Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Straks gaan ze nog moeten bijbetalen om hunnen olie kwijt te geraken
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
't Begint wel angstwekkende vormen aan te nemen, de ineenstorting van de oliemarkt.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
25 dollar is volgens mij het absolute dieptepunt. Zoniet breekt de oorlog in Iran uit! Wedden dat er volgend jaar conflicten zullen volgen indien het zo blijft dalen.
De Arabieren zijn nu al volop bezig de woestijn vol te zetten met zonne-energie toestellen van allerlei slag.
Warmteconcentrators, zonne-eilanden, zonnevelden...
Kwestie van hun energievoorraden aan te lengen...
Mooi zo. Een opsteker in tijden van crisis. En de arabieren hebben het afgelopen jaar genoeg opgetrokken, het mag eens wat minder zijn.
Inderdaad, heel mooi zo, maar vergeet niet dat we nog niks gezien hebben, 2009 zal nog veel slechter worden dan dit jaar.
Massa ontslagen zullen schering en inslag zijn, beurzen zullen nog eens halveren vanaf dit niveau, olie gaat naar 25$, vastgoed zal harde klappen krijgen wegens gedwongen verkopen met al de doppers die erbij komen,velen betalen nl. als koppel een volledig loon af, de economie gaat hoe dan ook ineenstorten.
Wie dus de goedkope diesel 'het einde' vind zal vanaf volgend jaar misschien 'het einde' op een andere manier moeten interpreteren.
Ik zou zeggen, geniet nu nog van de weelde en overdreven luxe waar iedereen nog steeds in kan baden, het kan keren, maar de meesten beseffen het nog helemaal niet.
Inderdaad, heel mooi zo, maar vergeet niet dat we nog niks gezien hebben, 2009 zal nog veel slechter worden dan dit jaar.
Massa ontslagen zullen schering en inslag zijn, beurzen zullen nog eens halveren vanaf dit niveau, olie gaat naar 25$, vastgoed zal harde klappen krijgen wegens gedwongen verkopen met al de doppers die erbij komen,velen betalen nl. als koppel een volledig loon af, de economie gaat hoe dan ook ineenstorten.
Wie dus de goedkope diesel 'het einde' vind zal vanaf volgend jaar misschien 'het einde' op een andere manier moeten interpreteren.
Ik zou zeggen, geniet nu nog van de weelde en overdreven luxe waar iedereen nog steeds in kan baden, het kan keren, maar de meesten beseffen het nog helemaal niet.
Dat ijltempo waaraan de olie naar beneden gaat is prachtig. Vergeet niet dat goedkope olie stimulerend werkt voor de economie, mensen moeten minder uitgeven aan energie an zouden in theorie meer kunnen uitgeven aan andere zaken. In theorie zeg ik wel want in de praktijk ligt dat wel anders.
Het ligt in de aard van de mensen om te overdrijven. De beurs werkt altijd zes maanden vroeger dan de reële economie. Na de Q4 resultaten gaan de hardste noten gekraakt zijn.
Maar stop met de onheilspellende self-fulfilling-prophecy-waarheden. Dit kunnen we missen als kiespijn. Net zoals de mensen die 200 dollar per vat voorspelden toen hij op 145 stond.
Of denkt u nu echt dat alles zomaar in mekaar zou stuiken wegens wat rommelkredieten aan mensen die nooit een lening hadden mogen krijgen? Amerika verzeilt in een depressie ja. Al eens gekeken naar de huidige dollarkoers? GB is goed op weg! Maar europa kan dit aan. Het is dankzij europa dat we er nog zijn. Alhoewel Italië aan het flirten is.
Mensen verdienen nog goed hun brood in ons land. Vergeet dat niet. 2009 wordt een slecht jaar, maar dat is niet het einde van de wereld noch van de welvaart.
Het ligt in de aard van de mensen om te overdrijven. De beurs werkt altijd zes maanden vroeger dan de reële economie. Na de Q4 resultaten gaan de hardste noten gekraakt zijn.
Maar stop met de onheilspellende self-fulfilling-prophecy-waarheden. Dit kunnen we missen als kiespijn. Net zoals de mensen die 200 dollar per vat voorspelden toen hij op 145 stond.
Of denkt u nu echt dat alles zomaar in mekaar zou stuiken wegens wat rommelkredieten aan mensen die nooit een lening hadden mogen krijgen? Amerika verzeilt in een depressie ja. Al eens gekeken naar de huidige dollarkoers? GB is goed op weg! Maar europa kan dit aan. Het is dankzij europa dat we er nog zijn. Alhoewel Italië aan het flirten is.
Mensen verdienen nog goed hun brood in ons land. Vergeet dat niet. 2009 wordt een slecht jaar, maar dat is niet het einde van de wereld noch van de welvaart.
Het ligt tevens in de aard van de mensen om alles te onderschatten en weg te lachen, eind volgend jaar zullen we zien wie er gelijk heeft, indien ik gelijk krijg zullen de mensen inderdaad nog 'hun brood' mogen verdienen, en dat is dan ook alles, indien u gelijk krijgt zouden de beurzen begin volgend jaar moeten herstellen , mijn visie en die van vele anderen( onafhankelijke analisten, dus niet die idioten die zichzelf analist noemen en Fortis op 15 euro een koopje noemden) is dat de economie niet gaat herstellen in heel 2009, heel misschien in 2010 - 2011 een licht herstel.
Luister enkel naar mensen die echt geld verdienen en niet naar die zelfvermaarde mislukte analisten die voor failiete banken werken, die zijn er toch maar enkel op uit om zichzelf te verrijken en proberen voor de rest iedereen in de afgrond te brengen. Het is ieder voor zichzelf tegenwoordig.
En dat de benzine ietsje goedkoper staat is voorlopig mooi meegenomen.
( onafhankelijke analisten, dus niet die idioten die zichzelf analist noemen en Fortis op 15 euro een koopje noemden) is dat de economie niet gaat herstellen in heel 2009, heel misschien in 2010 - 2011 een licht herstel.
En waar vind jij die "onafhankellijke analisten" en hun uitspraken dan terug?
Trouwens,
Een half jaar geleden ging de economie in mekaar storten in 2009 want niemand ging nog de benzine voor zn auto, de electriciteit en het gas voor zijn verwarming kunnen betalen omdat al die prijzen gigantisch gingen stijgen....
en zo is er altijd wel iets om je zorgen over te maken.
Het ligt tevens in de aard van de mensen om alles te onderschatten en weg te lachen, eind volgend jaar zullen we zien wie er gelijk heeft, indien ik gelijk krijg zullen de mensen inderdaad nog 'hun brood' mogen verdienen, en dat is dan ook alles, indien u gelijk krijgt zouden de beurzen begin volgend jaar moeten herstellen , mijn visie en die van vele anderen( onafhankelijke analisten, dus niet die idioten die zichzelf analist noemen en Fortis op 15 euro een koopje noemden) is dat de economie niet gaat herstellen in heel 2009, heel misschien in 2010 - 2011 een licht herstel.
Luister enkel naar mensen die echt geld verdienen en niet naar die zelfvermaarde mislukte analisten die voor failiete banken werken, die zijn er toch maar enkel op uit om zichzelf te verrijken en proberen voor de rest iedereen in de afgrond te brengen. Het is ieder voor zichzelf tegenwoordig.
En dat de benzine ietsje goedkoper staat is voorlopig mooi meegenomen.
Ik zal mijn borst al nat maken dan! Je mag nog zoveel analisten kennen als je wil. Dat zijn ook geen voorspellers. Ik ga gewoon voort op de feiten. Als ik dan iemand moet noemen is het de top private banker aan het hoofd van de kbc die april volgend jaar als dieptepunt noemde. En hij zei dat in oktober van dit jaar reeds.
In the end gaat iedereen teruggaan naar aandelen was zijn voorspelling. Als de spaar- en termijnrekeningen geen interest meer bieden, kunst en vastgoed geen goed rendement meer geven, zijn aandelen terug het geliefde investeringsgoed op termijn.
Laat de beurs maar lekker zakken, er bestaat altijd nog zoiets als short gaan, op de beurs valt er in beide richtingen veel geld te verdienen, maar ge moet er wat tijd insteken.
Ik hoop het trouwens dat de beurs binnekort eens goed doorcrasht want ik wil nog wat extra vastgoed kopen
Als de olie 200 dollar staat dan koop ik nog een paar extra huisjes in een warm land, dus ik geloof uw collega's voor meer dan 100%, en gelijk hebben ze in overschot
Op dit moment staat een vatje olie , hou jullie vast, 134 dollar genoteerd.
En zeggen dat dit nog maar het begin is, ziet er slecht uit voor onze economie en koopkracht, kinderen die nu opgroeien zullen niet beter weten want groeien zo op maar diegenen die het ooit beter gehad hebben zullen het voelen, tenzij je bij één van die 890000 dollarmiljonairs behoord die belgie rijk is
Om u in te dekken tegen de stijgende levensduurte en inflatie zou iedereen nu olie aandelen moeten kopen en vooral ook aandelen in alternatieve energie, tevens zullen de grondstoffen het ook goed blijven doen , tenminste de aandelen ervan wegens de schaarste van die grondstoffen, goud en zilver zijn ook goede dekmantels.
Op deze manier blijft je koopkracht bewaard of zal ze zelfs stijgen waardoor de levenskwaliteit er dus op vooruit gaat.
Conclusie, hoge olieprijzen = meer geld en meer koopkracht!
Iemand enig idee waar het het goedkoopst tanken is in omgeving Hasselt?
Als je van de grote ring naar Kermt rijdt (richting Carrefour) kom je een Q8 tegen, die is heel goedkoop. Ervoor liggen nog een aantal stations, effe uitkijken welke de goedkoopste is dus
Comment