Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nog eens een V8 diesel (nu het nog kan)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Namaz
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
    Touareg V8 op het oog niet ver over de grens in Duitsland. Nu nog wachten op opheffen verbod om naar buitenland te gaan...tenzij ik dat kan verkopen als 'essentiële verplaatsing'? Is in elk geval geen reis want zou nog dezelfde dag terug zijn.
    Er zijn geen controles, er is te weinig mankracht omdat te doen.

Leave a comment:

• Bud Wijzer
    replied
    Grenscontroles zou ik me niet druk in maken. Onbestaande.

Leave a comment:

• Haddock
    replied
    Touareg V8 op het oog niet ver over de grens in Duitsland. Nu nog wachten op opheffen verbod om naar buitenland te gaan...tenzij ik dat kan verkopen als 'essentiële verplaatsing'? Is in elk geval geen reis want zou nog dezelfde dag terug zijn.

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
    is dat trouwens niet veranderd die lichte vracht voor particulieren ging toch niet meer gaan? Of is dat weer uitgesteld?
    Nog niks veranderd, plannen zijn er wel.

Leave a comment:

• konrad2
    replied
    is dat trouwens niet veranderd die lichte vracht voor particulieren ging toch niet meer gaan? Of is dat weer uitgesteld?

Leave a comment:

• Haddock
    replied
    Ja amai, mijn gedacht stond al meer op een Touareg, bedankt daarvoor

Harry's garage al gezien, is echt een zalige man om naar te luisteren

Leave a comment:

• bobo
    replied
    Nog eentje van vandaag

Zou je ook geen 11 jaar geven

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Leave a comment:

• bobo
    replied
    nog een toevallige pic met kerst 3 weken geleden

Leave a comment:

• bobo
    replied

zag je vast al, ook om te verlekkeren

Leave a comment:

• bobo
    replied
    das een auto van vrienden of familie van de overburen staat er al sinds enige tijd toch regelmatig, ik heb geen idee van km-stand ofzo...was eigenlijk net 'betrapt' door de eigenaar toen ik de pic nam...heb dan maar gezegd dat ik het oprecht een knappe auto vond en gevraagd of het een goeie auto is om dat ik iemand 'ken' die er 1 zoekt

ik pm je ff

Leave a comment:

• Haddock
    replied
    linkje bobo ?

vind niet direct terug op 2dehands of autoscout...

is recente nr. plaat nog, 7de hands?

Leave a comment:

• bobo
    replied
    4 sale 16k 2010

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Leave a comment:

• Haddock
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
    Ik vind het eigenlijk zonde om zo'n Autobiography op LV te zetten, met een Sport of Disco direct maar bij een echte Range zou het toch wringen, is echt een klasse SUV. Al snap ik het wel natuurlijk met die absurd hoge taksen in Belgenland.
    Eigenlijk wel ja, een Sport bestaat ook in 3.6 TDV8 maar enkel als euro4.
    Ben nu nog aan het twijfelen want ik feite moet ik voor verbouwingen en om boot te trekken nooit in een LEZ komen. t is vooral naar herverkoop toe dat ik een euro5 zou verkiezen.

Denk toch dat ik eerst naar een Touareg zal kijken en pas als ik mijn goesting niet vind een RR. Toch wat schrik voor de facturen bij zo'n Range...

Leave a comment:

• Haddock
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Zowat alle leveringen voor nieuwe auto's zijn vertraagd, dus iemand die nu dringend een auto nodig heeft moet op de 2dehands markt iets vinden.
    Zou inderdaad wel eens kunnen dat dit de reden is...

Leave a comment:

• Rueff
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
    Ik vind het eigenlijk zonde om zo'n Autobiography op LV te zetten, met een Sport of Disco direct maar bij een echte Range zou het toch wringen, is echt een klasse SUV. Al snap ik het wel natuurlijk met die absurd hoge taksen in Belgenland.
    Je hebt gelijk, rear seat entertainment, super mooie en comfortabele achterbank met verwarmbare en elektrisch verstelbare zetels, allemaal goodies die je moet opgeven in lichte vracht. Maar jaarlijks 3800€ VB wie zal dat eraan geven? Na 5 jaar heb je je auto 2 keer betaald....

Leave a comment:

• Tommie1
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
    Naar een auto gaan zien in t buitenland is nu waarschijnlijk een 'niet-essentiële reis'?
    Ik heb zo de indruk dat 2de handsprijzen aan het stijgen zijn ipv dalen, lijkt me bizar toch in coronatijden
    Zowat alle leveringen voor nieuwe auto's zijn vertraagd, dus iemand die nu dringend een auto nodig heeft moet op de 2dehands markt iets vinden.

Leave a comment:

• Rennfox
    replied
    Touareg V8 TDI op 1 tank van Johannesburg naar Kaapstad, wel sterk

Auto Trader South Africa Used Cars Big V8 SUVs can be thirsty in and around town, but how does that change when you hit the open road? With South Africa smal...

Zo' n Touareg is volgens mij wel beter geschikt als werkpaard dan een luxe RR

Leave a comment:

• Rennfox
    replied

Leave a comment:

• verbatim2
    replied

Deze kwam daarnet voorbij bij amerikaanse kennis. 18a20k tegen dat die op uw oprit staat en een 5.9 V8 zeker of is dit 6.7?
    Wel maar een Euro4 natuurlijk..

Leave a comment:

• Rueff
    replied
    Da's ook toevallig, ik ben vorige week naar een Range TDV8 Autobiography gaan zien en die is letterlijk onder mijn neus verkocht. Eigen schuld want ik had geen afspraak gemaakt, stond maar 1 dag te koop en ik dacht 'zoiets gaat echt niet vlot verkopen' maar kijk eens aan, blijkbaar toch veel liefhebbers voor zoiets ondanks de slechte reputatie van oude RR

In Duitsland staan er verschillende te koop en in Nederland zijn ze zelfs nog goedkoper als je de BPM verrekent. Moet zeker lukken binnen je budget.

Touareg V8 zal je wel goedkoper vinden wegens veel meer aanbod en zal denk ik ook wel gunstiger zijn in onderhoud.

Leave a comment:

Working...
X