Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke snelle auto voor ongeveer 10000€

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke snelle auto voor ongeveer 10000€

Hallo,
    ik ben van plan om binnenkort een 2dehands auto te kopen.
    Nu zou ik wel graag minstens 150 PK bij een kleine auto hebben of 170 PK bij een grote auto.
    De auto moet ook Betrouwbaar zijn en dus niet te getuned. Het grootste probleem is dat ik liever niet meer dan 10000,00€ wil uitgeven (max 12000).

Tot nu toe dacht ik aan:
    - Audi TT (vorige model)
    - Honda civic Type R (vorig model)
    - Audi S3 (vorig model, wel duur)

Iemand nog andere ideeën of is mijn budget gewoonweg te klein?

Reken bij een snelle wagen: grotere onderhoudskost, duurdere onderdelen, meer verbruik, taksen die zeker nimeer te verwaarlozen zijn, ...

Als je daarop voorbereid zijt zou ik er pas eentje kopen.

Grtz

Comment

uit duitsland een e36 m3 gaan halen?
      Of als die gebruiks kosten te groot zijn een e36 325i/328i uit duitsland halen?

Comment

demijne staat nog altijd te koop...
        indien inter:esse

Comment

op kapaza staat er voor 5000 euro een 5.7L 305pk camaro te koop van 93.

Comment

Type-R vorig model is een aanrader ja, kijk ook eens naar vorig model Clio RS.

Golf 4 GTI 150PK moet je ook wel voor 10k en minder kunnen vinden, gechipped heb je dan ook best een snelle kar en BIV van deze valt nog mee omdat ie niet over de 163PK gaat.

Vergeet idd bij dit soort wagens niet dat verbruik, verzekering (leeftijd) en tax (hoewel dit nog "kan" meevallen) een pak hoger zullen liggen dan een normale wagen. Zeker als je de wagen op je eigen naam gaat inschrijven (150+PK) mag je je aan een serieuse verzerkeringspremie verwachten

Is dit je eerste wagen ?

Comment

Peugeot 205 1.9 GTI, 120pk en plezier gegarandeerd!

Comment

E39 528i snel, soepel en nog een hoop geld over.
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_rutger Bekijk Berichten
                  Hallo,
                  ik ben van plan om binnenkort een 2dehands auto te kopen.
                  Nu zou ik wel graag minstens 150 PK bij een kleine auto hebben of 170 PK bij een grote auto.
                  En de verzekering op uw 21?

Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
                  Reken bij een snelle wagen: grotere onderhoudskost, duurdere onderdelen, meer verbruik, taksen die zeker nimeer te verwaarlozen zijn, ...

Als je daarop voorbereid zijt zou ik er pas eentje kopen.

Grtz
                  Uw opel speedster zou maar hetzelfde in onderhoud mogen kosten als een opel astra (werd mij ooit wijsgemaakt) buiten de banden dan natuurlijk en dergelijke.

Comment

clio RS 2.0 16v phase 1 of 2. 172pk en 1100kg.
                    rijplezier verzekerd. Is zeker te vinden iets onder de 10000€.

De phase 2 is standaard uitgerust met airco, xenon, ESP, leder, cd wisselaar, enz...

Comment

Ik zou voor de verzekering de auto op mijn vader zijn naam zetten uiteraard.
                      Ik weet dat de bijkomende kosten hoog kunnen oplopen, maar zou deze toch binnen de perken willen houden. Geen te belachelijk verbruik en ook geen te duur onderhoud.

Zoek iets dat ook nog fatsoenlijk bochten pakt dus die camaro is ook uitgesloten plus die zal ook wel veel te veel verbruiken.
                      Het is mijn 2de auto maar mijn huidige auto staat ook al op mijn vader zen naam.

Een clio of 205 lijken mij wel leuke auto's, maar die vindt niet zo mooi en zijn iets te klein, ook een beetje te Jhonnie .
                      een coupe is ook wel klein maar die opoffering wil ik wel maken omdat dat zon mooi model is.

Ik vindt een M3 E36 wel zéér interresant maar zijn hierbij geen zeer grote onderhoudskosten tegenover een honda civic type R bv (dat zal dan weer heel goedkoop zijn denk ik?) + die auto uit duitsland halen, horen hier ook geen importkosten bij waardoor ik die even goed hier zou kunnen kopen?

een golf 4 GTI bestaat niet denkik? enkel 1 en 5 of zit ik er nu naast? ,Anders zou dit ook wel heel interresant zijn.

Ja veel vragen, ik weet het maar het is dan ook een belangrijke beslissing
                      Last edited by ; 23/06/2009, 16:47.

Comment

een golf 4 GTI bestaat niet denkik? enkel 1 en 5 of zit ik er nu naast? ,Anders zou dit ook wel heel interresant zijn.
                        Daar zit je er heel zwaar naast ja.

Golf Mk I, II , III , IV , V én VI hebben een GTI.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                          Uw opel speedster zou maar hetzelfde in onderhoud mogen kosten als een opel astra (werd mij ooit wijsgemaakt) buiten de banden dan natuurlijk en dergelijke.
                          Motor is idd dezelfde als een Vectra C, maar overal aan de motor geraak je moeilijker aan dan aan een standaard vectra, dus meer werkuren.
                          Banden en remmen zijn idd duurder dan standaard wagen, maar heb je bij elke sportwagen (let ook op hogere slijtage door sportievere rijstijl).

Grtz

Comment

Het heeft nog lang geduurd... Maar ik ga het toch posten!

BMW E36 M3 !

Ziezo...

Comment

Kopen voor 8.000€ en dan binnensteken voor 500€ bij een detailer en je hebt terug een mooie rode.

Heerlijk. http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=157442490

Comment

mss een beest om mee te rijden maar verdomd lelijke zetels erin, en dat stuur, voor zo'n sportketel

Comment

Is het een slecht idee om een passat (vorig model) of een audi a4 (2 modellen terug) diesel met 100000 km te chippen en mss iets anders om aan +150 pk te geraken of gaat dat de wagen heel onbetrouwbaar maken?

Comment

bmw 330d snel en zuinig + je laat veel wagens achter

Comment

Is het een slecht idee om een passat (vorig model) of een audi a4 (2 modellen terug) diesel met 100000 km te chippen en mss iets anders om aan +150 pk te geraken of gaat dat de wagen heel onbetrouwbaar maken?
                                      Hmm, de ene moment praat je over een E36 M3, en dan over een gechipte Passat TDI.

Dat zijn wel serieus uiteenlopende keuze's, hé ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz Bekijk Berichten
                                        bmw 330d snel en zuinig + je laat veel wagens achter
                                        Voor 10k ? Dan zal je een afgeragde vinden ja.

Comment

Working...
                                        X