Naar een auto gaan zien in t buitenland is nu waarschijnlijk een 'niet-essentiële reis'?
Ik heb zo de indruk dat 2de handsprijzen aan het stijgen zijn ipv dalen, lijkt me bizar toch in coronatijden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nog eens een V8 diesel (nu het nog kan)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk BerichtenPick-ups voor privégebruik verliezen fiscaal voordeel
https://www.tijd.be/politiek-economi.../10256593.html
Als je hem binnen 5 jaar wil terug verkopen heb je mogelijks een probleem.
Geen kat die 10 k inschrijving wil betalen op zo een wagen.
Heb dit nagevraagd bij kabinet van Diependaele
is bovendien niet retro-actief, eens ingeschreven als LV blijft LV
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
maakt niet veel uit denk ik, zolang je maar voor de keuring het doet.
ombouwer moet naar de keuring dacht ik vooraleer je een nieuw coc krijgt?
Leave a comment:
-
Pick-ups voor privégebruik verliezen fiscaal voordeel
https://www.tijd.be/politiek-economi.../10256593.html
Als je hem binnen 5 jaar wil terug verkopen heb je mogelijks een probleem.
Geen kat die 10 k inschrijving wil betalen op zo een wagen.Last edited by carman; 25/02/2021, 16:00.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
Ja buiten budget, dat dacht ik ook, die pick-ups zijn best wel duur in feite.
Iemand een idee of je voor of na de ombouw naar de douane moet? In principe moet dat direct maar ik wil het risico op volle pot BIV niet lopen
Leave a comment:
-
Een Nissan Titan mogen ze hier altijd afzetten hoor. Of een Nissan Armada. Of zelfs een VW Atlas.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
F250 is een 6.7 diesel.
Jaren geleden op een AF meeting met die van Dutry meegereden, ik was daar toch van onder de indruk qua prestaties. Imago is natuurlijk iets anders.
Vallen ook uit wegens boven uw budget.
Iemand een idee of je voor of na de ombouw naar de douane moet? In principe moet dat direct maar ik wil het risico op volle pot BIV niet lopen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenEigenlijk niet echt fan van pick-ups eerlijk gezegd... Je bedoelt toch een Ram, F150 en dergelijke? Gaat hier thuis niet goed vallen vrees ik (fout imago...). Zijn meestal ook LPG dacht ik?
Jaren geleden op een AF meeting met die van Dutry meegereden, ik was daar toch van onder de indruk qua prestaties. Imago is natuurlijk iets anders.
Vallen ook uit wegens boven uw budget.
Leave a comment:
-
Eigenlijk niet echt fan van pick-ups eerlijk gezegd... Je bedoelt toch een Ram, F150 en dergelijke? Gaat hier thuis niet goed vallen vrees ik (fout imago...). Zijn meestal ook LPG dacht ik?
Leave a comment:
-
Kun je een import ook op lichte vracht zetten?
Dan voor douane en keuring naar de ombouwer want als ik die eerst inschrijf en pas daarna ombouw heb ik volle pot BIV aan mijn been vermoed ik?
Leave a comment:
-
Zal waarschijnlijk import worden want in België is de spoeling enorm dun
Leave a comment:
-
Leuk een V8 diesel, lang zal het idd. niet meer duren...
Ik zie in feite maar 3 mogelijkheden in euro5 en dat zijn de 4.1 van VAG in de Touareg, Q7 en Cayenne, de 4.5 Land Cruiser V8 en de 4.4 Range Rover V8
Die Land Cruiser en ook de Cayenne gaan niet in je budget passen, blijven over VW, Audi en RR.
Ik zou persoonlijk voor de Touareg kiezen (gaat ook tot 3500kg) , of eventueel de RR mits het een hele goede is. Die 4.4 kwam pas helemaal op het einde in de L322 en heeft ook de ZF8. De 3.6 V8 is een pak goedkoper maar euro4...
Leave a comment:
-
Nog eens een V8 diesel (nu het nog kan)
Ik sta voor een aantal jaar met verbouwingen en zou daarbij graag het nuttige aan het aangename koppelen.
Ben altijd liefhebber geweest van een V8 diesel en nu het nog kan en mag lijkt het nu of nooit om nog een jaar of 3 à 4 met zoiets rond te karren
Eisen zijn (naast uiteraard dus lichte vracht
-euro 5 (lez-proof tot 2025), dus in de praktijk van na 2010
-mag 3,5 ton trekken
-hoge km stand is geen bezwaar zolang de onderhoudshistoriek maar op orde is.
-budget is 20k met nog wat speling om deze helemaal in orde te zetten of 25k voor een pico bello exemplaar
Iemand die iets kan aanraden (of net afraden)?Labels: Geen
Leave a comment: