AXA verzekering en het DSI systeem genomen heb. Zou eind augustus betaald worden en het jaar is om. Moet zelf overal achter vragen om dan met veel moeite iets te weten te komen. Klantvriendelijkheid is anders!

Deze nare ervaring is voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Enig lichtpuntje misschien is dat verkoper Randy echt wel zijn best gedaan heeft om mij bij te staan maar bij zoveel incompetentie is iedereen machteloos.

Om hierop terug te komen.

Ik lees nu in de reviews van de 'Mercedes me' app dat eindelijk meer en meer gebruikers en eigenaars beginnen te snappen dat ze allemaal gaan mogen dokken binnenkort. Velen weten dat nog niet maar gaan het vlug genoeg merken

Dit is je reinste oplichting. Ze laten onwetende klanten dure opties bestellen en vertellen er niet bij dat er na 3 jaar moet betaald worden om ze verder te gebruiken. En nog niet een beetje, als ik even mijn rekening maak om hetzelfde als nu te blijven gebruiken ben ik vanaf dan 200€ per jaar kwijt. Ik ben dat echt niet van plan, tijd brengt raad hoop ik

Als je niet betaalt kan je enkel nog van de basisdienst gebruik maken en zit je daar met al die leuke opties. Ook moet er nu trouwens voor het uitgebreid gebruik van de app betaald worden, tot voor kort was dat gratis en natuurlijk moet je dat eerst zelf merken want bij de dealer verzwijgen ze zoiets allemaal

Als gebruiker van het slecht werkend DSI systeem krijg je zelfs geen antwoord op een mail over een storing en eventuele oplossing hiervoor in het systeem.

Dit is het bewuste e-mailadres zoals vermeld in de app. mercedes@driver-score-insurance.be

Bij MB Connect wordt er wel geantwoord maar ze kunnen ook geen pasklare oplossingen aanbieden, ze verwijzen mij op hun beurt naar hogervermeld e-mailadres

En van de 300 € cashback zal ik maar helemaal zwijgen veronderstel ik want het lijkt of die promotie nooit bestaan heeft. Da's ook een manier om te verkopen natuurlijk

Schandalig is nog zacht uitgedrukt! Men zegge het voort...

Leave a comment:

• benzfreak
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
    En toch is volgens mij de beste MB-garage in Antwerpen-c gevestigd. Een bepaald forumlid gaat dat hier zeker kunnen beamen...
    Dus Tienen heeft er zeker een zware concurrent bij...rolling eyes:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik dacht ' reageer niet want hij is u aan het zoeken '.

Maar nu doe ik het toch...

Leave a comment:

• Jocar
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Bœlle Bekijk Berichten
    Bij delorge is de keuze groot: audi, vw, skoda, seat, bmw, mini, jaguar, landrover
    dan vergeet ik er mischien nog?

kans is heel groot dat mercedes claes ook overgekocht zal worden door hun.

Effe gegoogeld! Wist ik zelf niet dat die groep zo groot geworden was. Zelfs BMW nu, dan moet MB ook kunnen uiteraard. Hopelijk worden de paleizen niet nog groter en verbetert de service voor privé mensen dan

Leave a comment:

• Bœlle
    replied
    Bij delorge is de keuze groot: audi, vw, skoda, seat, bmw, mini, jaguar, landrover
    dan vergeet ik er mischien nog?

kans is heel groot dat mercedes claes ook overgekocht zal worden door hun.

Leave a comment:

• Jocar
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Bœlle Bekijk Berichten
    Tegen dat gij uw volgende koopt is Mercedes Claes opgekocht door Delorge...
    Hahaha, wie weet? Of ik koop ineens een Audi of VW, slechter dan dit kan het daar niet zijn

Leave a comment:

• Bœlle
    replied
    Tegen dat gij uw volgende koopt is Mercedes Claes opgekocht door Delorge...

Leave a comment:

• Jocar
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ga voor uwe volgende in Diest
    Dat heeft nog effe tijd, mijn buik er van vol voorlopig

Maar die mogelijkheid zit er in, ook van onafhankelijke Wouters - Zonhoven en Ramakers - Maasmechelen hoor ik nu veel goeds, of in Duitsland. In België zal het in ieder geval een kleine dealer zijn, geen paleis vol nitwits meer

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Dat denk ik toch anders ook wel en al zeker bij zo'n 'super premijoem' dealer

Bij mijn vorige dealer hier in Hasselt kregen ze zelfs na 3 pogingen mijn banden niet uitgebalanceerd. Ben dan van miserie naar een bandenboer gereden die vaststelde dat geen enkele van de 4 juist stond. Probleem was dadelijk opgelost, helaas wel op mijn eigen kosten terwijl het al bij hun betaald was. Tja, wat moet je daar nog van zeggen? Ze lachen je gewoon vierkant uit
    Ga voor uwe volgende in Diest

Moest ik budget hebben de volgende keer voor een GLC of GLB, dan ga ik ofwel in Diest, ofwel bij GMS.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Garages en garagisten gaat altijd iets raars blijven. Garagisten zijn altijd bestempeld geweest als gangsters en zeer zelden eerlijk. Hebben ze dan ook voor een groot stuk aan hen te danken.

Ik heb dus al heel wat garages gezien daar ik al jaar rij en het langste 4 jaar met een auto gereden heb. En dat was dan nog mijn eigen wagen. Nen Astra . De Tiguan gaat de 2de worden waarmee ik 4 jaar ga gedaan hebben.

Maar om even terug te komen op de arrogantie ivm de leasebakken door de garages, zie ik niet in waarom ze dat zouden doen? Het is voor hen toch voornaam dat ge achteraf terug komt? Als ik tegenslag heb in een garage, ga ik de volgende keer naar een ander merk of garage. Wij mogen zelfs onze garage kiezen.

We zaten voorheen bij een kleine Citroëngarage en zeer tevreden van. Stonden dag en nacht klaar. Maar het viel niemand op dat onze camionetten er vrij veel stonden. Toen kreeg ik de DS5 en ze zeiden dat er AdBlue in moest en die tank na 17000km leeg is, maar dat zij het bij elk onderhoud op 15000km bijvulden ging er een alarmpje af omdat deze om de 30000km binnen moest en hij er zelfs over discussieerde .
    Daarna had ik dus ook enorm veel miserie met de DS5. Enerzijds maandagmorgenmodel, andezijds onkunde van de garage ivm infotainmentsysteem. DS5 is sowizo een miseriebak en mijne collega staat er nog maandelijks mee in de garage (wel andere en betere garage, maar er scheelt telkens iets anders mee).

Dan was de baas eens alle facturen beginnen optellen, en dat was voor een jaar enorm hoog en zijn ze dat gaan opvolgen. Toen was er 1 camionet die continu in panne viel en uiteindelijk naar een andere garage gegaan en bleek dat ze het moedwillig slecht repareerden. Is ook een advocaat op gezet toen. En dus weg bij de garage.
    Sowizo,stappen ze bij ons af bij Citroën wegens teveel miserie ineens. Thans vroeger weinig problemen mee, maar sinds een jaar veel miserie.

Ik had dan altijd schrik voor een grote garage. Voor de Tiguan had ik wel ervaringen opgezocht en vond veel positieve commentaar over VW Haesen in Herk-de-Stad. Hoort bij Group Delorge. En in het begin heel veel schrik wegens grote garge/group, maar ben er het meest tevreden over van alle garages waar ik ooit geweest ben. Nooit discussie, altijd vriendelijk geholpen, kennis van zaken. Ge moogt er binnen rijden wanneer ge maar wilt als ge een akkefietje aan de hand hebt of in het begin nog wat extra uitleg. Heb een paar keer probleempje gehad: schakelcomputer kapot, rammelend pano dak en sensor in pook kapot. Enkel voor rammelend pano dak 3 x binnen geweest en mooi de uitleg gekregen dat ze van VW een checklist moeten afwerken en de derde keer was het opgelost. Ook steeds gratis een vervangwagen gehad.

Dus wat mij bedtreft een top garage.

Maar om het verhaal kort te maken
    Mijn ervaring met een grote garage, met ook heel wat leasebakken, is positiever dan de kleine in het boerengat. Mijn indruk is omdat die kleine in dat boerengat met zijn eigen tijd en geld moet werken en in de grote garage gewoon de rekening op het eind van het jaat moet kloppen en ze dat aan de groep moeten verantwoorden. Dus alles wat die mannen extra doen, komt biet uit hun persoonlijke portemonnee.

Leave a comment:

• Jocar
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Niemand is perfect, maar voor zon eenvoudige ingreep mag je toch wel perfectie verwachten. Een stickertje verwijderen, komaan zeg, dat vind ik toch ook. How hard can it be. Zelfs ik kan het, met 0 technische opleiding
    Dat denk ik toch anders ook wel en al zeker bij zo'n 'super premijoem' dealer

Bij mijn vorige dealer hier in Hasselt kregen ze zelfs na 3 pogingen mijn banden niet uitgebalanceerd. Ben dan van miserie naar een bandenboer gereden die vaststelde dat geen enkele van de 4 juist stond. Probleem was dadelijk opgelost, helaas wel op mijn eigen kosten terwijl het al bij hun betaald was. Tja, wat moet je daar nog van zeggen? Ze lachen je gewoon vierkant uit

Leave a comment:

• order66
    replied

Uiteraard gaat dat niet! Alleen had ik ze achteraf bekeken wat meer met hun voeten moeten spelen want ik ik kreeg en krijg nog steeds over niks info

Ik beoordeel mensen vooral voor hun eerlijkheid en dat is daar ver te zoeken. Deze totaal overbodige fout vergeef ik hun sowieso niet.
    Neimand is perfect, maar voor zon eenvoudige ingreep mag je toch wel perfectie verwachten. Een stickertje verwijderen, komaan zeg, dat vind ik toch ook. How hard can it be. Zelfs ik kan het, met 0 technische opleiding

Leave a comment:

• A160
    replied
    Zo is dat. Hebben die de sticker verwijderd met een schroevendraaier ofzo?
    Hopelijk heb je ook een compensatie gekregen. Indien niet, zou ik er sowieso naar gevraagd hebben.
    Met een Dremel’ke

Leave a comment:

• timothy
    replied

Uiteraard gaat dat niet! Alleen had ik ze achteraf bekeken wat meer met hun voeten moeten spelen want ik ik kreeg en krijg nog steeds over niks info

Ik beoordeel mensen vooral voor hun eerlijkheid en dat is daar ver te zoeken. Deze totaal overbodige fout vergeef ik hun sowieso niet.
    Perfectie mag je niet verwachten van mensen want we zijn niet perfect, eerlijkheid mag je wel ten alle tijde eisen uiteraard. Zou ik ook niet mee kunnen lachen moest het anders zijn.

Leave a comment:

• Jocar
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
    En toch is volgens mij de beste MB-garage in Antwerpen-c gevestigd. Een bepaald forumlid gaat dat hier zeker kunnen beamen...
    In mijn geval is het eigenlijk Sint-Truiden maar het gaat over dezelfde dealer, ik heb gewoon het bestaand topic aangevuld.

Een goeie kennis van mij heeft in Antwerpen een AMG GT gekocht, weet wel niet bij welke dealer. Hadden ze 'm in de verkeerde kleur besteld. Hij heeft het zelf mogen oplossen bij AMG in Duitsland. Ik hoor tegenwoordig over MB dealers verhalen waarvan je denkt dat zoiets onmogelijk is

Leave a comment:

• Jocar
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Een nieuwe eisen voor zo’n kleine schade vind ik nu ook wat ver gaan...

Waar mensen betrokken zijn, gaan dingen soms fout. Ik beoordeel mensen op hoe ze een fout rechtzetten, niet op fout die ze maken.

Mijn eerlijke mening

Leave a comment:

• timothy
    replied

Tja, dat had er nog aan gemankeerd dat je het nog zou zien. Op het eerste zicht lijkt het ok hoewel ik er nu steeds op zit te letten

Ik heb nog nooit zo'n toestel gezien waar je dat kunt mee verwijderen, ze vertellen wat ze willen uiteraard want ik heb het niet gezien, enkel de schade nadien. Dacht ook dat ze een plamuurmes gebruikt hadden

Toen ze zagen dat ik bijna ging ontploffen hebben ze mij een bon gegeven van 250 € om dingen uit hun veel te dure catalogus te kopen. Zo kreeg ik dus een klakske, een t-shirt en een jasje met een veel te grote ster. Ik heb ze vorige week aan de 16 jarige zoon van de buren gegeven voor zijn nieuwjaar, die mag ze nu dragen op zijn brommerke

Achja, dat was nog zoiets. Ik had totaal voor 257 € gekozen, dus bij afhaling van de accessoires had ik 7 € cash bijgelegd. Een week later een rekening van 7 € in mijn bus voor iets wat ik al betaald had. Ik hoop dat die leasemaatschappijen bij die stealers hun rekeningen goed nakijken

Zoals je in mijn eerste verslag kon lezen liep er nog vanalles verkeerd en heb ik ook nog recht op 300 € cashback waar super geheimzinnig rond gedaan wordt. Benieuwd?

Ik had eigenlijk de auto moeten laten staan, niet betalen en zeggen bestel maar een andere. Helaas was de plaat en verzekering al op mijn naam ingeschreven en moest ik waarschijnlijk een half jaar wachten op een nieuwe. Ook moest ik een week later naar Polen vertrekken en al die rompslomp...
    Een nieuwe eisen voor zo’n kleine schade vind ik nu ook wat ver gaan...

Waar mensen betrokken zijn, gaan dingen soms fout. Ik beoordeel mensen op hoe ze een fout rechtzetten, niet op fout die ze maken.

Mijn eerlijke mening

Leave a comment:

• Metaxa
    replied

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Leave a comment:

• Jocar
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Ik neem aan dat ze het toch tenminste vakkundig hersteld hebben?

En je hebt gelijk, welk supermodern toestel heb je nodig om een sticker te verwijderen... heb er zelf al gedaan zonder enige schade gewoon met een haardroger. Zachtjesaan opwarmen, af en toe eens voelen of het al wat losser zit. Als ware het een vrouw

Zo is dat. Hebben die de sticker verwijderd met een schroevendraaier ofzo?
    Hopelijk heb je ook een compensatie gekregen. Indien niet, zou ik er sowieso naar gevraagd hebben.
    Tja, dat had er nog aan gemankeerd dat je het nog zou zien. Op het eerste zicht lijkt het ok hoewel ik er nu steeds op zit te letten

Ik heb nog nooit zo'n toestel gezien waar je dat kunt mee verwijderen, ze vertellen wat ze willen uiteraard want ik heb het niet gezien, enkel de schade nadien. Dacht ook dat ze een plamuurmes gebruikt hadden

Toen ze zagen dat ik bijna ging ontploffen hebben ze mij een bon gegeven van 250 € om dingen uit hun veel te dure catalogus te kopen. Zo kreeg ik dus een klakske, een t-shirt en een jasje met een veel te grote ster. Ik heb ze vorige week aan de 16 jarige zoon van de buren gegeven voor zijn nieuwjaar, die mag ze nu dragen op zijn brommerke

Achja, dat was nog zoiets. Ik had totaal voor 257 € gekozen, dus bij afhaling van de accessoires had ik 7 € cash bijgelegd. Een week later een rekening van 7 € in mijn bus voor iets wat ik al betaald had. Ik hoop dat die leasemaatschappijen bij die stealers hun rekeningen goed nakijken

Zoals je in mijn eerste verslag kon lezen liep er nog vanalles verkeerd en heb ik ook nog recht op 300 € cashback waar super geheimzinnig rond gedaan wordt. Benieuwd?

Ik had eigenlijk de auto moeten laten staan, niet betalen en zeggen bestel maar een andere. Helaas was de plaat en verzekering al op mijn naam ingeschreven en moest ik waarschijnlijk een half jaar wachten op een nieuwe. Ook moest ik een week later naar Polen vertrekken en al die rompslomp...

Leave a comment:

Working...
X