Mededeling

Collapse
No announcement yet.

toy store roeselare?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• toy store roeselare?

hallo,

vriend van mij is op zoek naar amerikaanse wagen en wou eens kijkje nemen bij toystore roeselare maar we horen slechte dingen hierover zoals papieren niet in orde krijgen,zware gebreken aan de wagens en zeer slechte service na verkoop,weet iemand als dit waar is?

Yup, heb jammer genoeg slechte ervaring met toy store heb mijn bmw cabrio overgelaten voor een ford econoline. resultaat ben al 1.5 maand mijn bmw kwijt maar heb nog steeds mijn ford niet. hij wacht op papieren zegt hij. je kan hem alleen via mail bereiken want als je belt is het altijd antwoord apparaat. hij heeft vandaag via mail bevestigt dat hij vrijdag klaar zal zijn. maar zo houd hij mij al een maand aan het lijntje en zit ik zonder auto. Mijn advocaat volgt het nu op ik zal zien wat er van komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ronnyv Bekijk Berichten
      Yup, heb jammer genoeg slechte ervaring met toy store heb mijn bmw cabrio overgelaten voor een ford econoline. resultaat ben al 1.5 maand mijn bmw kwijt maar heb nog steeds mijn ford niet. hij wacht op papieren zegt hij. je kan hem alleen via mail bereiken want als je belt is het altijd antwoord apparaat. hij heeft vandaag via mail bevestigt dat hij vrijdag klaar zal zijn. maar zo houd hij mij al een maand aan het lijntje en zit ik zonder auto. Mijn advocaat volgt het nu op ik zal zien wat er van komt.
      heb ondertussen al wat klanten gesproken via via en niemand heeft ook maar 1 goed woord ervoor over
      -papieren komen niet op tijd in orde waardoor iedereen een proces verbaal in de bus krijgt
      omdat de plaat al geschrapt is en deze nog niet bij div ligt met alle gevolgen vandien
      -vervangwagens zonder papieren worden meegegeven
      -eens betaald is de beloofde service een dikke nul
      -er word vanalles geprobeert om de garantie te ontlopen waardoor steeds iedereen een advokaat moet nemen wat de kosten weer doet toenemen voor de klant
      -bij een klacht van de klant worden telefoons gewoon dichtgegooid en aggressieve praat naar de klant toe van de zaakvoerder is blijkbaar normaal
      -ook word alles full option benaamd terwijl het standaard modellen zijn

het verbaast mij echt dit zulke mensen nog een zaak hebben als iedereen daar een advokaat moet opzetten
      ik hoop dat het met je ford in orde komt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sandroboy321 Bekijk Berichten
        heb ondertussen al wat klanten gesproken via via en niemand heeft ook maar 1 goed woord ervoor over
        -papieren komen niet op tijd in orde waardoor iedereen een proces verbaal in de bus krijgt
        omdat de plaat al geschrapt is en deze nog niet bij div ligt met alle gevolgen vandien
        -vervangwagens zonder papieren worden meegegeven
        -eens betaald is de beloofde service een dikke nul
        -er word vanalles geprobeert om de garantie te ontlopen waardoor steeds iedereen een advokaat moet nemen wat de kosten weer doet toenemen voor de klant
        -bij een klacht van de klant worden telefoons gewoon dichtgegooid en aggressieve praat naar de klant toe van de zaakvoerder is blijkbaar normaal
        -ook word alles full option benaamd terwijl het standaard modellen zijn

het verbaast mij echt dit zulke mensen nog een zaak hebben als iedereen daar een advokaat moet opzetten
        ik hoop dat het met je ford in orde komt
        Daamn, en ze zijn op 2 andere plaatsen nieuwe vestigingen aan het openen dacht ik?

Comment

Wtf, hoe kan zo een bedrijf overleven als niemand er iets goeds over kan zeggen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
            Daamn, en ze zijn op 2 andere plaatsen nieuwe vestigingen aan het openen dacht ik?
            huh?weet je ook waar ergens?ik weet wel dat zijn spel te koop staat op kapaza voor meer dan 1 000 000 euro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sandroboy321 Bekijk Berichten
              huh?weet je ook waar ergens?ik weet wel dat zijn spel te koop staat op kapaza voor meer dan 1 000 000 euro
              Wel een andere tussen Houthulst en Klerken. En nog ene ergens anders. Geen idee waar ze die tweede aan het zetten zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                Wel een andere tussen Houthulst en Klerken. En nog ene ergens anders. Geen idee waar ze die tweede aan het zetten zijn
                het zou mij verbazen dat er 2 zaken bijkomen maar het word misschien te warm onder zijn voeten op de huidige locatie nu en daarmee dat hij wil verhuizen

Comment

amai nog een geluk dat ik daar dan geen vette kocht... het verschil met Buga was iets van een 5000€...maar dan moest hij nog naar eu normen worden omgebouwd...dus zou niet echt voordeliger zijn geweest ... en de waarborg was bij hem maar 2 jaar ipv 3....

Comment

ja maar buga heb ik ook wel goeie en slechte dingen over gehoord hoor.
                    ( nu niet zo extreem als dit hier )
                    maar jah, dat kan ik over de meeste garages wel zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                      ja maar buga heb ik ook wel goeie en slechte dingen over gehoord hoor.
                      Ik heb de slechte niet alleen gehoord...

Comment

tell us

mijne gaat over een airco die als die op staat de voorruit gewoonweg vettig word en noppes koelt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                          tell us

mijne gaat over een airco die als die op staat de voorruit gewoonweg vettig word en noppes koelt.
                          Mijn deelneming. Dat was bij mij ook 't geval... keer of drie terug geweest, veel zever, bestek opgemaakt waarbij een bepaald onderdeel door hen zou vervangen worden als dat ook defect zou zijn. Ik herinner me het allemaal (liever) niet meer, is al enkele jaren terug. Je kan je al afvragen wat ze geknoeid hebben als ze zelf voorstellen om onderdelen die mogelijk ook defect zouden zijn gratis willen vervangen...
                          Of 't zou moeten zijn dat die ergens anders dan al in verrekend zijn...

Voor problemen met het SES-lampje ook 4 keer moeten terug gaan. Bij mij brande dat, bij hen niet...
                          Pas na een zeer geanimeerd gesprek en dus bij het derde bezoek had er iemand de ingeving en de zin om de wagen eens aan de pc te hangen om alles na te gaan. Maar tijdens dat nazicht kon er dan weer geen herstelling gebeuren. Dus 4 keer naar daar geweest voor dat probleem...

Maar ze kunnen wel goed facturen maken !
                          (En als mensen iets goed doen, vind ik dat we dat ook moeten vermelden !)

'k Ben nu ondertussen al een maand of 3 à 4 aan't wachten op een silent bloc en een draagarm (want ze kunnen de silent blocx niet meer afzonderlijk krijgen...)...
                          Andere garage, even groot professionalisme...
                          Maar ik moet wel, want ik kan die werken zelf niet doen.
                          Maar de kans is klein dat er ooit nog een Amerikaan bij mij komt.
                          Service trekt op niks, werken slecht of half uitgevoerd, op alles lang wachten,...

En als ik dan opmerk dat dat gedoe geen goede reclame is voor de nieuwe Camaro, dan antwoorden ze al lachend , ach, daar gaat toch niemand in België nog garantie op geven...

Comment

Is dat het oude AD Cars ?
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

ja
                              12345
                              wimoptiek.be op

Comment

Ne goeie raad, koop nooit nen amerikaan van vroeger. 9/10 is het onderstel niet volledig geverfd of zijn de onderdelen aan mekaar gezet en dan pas geverfd. En de zwakte van de onderdelen zitten hem juist in de connectie van 2 onderdelen, en als deze dan slecht geverfd of helemaal niet dan krijg je last.

Ne Carossier als vriend, heeft onlangs nen amerikaansen oldtimer gekocht om op te knappen en hij moet de onderassen volledig laten zandstralen enz omdat ze volledig verroest zijn... en bij nieuwe ist naar schijnt hetzelfde.

Dus als je eentje koopt, zorg ervoor dat je ZEKER de onderkant bekijkt!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                                  Ne goeie raad, koop nooit nen amerikaan van vroeger. 9/10 is het onderstel niet volledig geverfd of zijn de onderdelen aan mekaar gezet en dan pas geverfd. En de zwakte van de onderdelen zitten hem juist in de connectie van 2 onderdelen, en als deze dan slecht geverfd of helemaal niet dan krijg je last.

Ne Carossier als vriend, heeft onlangs nen amerikaansen oldtimer gekocht om op te knappen en hij moet de onderassen volledig laten zandstralen enz omdat ze volledig verroest zijn... en bij nieuwe ist naar schijnt hetzelfde.

Dus als je eentje koopt, zorg ervoor dat je ZEKER de onderkant bekijkt!!!!
                                  verkeerd advies.

goed advies zou zijn.
                                  als je een 2dehands wagen gaat kopen. neem dan iemand mee die iets van dat type wagen kent.
                                  ga je zo een 2de generatie trans am of camaro kopen ( 70 - 82 )
                                  haal de achterbank weg en kijk onder het tapijt voor rotte plekken. is 1 van de eerste plekken waar deze roesten.
                                  just to give ya an idea.

'k Ben nu ondertussen al een maand of 3 à 4 aan't wachten op een silent bloc en een draagarm (want ze kunnen de silent blocx niet meer afzonderlijk krijgen...)...

funky,

$50 + verzending.
                                  wel vragen of ze de zwarte willen bestellen ( kwestie van geen problemen te hebben op de keuring )

kost een $200 + verzending en invoertax enz.
                                  kan op een goei weekje bij u thuis zijn.

you must have been screwed.
                                  je moet je auto binnendoen bij dannycars. leveren een pak beter werk

stop niet met ami te kopen door slechte service.
                                  Last edited by Timmie; 23/06/2009, 21:42.

Comment

toy store

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten

ik ben inmiddels ook met advokaat bezig
                                    yves

Comment

toystore roeselaere

Oorspronkelijk geplaatst door ronnyv Bekijk Berichten
                                      Ik ben op zoek naar MEDE gedupeerden van TOy Store om misschien samen actie te voeren...

toevallig kwam ik op dit forum terecht met te zoeken naar antecedenten van Toy Store zaakvoerder. Zelf heb ik nu een wagen in bestelling sinds februari. Hij had me beloofd te leveren binnen de 6 à 8 weken. Net zoals u krijg ik hem niet te pakken, geen antwoord, geen ondertekende email..., dan een boel aan excuses, vrouw net bevallen, buitenlandse reizen, wagen staat klaar voor verscheping maar er ontbreekt nog een papier... Eindelijk kwam er een mail met de melding dat de wagen binnen was en dat ik het 2de voorschot moest storten. Ik was toch blij en heb dat gedaan... Desastreus... terug bellen, terug en dan eindelijk een antwoord per mail dat het een spijtige vergissing was maar dat de wagen op de container niet mijn toyota was maar die van een andere klant... Mijn geld had hij intussen wel op zijn rekening. Ik ben nu sinds juli bezig met een advokaat want hij is inderdaad zeer obebleefd aan de telefoon en zegt nu aan mijn advokaat " vermits het zo is, doe ik niets meer". Dit vind ik allemaal niet kunnen. Mijn advokaat heb ik van deze forum op de hoogte gesteld en hij heeft mij gevraagd of het mogelijk was om met elkaar te communiceren via email of andere.
                                      Is dat mogelijk ? Mijn advokaat is in Merksem bij Antwerpen. hebt u ondertussen vorderingen gemaakt

Comment

amai... wat een garage... hopelijk krijg je snel uw auto of uw geld terug... Hopelijk duurt het niet lang omdat die kerel tot over zijn oren in de schulden zit bij zijn transporteur...
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                                        X