Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke elektrische fiets

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Fietstoer van 79 km gereden, samen met m'n vrouw met haar e-fiets. De nieuwe batterij doet het goed, constant op volle ondersteuning en tegen de 25 km/h. Ze kon nog 6 km doen bij thuiskomst. Toch wel zalig zo'n wat sterkere batterij. Vroeger was 't rond de 50 km altijd wel op.
    Mooi ritje!

Als je continu licht boven de 25 duwt, dan heeft de motor weinig werk natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
      Mooi ritje!

Als je continu licht boven de 25 duwt, dan heeft de motor weinig werk natuurlijk.
      Vanaf dat ze voelt dat ze wat moet duwen, dan mindert ze hoor.

My Dacia Logan 1.0 SCe 'Red Danger 335 Look'

Comment

• Mijn vrouw haalt altijd rond de 200km.
        De mijne maar 80.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Toch knap hoor

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            Toch knap hoor

Ziet er inderdaad niet mis uit, maar het gebrek aan versnellingen, en het feit dat je helemaal vast hangt aan Cowboy (met twijfel of je iemand vindt die een herstelling wil uitvoeren) heeft mij toch iets anders doen kopen.

Comment

• ik heb er natuurlijk niet mee gereden, maar dat zou toch een soort van automaat zijn

....een fietsenwinkel die je merk ondersteunt in je dorp is natuurlijk ideaal (eigenlijk is een dorp verder al te ver als je geen camionette fietsendrager hebt), maar ze werken toch 'samen' met bestaande fietsenwinkels en decathlon (op 7km afstand is natuurlijk makkelijk gezegd dan)...die maken er geen punt van andere merken te servicen (eigenlijk prachtig, snel en efficient), ik heb zo bvb de trekhaak van stromer laten monteren bij hen bij aankoop van een fietskar...gewoon aan uurloon...ik denk er staan een 5-tal mekaniekers en dat loopt als een trein

als je met specifieke stukken zit moet dat natuurlijk geleverd worden, maar das bij alles zo...veel stock is er nooit imo

ik snap je bedenking hoor, maar tis echt wel een knap design-ding aan redelijke prijs en dat verleidt wel

Comment

• Collegas bij ons die die hard winter/zomer fietsen en evt auto wegdoen, doen hun vorige fiets niet vaak weg en houden reserve voor evt probs met nieuwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  ik heb er natuurlijk niet mee gereden, maar dat zou toch een soort van automaat zijn

....een fietsenwinkel die je merk ondersteunt in je dorp is natuurlijk ideaal (eigenlijk is een dorp verder al te ver als je geen camionette fietsendrager hebt), maar ze werken toch 'samen' met bestaande fietsenwinkels en decathlon (op 7km afstand is natuurlijk makkelijk gezegd dan)...die maken er geen punt van andere merken te servicen (eigenlijk prachtig, snel en efficient), ik heb zo bvb de trekhaak van stromer laten monteren bij hen bij aankoop van een fietskar...gewoon aan uurloon...ik denk er staan een 5-tal mekaniekers en dat loopt als een trein

als je met specifieke stukken zit moet dat natuurlijk geleverd worden, maar das bij alles zo...veel stock is er nooit imo

ik snap je bedenking hoor, maar tis echt wel een knap design-ding aan redelijke prijs en dat verleidt wel
                  De Cowboy heeft geen versnellingen, de Van Moof S3 wel, en dat is een automaat.
                  Decathlon is hier 25 km....

ik ben gewoon bang dat die fietsen goed zijn voor 3-4 jaar, en dan....
                  Er zitten wat mij betreft net iets te veel onderdelen in die 100% captive zijn. (Batterij, motor,...). Als ze er mee stoppen of failliet draaien sta je daar. En dat is zelfs het geval als er niks mankeert aan je fiets want als hun portaal plat gaat, dan krijg je je fiets niet meer rijdend.

Comment

Working...
                  X