Oorspronkelijk geplaatst door Haddock
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nog eens een V8 diesel (nu het nog kan)
Collapse
X
-
Touareg V8 op het oog niet ver over de grens in Duitsland. Nu nog wachten op opheffen verbod om naar buitenland te gaan...tenzij ik dat kan verkopen als 'essentiële verplaatsing'? Is in elk geval geen reis want zou nog dezelfde dag terug zijn.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichtenis dat trouwens niet veranderd die lichte vracht voor particulieren ging toch niet meer gaan? Of is dat weer uitgesteld?
Leave a comment:
-
is dat trouwens niet veranderd die lichte vracht voor particulieren ging toch niet meer gaan? Of is dat weer uitgesteld?
Leave a comment:
-
Ja amai, mijn gedacht stond al meer op een Touareg, bedankt daarvoor
Harry's garage al gezien, is echt een zalige man om naar te luisteren
Leave a comment:
-
Nog eentje van vandaag
Zou je ook geen 11 jaar geven
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Leave a comment:
-
das een auto van vrienden of familie van de overburen staat er al sinds enige tijd toch regelmatig, ik heb geen idee van km-stand ofzo...was eigenlijk net 'betrapt' door de eigenaar toen ik de pic nam...heb dan maar gezegd dat ik het oprecht een knappe auto vond en gevraagd of het een goeie auto is om dat ik iemand 'ken' die er 1 zoekt
ik pm je ff
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenIk vind het eigenlijk zonde om zo'n Autobiography op LV te zetten, met een Sport of Disco direct maar bij een echte Range zou het toch wringen, is echt een klasse SUV. Al snap ik het wel natuurlijk met die absurd hoge taksen in Belgenland.
Ben nu nog aan het twijfelen want ik feite moet ik voor verbouwingen en om boot te trekken nooit in een LEZ komen. t is vooral naar herverkoop toe dat ik een euro5 zou verkiezen.
Denk toch dat ik eerst naar een Touareg zal kijken en pas als ik mijn goesting niet vind een RR. Toch wat schrik voor de facturen bij zo'n Range...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Zowat alle leveringen voor nieuwe auto's zijn vertraagd, dus iemand die nu dringend een auto nodig heeft moet op de 2dehands markt iets vinden.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenIk vind het eigenlijk zonde om zo'n Autobiography op LV te zetten, met een Sport of Disco direct maar bij een echte Range zou het toch wringen, is echt een klasse SUV. Al snap ik het wel natuurlijk met die absurd hoge taksen in Belgenland.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenNaar een auto gaan zien in t buitenland is nu waarschijnlijk een 'niet-essentiële reis'?
Ik heb zo de indruk dat 2de handsprijzen aan het stijgen zijn ipv dalen, lijkt me bizar toch in coronatijden
Leave a comment:
-
Touareg V8 TDI op 1 tank van Johannesburg naar Kaapstad, wel sterk
Auto Trader South Africa Used Cars Big V8 SUVs can be thirsty in and around town, but how does that change when you hit the open road? With South Africa smal...
Zo' n Touareg is volgens mij wel beter geschikt als werkpaard dan een luxe RR
Leave a comment:
-
Ik vind het eigenlijk zonde om zo'n Autobiography op LV te zetten, met een Sport of Disco direct maar bij een echte Range zou het toch wringen, is echt een klasse SUV. Al snap ik het wel natuurlijk met die absurd hoge taksen in Belgenland.
Leave a comment:
-
-
Da's ook toevallig, ik ben vorige week naar een Range TDV8 Autobiography gaan zien en die is letterlijk onder mijn neus verkocht. Eigen schuld want ik had geen afspraak gemaakt, stond maar 1 dag te koop en ik dacht 'zoiets gaat echt niet vlot verkopen' maar kijk eens aan, blijkbaar toch veel liefhebbers voor zoiets ondanks de slechte reputatie van oude RR
In Duitsland staan er verschillende te koop en in Nederland zijn ze zelfs nog goedkoper als je de BPM verrekent. Moet zeker lukken binnen je budget.
Touareg V8 zal je wel goedkoper vinden wegens veel meer aanbod en zal denk ik ook wel gunstiger zijn in onderhoud.
Leave a comment:
Leave a comment: