Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heel mooi zoals de meeste audi's, maar trop is teveel...
Sorry, ik vind echt dat er verandering in moet komen. Ik weet ook wel: never change a winning team...
Maar maak dat team dan gewoon nog beter...
Vraagj: kunnen jullie me es uitleggen waarvoor de combinatie C7 staat? als'k me niet vergis worden dergelijke combinaties ook gebruikt bij Mercedes en BMW, maar hoe weten jullie telkens om welke lettercombinatie het gaat?
Vraagj: kunnen jullie me es uitleggen waarvoor de combinatie C7 staat? als'k me niet vergis worden dergelijke combinaties ook gebruikt bij Mercedes en BMW, maar hoe weten jullie telkens om welke lettercombinatie het gaat?
De eerste generatie A6'en (opvolgers van de Audi's 100 & 200) werd de A6 C4 genoemd.
De C staat voor het C-chassis.
De volgende generatie was de C5, waarvan de eerste RS6 ook kwam met de facelift, nu zij we aan de huidige C6 generatie die onlangs ook een facelift gekregen heeft.
Dus logischerwijze is de volgende dus de C7.
Bij Audi heb je ook nog de B modellen (A4) die op het B-chassis staan en de D modellen (A8 ) die op het D-chassis staan.
Dat zijn de simpelste, maar je hebt dan ook nog de A3's (8L en 8P), de Q-modellen (Q7 - Q5) die worden benoemd met de E (E-chassis) enzoverder...
Ik vind het niet slecht, maar ik heb toch wel problemen met de motorkap. Maar ik moet een auto altijd eerst in realiteit zien vooraleer ik er een volledig beeld van kan geven.
Comment