Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inforad V4 radar alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben daarnet even bezig geweest met mijn nieuwe aanwinst en ik kwam op deze site een lijstje tegen met een aantal plaatsen waar men vaak met mobiele controles staat. Ik heb daar wat zitten mee spelen en als resultaat heb ik een .csv bestandje dat ik importeer via de Inforad manager als persoonlijke punten (in de categorie 'flitspalen'). Dus nu geeft hij als ik daar in de buurt kom een melding en weet ik dat ik moet oppassen .

Moesten er mensen zijn die met deze file iets kunnen doen mogen mij altijd pm'n

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trovax Bekijk Berichten
      Ik ben daarnet even bezig geweest met mijn nieuwe aanwinst en ik kwam op deze site een lijstje tegen met een aantal plaatsen waar men vaak met mobiele controles staat. Ik heb daar wat zitten mee spelen en als resultaat heb ik een .csv bestandje dat ik importeer via de Inforad manager als persoonlijke punten (in de categorie 'flitspalen'). Dus nu geeft hij als ik daar in de buurt kom een melding en weet ik dat ik moet oppassen .

pm graag

ps hoeveel heb je ervoor betaald in de carrefour?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        pm graag

ps hoeveel heb je ervoor betaald in de carrefour?
        Ik heb ongeveer hetzelfde betaald als online. Iets tussen de 40 en de 50 euro, precies weet ik het niet meer.

check pm

Comment

Ik ben daarnet even bezig geweest met mijn nieuwe aanwinst en ik kwam op deze site een lijstje tegen met een aantal plaatsen waar men vaak met mobiele controles staat. Ik heb daar wat zitten mee spelen en als resultaat heb ik een .csv bestandje dat ik importeer via de Inforad manager als persoonlijke punten (in de categorie 'flitspalen'). Dus nu geeft hij als ik daar in de buurt kom een melding en weet ik dat ik moet oppassen .

Bedankt voor de link. Je kan de csv-lijsten zó in je Inforad importeren in je persoonlijke punten database.
          De mobiele zijn in ov2 formaat, dat zal je eerst moeten converteren naar csv
          dat kan je bvb hier
          je moet wel uitkijken want de geconverteerde file geeft problemen bij het opslaan in het geheugen van de K1 (not a valid point of zoiets ) . ik moet hier nog eens naar kijken
          Last edited by ; 04/01/2009, 12:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Bedankt voor de link. Je kan de csv-lijsten zó in je Inforad importeren in je persoonlijke punten database.
            De mobiele zijn in ov2 formaat, dat zal je eerst moeten converteren naar csv
            dat kan je bvb hier
            je moet wel uitkijken want de geconverteerde file geeft problemen bij het opslaan in het geheugen van de K1 (not a valid point of zoiets ) . ik moet hier nog eens naar kijken
            Ik heb dat gewoon gedownload via da rapidshare ding.Endan bij inporteren gwn csv bestand geselecteerd.hoop nu dat het gaat werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
              Ik heb dat gewoon gedownload via da rapidshare ding.Endan bij inporteren gwn csv bestand geselecteerd.hoop nu dat het gaat werken.
              Wat rapidshare ding??
              ik heb m'n files van die website afgehaald, maar er moet nog een bewerking gebeuren op die csv files.. zijn blijkbaar niet in het formaat waarmee inforad werkt.

voor de vaste palen worden er 3 verschillende csv formaten aangeboden (garmin, navman en destinator) lang leve de standaarden

Comment

Wat rapidshare ding??
                ik heb m'n files van die website afgehaald, maar er moet nog een bewerking gebeuren op die csv files.. zijn blijkbaar niet in het formaat waarmee inforad werkt.

voor de vaste palen worden er 3 verschillende csv formaten aangeboden (garmin, navman en destinator) lang leve de standaarden

Tsjiens, ik heb het gedwonload via de pm van dingske.
                Zal eens op onderzoek gaan

Comment

• kan je me die link eens geven? ik ben benieuwd naar het gebruikte formaat

Comment

• Mag dat hier toch zetten e? Omdat je dat via pm stuurde zoniet laat het weten.

Ja als ge da importeerd moet je juist wel eens zo zeggen dat je achter csv zoekt.
                    Snap je wat ik bedoel?

Comment

http://rapidshare.com/files/17961141...s_mob.csv.html

Mag dat hier toch zetten e? Omdat je dat via pm stuurde zoniet laat het weten.

Ja als ge da importeerd moet je juist wel eens zo zeggen dat je achter csv zoekt.
                      Snap je wat ik bedoel?
                      Check de link nog eens, werkt niet.
                      2012 Renault Megane RS

Comment

• ik vind die file niet..
                        ja, ik weet wel wat je bedoelt, maar de opeenvolging van velden die inforad gebruikt is anders dan in een csv van garmin..
                        garmin werkt met lengte, breedte, naam en punten en inforad met naam, lengte, breedte en komma's geloof ik
                        ik dacht dat ik hier wat van gelezen had eerder in dit topic.. zal eens zoeken

Inforad :

50,98185 4,48427
                        garmin

4.48427 50.98185
                        Last edited by ; 04/01/2009, 13:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                          Check de link nog eens, werkt niet.

http://rapidshare.com/files/17961141...s_mob.csv.html

Comment

ik vind die file niet..
                            ja, ik weet wel wat je bedoelt, maar de opeenvolging van velden die inforad gebruikt is anders dan in een csv van garmin..
                            garmin werkt met lengte, breedte, naam en inforad met naam, lengte, breedte geloof ik
                            ik dacht dat ik hier wat van gelezen had eerder in dit topic.. zal eens zoeken

et geen ik niet snap is dat ge eerst uw coordinaten moet omdraaien als ge u ritje op google maps ofzo wilt uitzetten.

Comment

• OK, thanks.. je mag de linken verwijderen..ik heb de file

de file van "Trovax" is inderdaad aangepast naar het door Inforad gebruikte formaat..

ovl 0025 120F 50,946278 3,9011 10

vraag aan Trovax... wat is die 10 ??
                              Last edited by ; 04/01/2009, 13:16.

Comment

OK, thanks.. je mag de linken verwijderen..ik heb de file

de file van "Trovax" is inderdaad aangepast naar het door Inforad gebruikte formaat..

richting ofzo?

Comment

richting ofzo?
                                  achter elk punt staat die 10.. zou kunnen

Comment

OK, thanks.. je mag de linken verwijderen..ik heb de file

als je via de inforad manager een persoonlijk punt wil toevoegen kan je kiezen tussen oa. gevaarlijke bocht, kruispunt, overig,... etc.
                                    Die '10' geeft aan dat hij ze moet registreren als 'flitspaal'. Kan je ook zien in het menu van persoonlijke punten, daar staat 'flitspaal'.

Comment

als je via de inforad manager een persoonlijk punt wil toevoegen kan je kiezen tussen oa. gevaarlijke bocht, kruispunt, overig,... etc.
                                      Die '10' geeft aan dat hij ze moet registreren als 'flitspaal'. Kan je ook zien in het menu van persoonlijke punten, daar staat 'flitspaal'.

huh?

Dus bij die Mobiele plaats gaat em dus denke datda een flitspaal is. En rode lampkes geven in plaats van orangje?

Comment

Ah ok, misschien moeten we die 10 in iets anders veranderen om geen piepconcert te krijgen.

Comment

Ah ok, misschien moeten we die 10 in iets anders veranderen om geen piepconcert te krijgen.
                                          moest da gaan zou wel nice zijn!

Comment

Working...
                                          X