Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW (M)635CSI ter restauratie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW (M)635CSI ter restauratie

Beste autoliefhebbers,

Ik & mijn oudje zijn nogal redelijk zot van de oude 6reeks BMW
    Nu is het zo dat we allebei ( ik meer dan hem, want ik studeer nog ) in onze vrije tijd graag aan auto's prutsen.

We zouden graag een BMW M635csi in onze hangar staan hebben ( wie niet )
    De goedkoopste ( maar ook deze met het meeste werk ) is eentje kopen ter restauratie.
    Nu, mijn vraag:
    Hoe, waar, wat zouden we dit best doen?

Het beste zou volgens zijn om een body in perfecte staat te zoeken en daarnaast een motor in perfecte staat te zoeken, en daarvan 1 maken. Of gewoon roestbak kopen en wat oplassen?

Maar hoe geraken we er aan?
    Duitsland afschuimen? Want in Belgie & Nederland zijn er bitter weinig

Dank & hopend op een antwoord
    Nicolas

Zoiets?

Comment

Ik citeer:
      Een klein aantal werkzaamheden is nodig om deze prachtauto als nieuw te maken door een liefhebber, technisch is de auto compleet in orde, het plaatwerk is allemaal origineel en van de eerste eigenaar, wat kleine roestplekjes maar minimaal.

1. 1 week en we zitten zonder werk
      2. graag een M635
      3. vraagt nog te veel

Comment

Hier gaan er u een heel pak kunnen helpen (bt., Beemer...)

Onderschat de running cost van zo'n bakken niet

Comment

Buiten de normale kosten ( naft, banden ) zie ik de grote kost niet?
          heb wel gehoord dat het erg dure banden zijn voor een M-reeks, wat me wel wat afschrikt.
          zuipt wel heel wat ( sportief rijgedrag = 18ltr per 100 ), maar het is eerder om op stal te hebben, en eens op een week te touren

Comment