Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buggy pgo 500i

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Buggy pgo 500i

    Heeft iemand daar ervaring mee ?
    is dit rommel ? Of kan dit een leuke vrijetijdskarretje zijn ?
    heb niet de bedoeling om te gaan driften,crossen of wat dan ook, gewoon wat gaan toeren in de buurt.

  • #2
    Tja, is dit rommel...? Slecht is het niet maar hou er rekening mee dat je van tijd zelf eens één of ander onderdeel zal moeten vervangen. Is tenslotte Chinees hee. Heb zelf een vijftiental buggy's gehad, maar nooit een PGO 500. Wel enkele 250's en die waren zeker niet slecht. De laatste twee die ik had waren AXR Crossbones. Is van Franse makelij en werd geproduceerd in de fabrieken van Matra. Moet je eens op googlen als je dit niet kent. In ieder geval veel fun gegarandeerd met dat speelgoed voor mannen. Een voorruit is sterk aan te raden.

    Comment


    • #3
      Bestaat in 250, 500 en 600. Geen idee of de 250 voldoende vooruit gaat. Ook wel interesse.
      BMW F10 535Xi N55

      BMW E46 ///M3

      BMW E34 ///M5 3.8

      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these old M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

      Comment


      • #4
        Als je de vario aanpast (gewoon een andere bus steken, duurt niet lang en kost 50 euro of zo), dan gaat een 250 ong 85 a 90 km per uur. Voldoende snel dus om met het verkeer mee te kunnen op de gewone wegen. Tegenwoordig mag je daar niet meer dan 2000 Euro voor geven voor een mooi exemplaar... Voorruit bestaat niet voor de 250 cc, meeste maken zelf een ruit in soort van plexi dat niet krast. Op de 250 cc's die ik had, heb ik nooit een ruit gestoken, ik gebruikte bij slechter weer een integraalhelm (die niet verplicht is op zo'n buggy).
        Was tussen 2006 en 2010 een echte rage. Nu vind je ze niet zoveel meer. Junt dat ook mooi opmaken met crossbanden, speciale uitlaat enz. Ik had een mooie zwarte met sportuitlaat, crossbanden en die haalde 95.
        De allermooiste zijn de AXR's. Die zijn volledig van polyester met een buizenchassis in alu. Kan dus niet roesten. Die halen ofwel 90 voor de blauwe uitvoeringen, 105 voor de oranje uitvoeringen. De blauwe trekt sneller op. Ik zie die mettertijd wel in waarde stijgen als verzamelobject. Ik had een blauwe en een oranje. Bij de oranje is een tandwiel van de boite stuk gegaan. Mijn eigen fout, had de vario open gedaan en nadien niet op koppel aangetrokken. Zijn ze zeer gevoelig aan. De blauwe kon je dwars zetten, had voldoende trekkracht hiervoor. Allé, mooie tijden mee beleeft.

        Comment

        Working...
        X