Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 169

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Volgens de Alfa Romeo garage kan je de 169 vanaf januari 2009 bestellen.
    Dan nog maar een paar jaar verder crossen met de 166, tegen dan heeft die 250.000km ofzo.

Comment

Vandaag in een auto-boekske weeral gelezen dat de 169 zijn marktintroductie al in 2009 zal doen... Als dit waar is kan het zijn dat we de 159 niet gaan bestellen en gewoon wachten op de 169 (aangezien mijn vader de eerste 169 in België wilt). Iemand meer info over de 169?

Comment

Bestel gewoon een 159, en dan wanneer de 169 besteld kan worden kun je de 159 gewoon weer inruilen Het is immers nog 1,5 jaar to go.
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
          Bestel gewoon een 159, en dan wanneer de 169 besteld kan worden kun je de 159 gewoon weer inruilen Het is immers nog 1,5 jaar to go.
          Nope dat gaat niet, het is een bedrijfswagen en mag pas na 150.000 km ingeruild worden. Het is dus nu de 159 ofwel in 2009 de 169...
          (zoals jij zegt had ik het ook gedacht, maar dat gaat dus blijkbaar niet)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
            Nope dat gaat niet, het is een bedrijfswagen en mag pas na 150.000 km ingeruild worden. Het is dus nu de 159 ofwel in 2009 de 169...
            (zoals jij zegt had ik het ook gedacht, maar dat gaat dus blijkbaar niet)
            Ah zo, jammer had ik niet aan gedacht. Tja...dat wordt dan een trade-off nu he. Ik zou zeggen; aangezien jullie al een grote, luxe sedan hebben koop dan een functionele SW. Daarentegen is het ook altijd heerlijk om in een splintenieuw model te bollen. Dan weet je tenminste ook zeker dat hij de komende tijd niet gefacelift zal worden.
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
              Ah zo, jammer had ik niet aan gedacht. Tja...dat wordt dan een trade-off nu he. Ik zou zeggen; aangezien jullie al een grote, luxe sedan hebben koop dan een functionele SW. Daarentegen is het ook altijd heerlijk om in een splintenieuw model te bollen. Dan weet je tenminste ook zeker dat hij de komende tijd niet gefacelift zal worden.
              Maar mijn vader heeft liever de 169 dan de 159, dus waarschijnlijk gaat hij dan nu verderbollen met de 166 en gaat hij zich in 2009 de 169 aanschaffen... De 166 heeft nu al +/- 130.000 km op 2.5 jaar tijd, ik denk dat hij tegen 2009 veel te veel km gaat hebben.

Comment

Comment

hevig bakske ... ik denk dat deze foto's hier nog niet staan (of ik heb erover gezien)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten

hevig bakske ... ik denk dat deze foto's hier nog niet staan (of ik heb erover gezien)
                    vet Ik kan niet wachten tot die eindelijk geïntroduceerd word!

Comment

Er is toch een ding dat ik niet snap bij de Italianen..

Ze laten zich heel weinig snappen bij scoops ( denk ik toch, gezien de hoeveelheid scoops ik zie van Alfa's, Fiats tov VW, BMW, ... ). Er gaan de meest uiteenlopende scoops rond.

En dan is er dat ene moment, waar men ze in vol ornaat kan spotten zonder ook maar enige afdekking ( Punto, Bravo, ), wat bij de andere merken minder is.

Ik wacht ook met grote belangstelling op deze kar.

Comment

Alfa is altijd ZO mooi..
                        ik stond vandaag naast een GT JTD M fzoiets geparkeerd, en je bekijkt dan die wagen even: " sportief" "mooi leder vanbinnen" " mooi interieur"

en dan kijk je naar de velgen en zeg je van " nou euuh, dat is eeuuh, ranzig.."

waarom zijn die nieuwe velgen altijd zo mislukt.. zo klein..

die van de foto oogt heel mooi, maar de uiteindelijke productiemodellen gaan veel minder WAUW zijn .. wat trouwens altijd zo is, maar bij alfa net iets meer..

ik hoop dat ze kwalitatief blijven stijgen want de restwaarde van een alfa van 3 jaar oud is al een pak meer als vroeger.. vroeger hadden die bakken quasi geen restwaarde omdat het 1 geen duitse wagens waren..
                        en 2, volgens vele (zieke) mensen als italiaanse brol werden bestempeld!

dus GO ALFA!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
                          Alfa is altijd ZO mooi..
                          ik stond vandaag naast een GT JTD M fzoiets geparkeerd, en je bekijkt dan die wagen even: " sportief" "mooi leder vanbinnen" " mooi interieur"

en dan kijk je naar de velgen en zeg je van " nou euuh, dat is eeuuh, ranzig.."

waarom zijn die nieuwe velgen altijd zo mislukt.. zo klein..

die van de foto oogt heel mooi, maar de uiteindelijke productiemodellen gaan veel minder WAUW zijn .. wat trouwens altijd zo is, maar bij alfa net iets meer..

ik hoop dat ze kwalitatief blijven stijgen want de restwaarde van een alfa van 3 jaar oud is al een pak meer als vroeger.. vroeger hadden die bakken quasi geen restwaarde omdat het 1 geen duitse wagens waren..
                          en 2, volgens vele (zieke) mensen als italiaanse brol werden bestempeld!

dus GO ALFA!
                          ik ben razend benieuwd naar de 169 en ga met niet kunnen inhouden als die uitkomt maar dat kan ik echt niet maken ... heb een tijd met een 159 gereden, velgen zijn nogal standaard maar staan wel bij de wagen vind ik. Alfa moet recht uit je hart komen en je moet door de loshangende, soms klapperende en irriterende calamiteiten kunnen kijken want anders koop je dat niet, ook al liggen er goeie motoren in. Ze moeten het gewoon hebben van hun klasse, exclusiviteit en uitstraling ... en dat verdienen ze, geen enkel ander merk bereikt dat 'niveau'.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                            Er is toch een ding dat ik niet snap bij de Italianen..

Ze laten zich heel weinig snappen bij scoops
                            ( denk ik toch, gezien de hoeveelheid scoops ik zie van Alfa's, Fiats tov VW, BMW, ... ). Er gaan de meest uiteenlopende scoops rond.

En dan is er dat ene moment, waar men ze in vol ornaat kan spotten zonder ook maar enige afdekking ( Punto, Bravo, ), wat bij de andere merken minder is.

Ik wacht ook met grote belangstelling op deze kar.
                            rood : Ze laten hen inderdaad weinig snappen en ze laten zelfs weinig weten wanneer het model uiteindelijk uitkomt!! Ik wacht vol ongeduld tot die 169 uiteindelijk uitkomt!!

Wij hebben weer net hetzelfde probleem als toen we onze 164 hadden, de 166 liet zolang op zich wachten dat we bijna voor een ander merk gekozen hadden (uiteindelijk hadden we een Alfa Romeo 3.0L V6 Quadrifoglio gekocht en nadien een 166 3.0 automatique en dan pas de huidige!).

Nu zitten we aan 150.000 km en we zouden graag een nieuw 166 willen OFWEL de 169, maar die laat weer zolang op zich wachten en we vinden geen alternatief bij Alfa! Weer leuk dat ze de 166 nietmeer maken natuurlijk...
                            Als iemand een alternatief weet mag ie dat altijd zeggen! Ik ga dit ook even in het AR-Lover topic posten aangezien dit hier niet het topic is.

Comment

Wederom de zoveelste impressie, ipv zich eens gespot te laten worden!

Comment

Op sommige foto's vind ik hem echt super geil, op andere foto's eerder een licht afkooksel van een verlengde 8c of iets dergelijks echt te lelijk...
                                Die achterkant past gewoon niet op een gezinswagen (of hoe je zo een ding mag noemen)
                                Zullen wel zien heb er het volle vertrouwen in aangezien alfa nog niet vaak de verkeerde weg is ingeslaan in mijn ogen (op vlak van design dan eh)
                                Zie het als een mooie knappe griet met een rot karakter :d

Comment

De wagen zal volgens mij wel een extravagant design krijgen, maar zo erg zal het niet worden, misschien de opvolger van de 169 dan !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten

Hier en daar een beetje Aston Martin trekjes maar 't ziet er wel vet uit!

Comment

als ik hier alle fotos hier bekijk dan merk ik op dat ze de lijn van de 8C doortrekken op hun nieuwe modellen
                                      wat ik alleen maar toejuich

laat hem maar komen zoals de foto in de eerste post !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                        Hier en daar een beetje Aston Martin trekjes maar 't ziet er wel vet uit!
                                        heel veel zelfs, want de scoop is gebasseerd op een foto de AM Rapide

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nielz Bekijk Berichten
                                          heel veel zelfs, want de scoop is gebasseerd op een foto de AM Rapide

http://www.mi6.co.uk/media/gallery/a...ide_b_1280.jpg
                                          haha
                                          de photoshooppers hebben zich geamuseerd

Comment

Working...
                                          X