Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Da wel: budget wat ik wil uitgeven zit rond de 45k --- 48k max en dat is een beeke krap voor de A5 om die fatsoenlijk uit te rusten
Dus ofwel full option A4 Avant of redelijk kale A5
En dan een gezinsuitbreiding pleit ook voor de Avant ;-)
Dat is idd krap. Of je moet voor een 1.8 TFSI gaan, al is dat geen optie denk ik Een A4 Avant kan je voor die prijs al ongelooflijk goed uitrusten, dus nog wat wachten tot we weten hoe hij er uit ziet. Ik zou toch ook niet teleurgesteld zijn moest ik met een dikke A4 Avant rondbollen
Dat is idd krap. Of je moet voor een 1.8 TFSI gaan, al is dat geen optie denk ik Een A4 Avant kan je voor die prijs al ongelooflijk goed uitrusten, dus nog wat wachten tot we weten hoe hij er uit ziet. Ik zou toch ook niet teleurgesteld zijn moest ik met een dikke A4 Avant rondbollen
Alhoewel krap:
Heb hier een offerte voor me liggen van € 47.300 zonder al te veel onderhandelen voor de A5
(2.7 MT, zwart, bruin leder, GPS, Audi SS, isofix, 19" Y velgen, Pack Intenso Plus, Pack Lounge, xenon)
Meer hoeft da eigenlijk niet te zijn.
Maandag e.k. ga ik eens proefrijden ;-)
Avant nog steeds NIET bestelbaar, noch configureerbaar :-(
Alhoewel krap:
Heb hier een offerte voor me liggen van € 47.300 zonder al te veel onderhandelen voor de A5
(2.7 MT, zwart, bruin leder, GPS, Audi SS, isofix, 19" Y velgen, Pack Intenso Plus, Pack Lounge, xenon)
Meer hoeft da eigenlijk niet te zijn.
Maandag e.k. ga ik eens proefrijden ;-)
Avant nog steeds NIET bestelbaar, noch configureerbaar :-(
Het is ofwel de A4 Avant S-Line met alles erop en eraan of deze versie van de A5 ZONDER S-Line.
Ik ga maandag tijdens de proefrit eens naar huis om vanalles in te laden, zien of dit met een kindje (maxicosi)wel gaat maar heb schrik.
Het is ofwel de A4 Avant S-Line met alles erop en eraan of deze versie van de A5 ZONDER S-Line.
Ik ga maandag tijdens de proefrit eens naar huis om vanalles in te laden, zien of dit met een kindje (maxicosi)wel gaat maar heb schrik.
Ik zou dus enkel de S-line (interieur als exterieur) willen
Ik heb de bestelbon een week geleden al getekend (02-02-0, ik ga voor de Avant.
De verkoper heeft me verzekerd dat hij de bestelling plaatst van zodra het mogelijk wordt in het bestelsysteem, en volgens hem zou dit zeer binnenkort zijn. Hij verwacht trouwens dat onmiddelijk na de officiële voorstelling in maart de eerste Avant(en) geleverd zullen worden in het testcenter in Kortenberg. Hij heeft mij verzekerd dat hij de mijne als eerste zal bestellen .
Ik hou er alvast rekening mee dat het misschien wel 6 maanden of meer kan gaan duren (ondanks de belofte van de verkoper dat het juni of juli zal zijn), wie weet wordt het wel een echte bevalling, als het maar geen ezelsdracht wordt .
Maar ik denk dat het wachten waard zal zijn.
Details van de bestelde wagen:
Audi A4 Avant 2.7 140kw 190pk multitronic
Oceaanblauw pareleffect
alacantare leder sportzetels zwart
automatische koplampen
audi music interface
koffermodule
isofix voorbereiding
xenon +
zonder kentekens
zonneschermen deuren ar
inlegplaatjes aluminium hologram
multifunctioneel stuur
stopcontact 230 V
Pack Lifestyle plus
De V6 komt standaard met aantal extras zoals chroom omlijsting en 17" velgen.
eindelijke nieuwe spys hots, als ze al van de A4 Avant zijn,
deze morgen 3 uur gaan rijden met de berline, daar zei men dat de foto's voor deze week zijn, of de week erna
Motor 16 es la revista de coches y automóviles más leída. Consulta las últimas noticias del motor y descubre todo sobre las últimas pruebas de vehículos.
Staat niks nieuws in, maar goed voor je Spaans te oefenen.
Extra foto bij het artikel:
Comment