Vandaag voor de zesde maal naar de garage!
Auto aangekocht circa 23k op de teller nu 31k.
E220 CDI handgeschakeld
2 jaar garantie is nog lopende
Even historiek :
- aansluiting cilinderkop
- turboluchtslang, turboluchtkoeler
- regeleenheid dieselmotor
- turbodruksensor
- uitlaatgastegendruksensor
- oliepomp motor
- ....
verdere gegevens heb ik nog niet kunnen bemachtigen. Men is erg karig met informatie ; wat is aangepast? wat is de mogelijke oorzaak? steeds hetzelfde verhaal in de garage te horen ...
Nu ik weet dat de procedure van uitlezen in dergelijke gevallen wordt gebruik. Doch ik moet vaststellen dat dit toch niet van een leiendakje loopt... op minder dan 3000km is mijn auto vier maal binnen geweest (?)
Het is toch niet normaal dat ik telkenmale als proefobject wordt gebruikt en men steeds hetzelfde vertelt! Volgens de uitlezen is NU alles opgelost...
WAT KAN IK DOEN?
andere dealer al geprobeerd?
En mijn garantie periode begint op zijn eind te lopen...
bij de klantendienst van Mercedes Belgium is men ook al niet hulpvol ... het terugroepen en grondig bekijken van de wagen is nog steeds geen optie.. probleem is niet groot of belangrijk genoeg.
deze (ex)mercedeslover is ten einde raad.
Auto aangekocht circa 23k op de teller nu 31k.
E220 CDI handgeschakeld
2 jaar garantie is nog lopende

Even historiek :
- aansluiting cilinderkop
- turboluchtslang, turboluchtkoeler
- regeleenheid dieselmotor
- turbodruksensor
- oliepomp motor
- ....
verdere gegevens heb ik nog niet kunnen bemachtigen. Men is erg karig met informatie ; wat is aangepast? wat is de mogelijke oorzaak? steeds hetzelfde verhaal in de garage te horen ...
Nu ik weet dat de procedure van uitlezen in dergelijke gevallen wordt gebruik. Doch ik moet vaststellen dat dit toch niet van een leiendakje loopt... op minder dan 3000km is mijn auto vier maal binnen geweest (?)
Het is toch niet normaal dat ik telkenmale als proefobject wordt gebruikt en men steeds hetzelfde vertelt! Volgens de uitlezen is NU alles opgelost...
WAT KAN IK DOEN?
andere dealer al geprobeerd?
En mijn garantie periode begint op zijn eind te lopen...
bij de klantendienst van Mercedes Belgium is men ook al niet hulpvol ... het terugroepen en grondig bekijken van de wagen is nog steeds geen optie.. probleem is niet groot of belangrijk genoeg.
deze (ex)mercedeslover is ten einde raad.

Comment