Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A6 C7

1. New MLB plattform (=A4, A5, Q5)

2. If Audi uses the mixed steel & aluminium chassis (found on the TT for the 1st time)

3. 7 speed S-Tronic & sport diff

Bron: AutoBild.de

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

DIK maar het lijkt teveel op de A4
    AutoMinded.be

Comment

Alle Audis lijken toch op elkaar?

Comment

Here we go again.

Als de huidige designstijl ferm aanslaat bij de kopers (kijk maar naar de cijfers), 't zou dan maar dom zijn om gedrochten te maken hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Here we go again.

Als de huidige designstijl ferm aanslaat bij de kopers (kijk maar naar de cijfers), 't zou dan maar dom zijn om gedrochten te maken hé.
          Het was niet pejoratief bedoeld. Mij stoort het niet, I like what I see

Comment

Same here
            Feit is wel dat die Huckfeldt heel vaak dicht bij het echte resultaat zit

Comment

Ik neem aan dat dit het volgende A6-model moet worden? Verwarrend dat er net een FL geweest is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                Ik neem aan dat dit het volgende A6-model moet worden? Verwarrend dat er net een FL geweest is
                Jep, de C7.

De facelift is nog van het C6 model.

Comment

Wow zo mag hij wel komen
                  Zo mogelijk nog lekkerder dan de C6 Avant.

Comment

Not bad at all! En Huckfeldt zit er meestal kortbij...

Comment

Heel mooi zoals de meeste audi's, maar trop is teveel...
                      Sorry, ik vind echt dat er verandering in moet komen. Ik weet ook wel: never change a winning team...
                      Maar maak dat team dan gewoon nog beter...

Comment

Ziet er machtig uit, alleen lijken de deuren heel hoog (is dit wat men noemt een hoge gordellijn?).

Comment

Voortborduren op dezelfde lijn, maar in principe niet slecht...

Comment

Vraagj: kunnen jullie me es uitleggen waarvoor de combinatie C7 staat? als'k me niet vergis worden dergelijke combinaties ook gebruikt bij Mercedes en BMW, maar hoe weten jullie telkens om welke lettercombinatie het gaat?
                            freude am fahren

Comment

Op 't eerste zicht niet mis eigenlijk.

Enkel stoor ik me aan de vrachtwagengrille + motorkap op zijn BMW 7-reeks

Precies alle modellen gaan een Q7-kofferklep meekrijgen.

Comment

Idd niet mis voor de eerste foto's die worden vrijgegeven.

De motorkap vind ik net zoals Izzy niet zo schitterend, maar dat kan nog allemaal veranderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                  Vraagj: kunnen jullie me es uitleggen waarvoor de combinatie C7 staat? als'k me niet vergis worden dergelijke combinaties ook gebruikt bij Mercedes en BMW, maar hoe weten jullie telkens om welke lettercombinatie het gaat?
                                  De eerste generatie A6'en (opvolgers van de Audi's 100 & 200) werd de A6 C4 genoemd.

De C staat voor het C-chassis.

De volgende generatie was de C5, waarvan de eerste RS6 ook kwam met de facelift, nu zij we aan de huidige C6 generatie die onlangs ook een facelift gekregen heeft.

Dus logischerwijze is de volgende dus de C7.

Bij Audi heb je ook nog de B modellen (A4) die op het B-chassis staan en de D modellen (A8 ) die op het D-chassis staan.

Dat zijn de simpelste, maar je hebt dan ook nog de A3's (8L en 8P), de Q-modellen (Q7 - Q5) die worden benoemd met de E (E-chassis) enzoverder...

Maar dit zou ons te ver leiden...
                                  Last edited by Spillies; 03/11/2008, 23:21.

Comment

Kort gezegd het zijn de type benamingen van de modellen met logische opvolgingen. Na 6 komt 7 enz...
                                    AutoMinded.be

Comment

Die grill vanvoor

Achterkant kan ik nog wel smaken, hoewel ik iets te veel A4 proef.

Comment

Ik vind het niet slecht, maar ik heb toch wel problemen met de motorkap. Maar ik moet een auto altijd eerst in realiteit zien vooraleer ik er een volledig beeld van kan geven.

Comment

Working...
                                        X