Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aan alle A5 rijders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• aan alle A5 rijders

hallo ik rij dus zelf met audi A5 nu had ik volgende vraag ik ga trouwen op zaterdag 22 augustus en zou 5 a 6 tal audi A5 willen hebben voor suite te rijden , dat is in tongeren jullie zouden dan om 13;00u bij mij thuis moeten zijn en dit alles zou max tot een 16u duren en gef hiervoor natuurlijk ook een vergoeding he mensen ! zou wel knap zijn moesten we daar met een suite A5kes kunnen paseren !

mvg

Goed opletten! Ik heb eens iets soortgelijks gezien, met BWM's dan... alleen had men de BMW-liefhebbers-chauffeurs vergeten te vragen om wat deftige kledij aan te doen, en zelf waren ze niet op het idee gekomen dat ze zich wel eens mochten scheren en dat ze toch wel eens iets anders kon aantrekken dan een versleten jeans en een uitgelijpte t-shirt.

Allee, het is maar een detail hé, maar het is toch jammer als zoiets feestelijks waar veel geld en aandacht aan besteed wordt toch niet àf is...

Veel succes met je huwelijk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door audiA5ke Bekijk Berichten
      hallo ik rij dus zelf met audi A5 nu had ik volgende vraag ik ga trouwen op zaterdag 22 augustus en zou 5 a 6 tal audi A5 willen hebben voor suite te rijden , dat is in tongeren jullie zouden dan om 13;00u bij mij thuis moeten zijn en dit alles zou max tot een 16u duren en gef hiervoor natuurlijk ook een vergoeding he mensen ! zou wel knap zijn moesten we daar met een suite A5kes kunnen paseren !

mvg
      Dat zou wel moeten lukken denk ik, d'r zitten hier toch wel wat mensen met een A5, 't is wel te hopen dat ze op die dag dan juist kunnen he.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Hoi AudikeA5
        proficiat met je trouw
        Stel je vraag anders een hier:
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Uw toekomstige heeft hier al een tijdje geleden (maart) oproep gedaan.
          Ofwel is het héél toevallig dat die ook de 22e augustus trouwen
          in Limburg én A5 willen.

Heb hier indertijd op gereageerd...

Dit is ze...

vera.pauly@khlim.be
          Sintruin till I die

Comment

Working...
          X