Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
    Als ik de carconfig van VW wil openen krijg ik de volgende foutmelding :

Na controle blijk ik de recentste java te hebben. Iemand?
    In MS Explorer, en ook in andere browsers prolly, kan je uw browser zeggen om bepaalde - oude - versies te runnen ipv nieuwere. Bij Java gaat het principe : nieuw = beter, niet op. Het is te zeggen, sommige software werkt gewoon niet met de recentste versie, je hebt een bepaalde maximum-versie nodig.

Dus, in de veronderstelling dat je Microsoft Internet Explorer gebruikt; wat staat er in :

Tools \ Internet Options \ [tab] Advanced
    Scroll down naar de sectie "Java (Sun)", wat staat er daar ?

Start \ Settings \ Control Panel \ Java
    Welke versie, of versies, zie je daar ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
      In MS Explorer, en ook in andere browsers prolly, kan je uw browser zeggen om bepaalde - oude - versies te runnen ipv nieuwere. Bij Java gaat het principe : nieuw = beter, niet op. Het is te zeggen, sommige software werkt gewoon niet met de recentste versie, je hebt een bepaalde maximum-versie nodig.

Dus, in de veronderstelling dat je Microsoft Internet Explorer gebruikt; wat staat er in :

Tools \ Internet Options \ [tab] Advanced
      Scroll down naar de sectie "Java (Sun)", wat staat er daar ?

Start \ Settings \ Control Panel \ Java
      Welke versie, of versies, zie je daar ?
      Ik gebruik Firefox

Maar ik heb de version 6 update 7

Comment

• ofwel start - uitvoeren, en dan cmd typen en enteren. In de dos-box java -version typen en enteren en zie je ook de versie die geladen is in het geheugen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
          ofwel start - uitvoeren, en dan cmd typen en enteren. In de dos-box java -version typen en enteren en zie je ook de versie die geladen is in het geheugen.
          Ziezo
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• je bent idd up-to-date.
            Dos liegt nooit

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• De laatste nieuwe versie dus.

Comment

je bent idd up-to-date.
                Dos liegt nooit
                Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                De laatste nieuwe versie dus.
                waarom kan ik de vw config dan niet draaien?

Comment

• Ook niet met de rechtstreekse link: http://www.ccf.vw.be/ccf/CarConfigur...gue=N&NUTERES=

Comment

• probeer eens een andere site met java?

Kijk ook eens hier

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Ook niet met de rechtstreekse link: http://www.ccf.vw.be/ccf/CarConfigur...gue=N&NUTERES=
                      Vreemd, zo lukt het wel

Comment

Ik gebruik Firefox

Maar ik heb de version 6 update 7
                        Hmm OK, ik had gedacht dat je IE zou gebruiken, zoals de meerderheid

Anyway, ik gebruik ook FF, daar zijn wel gelijkaardige dingen, denk ik dan

Comment

ofwel start - uitvoeren, en dan cmd typen en enteren. In de dos-box java -version typen en enteren en zie je ook de versie die geladen is in het geheugen.
                          Niet echt, je ziet welke versie DOS kan bereiken, dat is niet noodzakelijkerwijze de versie die Firefox of IE gebruikt. Elk van die programmas kan zijn eigen Java aanspreken. Dat is langs een kant het klote van Java :

Als je niet bewust ben van het feit dat je twee (of meer) specifieke Java versies nodig hebt, gooi alle versies die niet de hoogste zijn, eraf !

Comment

Ziezo
                            Kunt ook gewoon tekst copy-pasten, vb.

C:\Documents and Settings>java -version
                            java version "1.6.0_07"
                            Java(TM) SE Runtime Environment (build 1.6.0_07-b06)
                            Java HotSpot(TM) Client VM (build 10.0-b23, mixed mode, sharing)

C:\Documents and Settings>

Comment

Vreemd, zo lukt het wel
                              Dan kan het niet aan Java liggen.

Comment

je bent idd up-to-date.
                                Dos liegt nooit
                                DOS zegt gewoon welke versie ie vindt, en dat zegt nog niks over andere versies die je ook kunt hebben

Comment

Ik gebruik Firefox
                                  Welke versie van Firefox ?

Wat gebeurt er als je dezelfde site opent met IEXPL ?

Comment

• Java en firefox geeft bij mij altijd problemen...
                                    Bijvoorbeeld bij de applet die zou moeten laden op: www.ninjavideo.net

(de ninja video helper..)

Loopt elke keer weer vast. dus kijk ik nu maar in IE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                      Java en firefox geeft bij mij altijd problemen...
                                      Bijvoorbeeld bij de applet die zou moeten laden op: www.ninjavideo.net

(de ninja video helper..)

Loopt elke keer weer vast. dus kijk ik nu maar in IE
                                      Yep, sommige dingen lopen gewoon niet, gewoon switchen naar andere browser, is dan de boodschap. Er zal nooit een browser zijn die alles kan, dat is een hard feit

Comment

• Ik heb met Firefox nog nooit problemen gehad met Java.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                          Yep, sommige dingen lopen gewoon niet, gewoon switchen naar andere browser, is dan de boodschap. Er zal nooit een browser zijn die alles kan, dat is een hard feit
                                          Vooral een zeer hatelijk feit... Ik dacht dat het ging opgelost zijn met google chrome maar die heb ik er zeer snel weer afgegooid..

Comment

Working...
                                          X